pilna gotówka

Data: 2009-09-10 12:48:16
Autor: Karol Meszka
pilna gotówka
potrzebuję55000 na mały procent i na małe raty ktomi pomorze mam nurz
na gardle jak ktość szczery i zroumiał niech mi pomorzenumer tek podam
po otrzymaniu rzy czliwe odpowiedzi

Data: 2009-09-10 20:14:16
Autor: Olgierd
pilna gotówka
Dnia Thu, 10 Sep 2009 12:48:16 -0700, Karol Meszka napisał(a):

jak ktość szczery i zroumiał

Szczerych tu nie brak, ale zrozumieć tego się nie da ;-)

BTW czyżby Nigeryjczycy uczyli się już polskiego? ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-09-10 22:25:53
Autor: Valdi.Pavlack
pilna gotówka
"Olgierd" news:pan.2009.09.10.20.14.14legeartis.org.pl

BTW czyżby Nigeryjczycy uczyli się już polskiego? ;-)

To raczej wygląda na reformę szkolnictwa w PL "przypieczętowaną" podpisem
niejakiej Pani Łybackiej ;)

Data: 2009-09-11 09:20:49
Autor: CeBeR
pilna gotówka
Valdi.Pavlack pisze:

To raczej wygląda na reformę szkolnictwa w PL "przypieczętowaną" podpisem
niejakiej Pani Łybackiej ;)

"Mała" poprawka, Pani Redaktor: autorem reformy oświatowej jest awsiur Handke.

Data: 2009-09-11 09:06:23
Autor: bradley.st
pilna gotówka
On 10 Wrz, 16:14, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

BTW czyżby Nigeryjczycy uczyli się już polskiego? ;-)

Tak! Tak! Ponizsze dostalem jakies cztery miesiace temu. I nawet sie
ucieszylem ze, prawda, dorownalismy do czolowki. ;D I ze jestesmy
lakomym kaskiem. :)

Milej lektury:

Dr. Kevin Brown
show details Mar 20 (5 days ago) Reply

Drodzy Przyjaciele,

How are you today? Mam nadzieję, że świetnie. Ja jestem Pan Michael
Bennett z Harlesden, North West London, tutaj w Anglii. Ja pracuję dla
NatWest Bank Corporation Londynie. Piszę ci z mojego departamentu
urzędu, jako asystent menedżera (Greater London Regional Office),
odkryłem opuszczonej sumę 12,5 milionów dolarów USA dolary (dwanaście
milionów pięćset tysięcy dolarów) na koncie należącym do jednego z
naszych zagranicznych klientów Late Pan Thompson Morrison, amerykański
obywatel, który niestety stracił życie w katastrofie samolotu Alaska
Airlines Flight 261, który odbył się w 31 stycznia 2000, w tym jego
żona i córka tylko.

Wybór jest skontaktować się cieszyła z charakteru geograficznego,
gdzie mieszkasz, w szczególności ze względu na starość z transakcji i
poufność w niniejszym dokumencie. Teraz nasz bank został czeka na
którykolwiek z krewnymi, aby się do roszczenia, ale nikt nie uczynił
tego. Ja osobiście zostały nieudanych odnalezienie krewnych na 2 lata
teraz, szukam Twojej zgody, aby zaprezentować Państwu jak najbliższych
krewnych / Czy beneficjent do zmarłego tak, że wpływy z tego konta
wyceniono na 12,5 mln dolarów może być wypłacona do Ciebie.

To będzie wypłacana lub dzielonego procentowe w tych 60% do 40% mnie i
dla Ciebie. Mam zabezpieczone wszystkie niezbędne dokumenty, które
mogą zostać wykorzystane do wykonania kopii zapasowej tego twierdzenia
jest uczynienie. All I Need to wypełnić swoje nazwy dokumentów i
zalegalizować go w sądzie, aby udowodnić Ci za prawowitego
beneficjenta. All I Need to teraz masz uczciwy współpracy, poufności i
zaufania w celu umożliwienia nam widzi tej transakcji poprzez.
Gwarantuję, że będzie to wykonane zgodnie z prawem umowy, która będzie
chronić Ciebie z naruszenia przepisów prawa.

Proszę dostarczyć mi następujące mamy kilka dni, aby uruchomić to
poprzez:

1. Imię i nazwisko
2. Numer telefonu
3. Kontakt Adres
4. Wiek
5. Zawód

Po odszedł poprzez metodyczną wyszukiwania, postanowiłem skontaktować
się z Tobą nadzieję, że znajdą Państwo interesujące tej propozycji.
Prosimy o potwierdzenie tej wiadomości i wskazując zainteresowanie
dostarczą Państwu więcej informacji.

Pozdrowienia,
Dr Kevin Brown

Data: 2009-09-21 21:26:34
Autor: WAM
pilna gotówka
On Fri, 11 Sep 2009 09:06:23 -0700 (PDT), "bradley.st"
<bradley.st@gazeta.pl> wrote:

How are you today? Mam nadzieję, że świetnie. Ja jestem Pan Michael
Bennett z Harlesden, North West London, tutaj w Anglii.
[...]
1. Imię i nazwisko
2. Numer telefonu
3. Kontakt Adres
4. Wiek
5. Zawód
Tak sie zastanawiam - jakby zaczac odpisywac do Panow Michaelow
podajac im dane prezydenta (oczywiscie Central Warsaw, tutaj w
Polsce), premiera, czlonkow rzadu, prokuratorow, komendatow policji (a
kontakt sluzbowy, a co!) itd... to moze ktos by sie wzial za tych
wszystkich wyludzaczy?

WAM
--
tani wypoczynek dla studentów:
www.nadmorze.pl

Data: 2009-09-21 13:01:27
Autor: bradley.st
pilna gotówka
On 21 Wrz, 15:26, WAM <nos...@nowam.nopl.pl> wrote:

[...]

"tych wszystkich wyludzaczy" czyli panow Michaelow, czy
"tych wszystkich wyludzaczy" czyli prezydenta, premiera, czlonkow
rzadu...? ;D

I w jednym, i w drugim przypadku - wroze marne szanse powodzenia.

Data: 2009-09-23 00:00:54
Autor: WAM
pilna gotówka
On Mon, 21 Sep 2009 13:01:27 -0700 (PDT), "bradley.st"
<bradley.st@gazeta.pl> wrote:

[...]

Mialem na mysli ten przypadek ;)

"tych wszystkich wyludzaczy" czyli prezydenta, premiera, czlonkow
rzadu...? ;D
Ale moze przy okazji zalatwi sie oba? :)

WAM

Data: 2009-09-10 21:51:43
Autor: Tomasz Chmielewski
pilna gotówka
Karol Meszka wrote:
potrzebuję55000 na mały procent i na małe raty ktomi pomorze mam nurz
na gardle jak ktość szczery i zroumiał niech mi pomorzenumer tek podam
po otrzymaniu rzy czliwe odpowiedzi

Proponuje grupowa zrzutke na slownik ortograficzny?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-09-10 22:10:24
Autor: RobertS
pilna gotówka

[...]

raczej PLONK potrzebny ;-(

RobertS

Data: 2009-09-10 22:16:35
Autor: Valdi.Pavlack
pilna gotówka
"Tomasz Chmielewski" news:h8bldg$f16$1online.de

Proponuje grupowa zrzutke na slownik ortograficzny?

A nie lepiej na jakąś wiatrówkę. Odstrzelimy spamera jak zapchlonego psiaka
i będzie spokój :)

Data: 2009-09-10 22:10:24
Autor: Darek
pilna gotówka
Karol Meszka pisze:
potrzebuję55000 na mały procent i na małe raty ktomi pomorze mam nurz
na gardle jak ktość szczery i zroumiał niech mi pomorzenumer tek podam
po otrzymaniu rzy czliwe odpowiedzi

Wewnętrzny scoring mówi mi że został Ci tylko Provident :P

Darek

Data: 2009-09-10 16:46:33
Autor: witek
pilna gotówka
Darek wrote:
Karol Meszka pisze:
[...]

obawiam sie, ze im tam nie dostanie.

Data: 2009-09-11 00:11:50
Autor: Robert Tomasik
pilna gotówka
Użytkownik "Darek" <nie@podam.maila.pl> napisał w wiadomości news:h8bmfi$mbd$1news.onet.pl...

[...]

Nie ta kwota raczej.

Data: 2009-09-10 22:43:52
Autor: Adam Płaszczyca
pilna gotówka
Dnia Thu, 10 Sep 2009 12:48:16 -0700 (PDT), Karol Meszka napisał(a):

potrzebuję55000 na mały procent i na małe raty ktomi pomorze mam nurz
na gardle jak ktość szczery i zroumiał niech mi pomorzenumer tek podam
po otrzymaniu rzy czliwe odpowiedzi

Potrzebujesz najpierw słownik ortograficzny, a potem podstawówkę. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2009-09-11 06:43:26
Autor: xbartx
pilna gotówka

Panowie! Przestańcie karmić tego trolla, bo się tu zadomowi na dobre!

Data: 2009-09-11 15:28:35
Autor: radekp@konto.pl
pilna gotówka
Thu, 10 Sep 2009 12:48:16 -0700 (PDT), w
<8ebc4ebe-350e-44e2-86ac-f8d51222c5c3@r9g2000yqa.googlegroups.com>, Karol
Meszka <kmeszka@gmail.com> napisał(-a):

potrzebuję55000 na mały procent i na małe raty ktomi pomorze mam nurz
na gardle jak ktość szczery i zroumiał niech mi pomorzenumer tek podam
po otrzymaniu rzy czliwe odpowiedzi

Idź do Lombardu.

Data: 2009-09-11 17:27:45
Autor: