pilot do LG 32LH2000 i ADB 5810CD

Data: 2011-05-03 21:32:23
Autor: dremka
pilot do LG 32LH2000 i ADB 5810CD
- <wytnij_dos4fl@o2.pl> napisal:

witam, szukam jednego uniwersalnego pilota do TV LG 32LH2000 i
dekodera Multimedii ADB 5810CD.

Ja mam One for All taki z wyświetlaczem (nie pamiętam nazwy modelu), uczący się. Da się go tez upgrade'owac przez przylozenie do glosnika (przez indukcje) i "odegranie" wczesniej sciagnietego wave'a, tym sposobem uzupelnilem go o obsluge dekodera upc (nie chcialo mi sie uczyc go wszytskich funkcji z oryginalu) i starego tunera onkyo. W MM bardzo stanial, chyba cos kolo 100 zl teraz kosztuje.

--
dremka

pilot do LG 32LH2000 i ADB 5810CD