pilkarze Slaska sie obrazili

Data: 2012-08-12 22:13:36
Autor: grzeda
pilkarze Slaska sie obrazili
No ROTFL. Pilkarze Slaska nie beda rozmawiac z dziennikarzami, bo zle o nich napisali po ich heroicznych bojach o Lige Mistrzow. Najpierw tiki-taka z Podgorica, pozniej futbol totalny z Helsingborgiem, a dziennikarze krytykuja!

Mam nadzieje, ze pismaki pojada z nimi w jutrzejszych gazetach jak z kupa gowna, czyli dokladnie tak jak na to zasluzyli wczesniej swoja gra, a teraz swoim zachowaniem.

Yamma mi napisal dzisiaj, ze nie sadzi aby Radovic czytal te grupe. Wbrew temu, majac nadzieje, ze np. krol srodka pola Mateusz Cetnarski tutaj zaglada chcialem napisac:

Drogi Mateuszu. I tak chuj mnie obchodzi co masz do powiedzenia.

pozdr
PG

pilkarze Slaska sie obrazili