piloci nie sprwdzyli bezpieczników

Data: 2011-12-02 08:45:29
Autor: GW
piloci nie sprwdzyli bezpieczników
Data: 2011-12-05 22:38:32
Autor: bratsiostry
piloci nie sprwdzyli bezpieczników
GW pisze:
a medal jest.....

http://wyborcza.pl/1,75248,10745494,Zagadka_LO016_jak_sprawa_dla_detektywa.html

GW
W instrukcji nie było to nie sprawdzali. Proste?
Nie wiem, czy wiesz, kiedyś popularne watowanie bezpieczników? Często stosowane, żeby urzadzenia działały. I czy wiesz, skąd nazwa bezpiecznik?
Bezpieczników nie ruszamy wg własnego widzimisia. One są od tego żeby zapewnić bezpieczeństwo.

A jak chcesz wolną amerykankę to leć do Smoleńska z odważnymi pilotami.

Data: 2011-12-05 22:44:52
Autor: GW
piloci nie sprwdzyli bezpieczników
W instrukcji nie było to nie sprawdzali. Proste?

zdrowy rosondek mówi jasno by przeprowadzić RESET bezpieczniak.
Tam wisiało 16 instalacji na nim....

GW

Data: 2011-12-06 00:14:28
Autor: Zennon

Użytkownik "GW" <GW@GWnospam.GW> napisał w wiadomości news:jbje11$ej1$1inews.gazeta.pl...
>W instrukcji nie było to nie sprawdzali. Proste?

zdrowy rosondek mówi jasno by przeprowadzić RESET bezpieczniak.
Tam wisiało 16 instalacji na nim....

Wsadź se po gwoździu w każdy domowy bezpiecznik, to nie będą Ci wyskakiwały i nie będziesz ich musiał resetować.

Zennon

Data: 2011-12-06 00:25:23
Autor: Robert Wańkowski
piloci nie sprwdzyli bezpieczników

A mnie ciekawi czy konsultowali to z technikami na ziemi?
I co oni zdecydowali?
Bo musieli widzieć te bezpiecznik.

Gdyby nie można by załączyć takiego bezpiecznika to nie byłyby to automaty. Tylko jednorazówki.
Skoro są automaty to po to aby włączyć. I nie na ziemi tylko w powietrzu.

Robert

Data: 2011-12-05 23:31:20
Autor: saturn5
piloci nie sprwdzyli bezpieczników
Tak, tylko technicy na ziemi mogli im kazac sprawdzic ewentualnie wcisnac
bezpieczniki. Pilotom z reguly nie wolno eksperymentowac z bezpiecznikami z
wlasnej inicjatywy.

Data: 2011-12-06 00:28:14
Autor: GW
piloci nie sprwdzyli bezpieczników
A mnie ciekawi czy konsultowali to z technikami na ziemi?

nie mili czasu, bo przez to że podjeli choro decyzje by lecieć to mieli tylko 45 min na wszystko

GW

Data: 2011-12-06 01:18:19
Autor: doomin13
piloci nie sprwdzyli bezpieczników
a co to jest "rozsondek" i "bezpieczniak" ????? mowisz/piszesz po polsku sieroto? to ze  nie masz pojecia o samolotach to latwo zobaczyc ale reszta niewiadoma

doomin13

Data: 2011-12-06 09:52:32
Autor: GW
piloci nie sprwdzyli bezpieczników
Tak, tylko technicy na ziemi mogli im kazac sprawdzic ewentualnie wcisnac
bezpieczniki. Pilotom z reguly nie wolno eksperymentowac z bezpiecznikami z

nie do końca prawda.
Ja jak latam 737 to robionc averall check in (ang.) zawsze na wszeli wypadek włączam i wyłaczam bezpieczniki (reboot systemowy)

GW

Data: 2011-12-06 10:47:53
Autor: Itaar
W dniu 2011-12-06 09:52, GW pisze:
nie do końca prawda.
Ja jak latam 737 to robionc averall check in (ang.) zawsze na wszeli wypadek
włączam i wyłaczam bezpieczniki (reboot systemowy)

GW

Kolina nie kłam. W MFS nie ma symulacji bezpieczników. Nie mogłeś/aś ich resetować.

Data: 2011-12-13 15:05:57
Autor: Sebastian Kaliszewski
piloci nie sprwdzyli bezpieczników
Itaar wrote:
W dniu 2011-12-06 10:47, Itaar pisze:

Sorry czytnik mi zgłupiał i cancela dać nie mogę :(

Efekt koliny ;)

\SK

Data: 2011-12-06 12:15:22
Autor: doomin13
piloci nie sprwdzyli bezpieczników
ty niczym nie latasz analfabeto bo nikt nie dalby ci na nic licencji chodzaca zenado
a o wlaczaniu i wylaczaniu bezpiecznikow to masz takie pojecie jak swinia o gwiazdach nawet pewnie nie wiesz ile ich na samolocie jest ty "reboot'cie systemowy" hehehe

doomin13

Data: 2011-12-06 16:36:30
Autor: GW
piloci nie sprwdzyli bezpieczników
ty niczym nie latasz analfabeto bo nikt nie dalby ci na nic licencji

widze że ciśnienie ci wzrosło po tym jak skąpromitowałeś się liczba patentow

GW

Data: 2011-12-06 22:06:07
Autor: Delfino Delphis
piloci nie sprwdzyli bezpiecznik?w
doomin13 wrote:

ty niczym nie latasz analfabeto bo nikt nie dalby ci na nic licencji
chodzaca zenado

Ale wy mu się dajecie wkręcać. Po prostu koncertowo ;)

Data: 2011-12-13 15:05:26
Autor: Sebastian Kaliszewski
doomin13 wrote:
[...]

Przecież to kolina -- dyskusja nie ma sensu.

\SK

piloci nie sprwdzyli bezpieczników