pilot do LG 32LH2000 i ADB 5810CD

Data: 2011-05-03 13:40:38
Autor: KM
pilot do LG 32LH2000 i ADB 5810CD

"-" <wytnij_dos4fl@o2.pl> wrote in message news:ipkn0q$1jes$1news.mm.pl...
witam, szukam jednego uniwersalnego pilota do TV LG 32LH2000 i dekodera Multimedii ADB 5810CD. Z tego co wygooglowałem - z telewizorem nie bedzie większego problemu i większość pilotów uniwersalnych go "złapie". Schody jednak widzę będą z dekonerem MM. Czy Ktoś z Grupy posiada taki dekoder i używa go z pilotem uniwersalnym - jeśli tak, to z jakim?

Na razie znalazłem jedynie Logitech Harmony (wg strony producenta działa z jednym i drugim), ale ponad 100zł za najtańszego pilota 300i? A jak żona zażyczy sobie tego świecącego 600 za ponad 200zł :(

Moze warto zainteresowac sie pilotami firmy Elmak ? Pilot Oskar 10w1, ma mozliwosc uczenia sie kodow od oryginalnego pilota. O ile nie ma go w swojej bazie kodow, to  i tak przypiszemy funkcje z oryginalnego.

Pozdrawiam
KM

pilot do LG 32LH2000 i ADB 5810CD