|
Data: 2010-05-05 20:55:43 |
Autor: brat_olin |
piloci nie sa nieomylni |
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> wrote
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7847161,Incydent_niedaleko_Zu
richu__Polski_Tu_154M_tez_lecial.html
"Z raportu komisji, która badała tamten incydent wynika, że samoloty
znalazły się na kursie kolizyjnym, bo polska załoga nie wykonała
polecenia wieży i za bardzo obniżyła lot. Kapitan rządowej maszyny
twierdził potem, że to kontrola lotów kazała mu zejść na poziom FL 110
(11 000 stóp). Tymczasem z przeanalizowanych przez komisję nagrań rozmów
wynika, że polecenie brzmiało jasno: obniż pułap na FL 150 (15 000
stóp). Co więcej załoga potwierdziła je, powtarzając wartość."
Premier Belka mial pilota debila?
--
Smart questions to stupid answers
|
|
|
Data: 2010-05-05 21:17:33 |
Autor: the_foe |
piloci nie sa nieomylni |
W dniu 2010-05-05 20:55, brat_olin pisze:
"the_foe"<the_foe@wupe.pl> wrote
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7847161,Incydent_niedaleko_Zu
richu__Polski_Tu_154M_tez_lecial.html
"Z raportu komisji, która badała tamten incydent wynika, że samoloty
znalazły się na kursie kolizyjnym, bo polska załoga nie wykonała
polecenia wieży i za bardzo obniżyła lot. Kapitan rządowej maszyny
twierdził potem, że to kontrola lotów kazała mu zejść na poziom FL 110
(11 000 stóp). Tymczasem z przeanalizowanych przez komisję nagrań rozmów
wynika, że polecenie brzmiało jasno: obniż pułap na FL 150 (15 000
stóp). Co więcej załoga potwierdziła je, powtarzając wartość."
Premier Belka mial pilota debila?
--
nie wiem, ale to przeczy tezie "fachowcow" ze piloci w tak elementarnych sprawach jak pulap lotu sie nie myla.
|
|