pilna gotówka

Data: 2009-09-13 12:23:49
Autor: Karol Meszka
pilna gotówka
pilnie potrzebuję55000na mały procentoddam w małch ratach zbanku nie
moge bo mam BIK i zakrutko prowadze firmę morze znajdzie się ktoś
życzliwy696055367sl

Data: 2009-09-14 14:03:51
Autor: Minotaur
pilna gotówka
pilnie potrzebuję55000na mały procentoddam w małch ratach zbanku nie
moge bo mam BIK i zakrutko prowadze firmę morze znajdzie się ktoś
życzliwy696055367sl

takie rzeczy to tyko  w Erze :D

a raczej w eŻe ;-)

Data: 2009-09-15 14:48:22
Autor:
pilna gotówka
Karol Meszka <kmeszka@gmail.com> napisał(a):
pilnie potrzebuj=EA55000na ma=B3y procentoddam w ma=B3ch ratach zbanku nie
moge bo mam BIK i zakrutko prowadze firm=EA morze znajdzie si=EA kto=B6
=BFyczliwy696055367sl

Spróbuj na portalach tzw. pożyczek społecznościowych czyli między ludźmi.
Sądząc po np. tym http://www.kredyty.aid.pl/spolecznosciowe.htm kase mozna
skołowac łatwo, aż nazbyt łatwo moim zdaniem.

Data: 2009-09-15 15:29:52
Autor: Koniara
pilna gotówka
Użytkownik "Karol Meszka" <kmeszka@gmail.com> napisał w wiadomości news:289b8b3f-8043-49d9-84bd-9e1c2307267dj39g2000yqh.googlegroups.com...
pilnie potrzebuję55000na mały procentoddam w małch ratach zbanku nie
moge bo mam BIK i zakrutko prowadze firmę morze znajdzie się ktoś
życzliwy696055367sl

pojechałeś z tym BIKiem, teraz to na pewno znajdzie się jakiś chętny, kto pożyczy ci kasę...

Data: 2009-09-15 17:45:48
Autor: gabinia
pilna_gotówka

Zwracam się z prośbą o wyrażenie zgody na przesyłanie informacji na Państwa adres e-mail. Jeśli zgadzają się Państwo prosimy wysłać odpowiedź: TAK na adres gabiinfo@interia.pl  jeśli nie prosimy o zignorowanie tego listu.
Możecie Państwo też bezpośrednio wejść na stronę forum i napisać zapytanie: http://play24.phorum.pl/
Niniejszy mail został wysłany zgodnie z obowiązującymi przepisami: Zgodnie z Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczna (Dz. U. Nr 144, poz. 1204) zwracamy się z prośba o zgodę na przesłanie informacji na temat oferowanych przez naszą firmę usług.
Oferta dotyczy pomocy w finansach, również dla Firm.
Tel 781 118 706

Data: 2009-09-17 17:49:10
Autor:
[...]

A musisz miec kasę, może leasing?

Data: 2009-09-30 13:17:04
Autor: Karol Meszka
pilna gotówka
On 17 Wrz, 19:49, " " <retpack.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Karol Meszka <kmes...@gmail.com> napisał(a):

> [...]
> moge bo mam BIK i zakrutko prowadze firm=EA morze znajdzie si=EA kto=B6

-- tak i to jak naj szybciej

pilna gotówka