pilot uniwersalny

Data: 2009-08-17 14:45:36
Autor: Heraklit
pilot uniwersalny
przymierzam się do wymiany pilotów na jeden, by nimi rządził. Chciałbym,
by był podświetlany, łatwy w obsłudze (po skonfigurowaniu), estetyczny
(po prostu ładny), trwały. Szperając po necie do gustu przypadł mi
Logitech Harmony 555 -> do obsługi miałby trzy urządzenia (TV,
amplituner, dvd)  - co sądzicie o tym pilocie, jego obsłudze, działaniu?

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-08-17 14:38:57

Data: 2009-08-17 15:10:00
Autor: Mirek Ptak
pilot uniwersalny
Dnia 2009-08-17 14:45,  *Heraklit* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Wszystko co najlepsze :) - zdecydowanie polecam.
Mam 525 i bardzo sobie chwalę - steruje wszystkim, w razie egzotycznego sprzętu łatwo go nauczyć nowych kodów. Prosty kreator ustawień, który w 90% załatwia całą konfigurację.
Dla niektórych minusem może być konieczność podpięcia do kompa przy konfiguracji.
Jak masz jakieś konkretniejsze pytania to wal w ciemno ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-08-17 15:31:50
Autor: Gmailik
pilot uniwersalny
Witam!

Wszystko co najlepsze :) - zdecydowanie polecam.

Nie polecam firmy Logitech. Mam Pilota uniwersalnego.
Po gwarancji przestały działać przyciski.
Ostatnio kupione głośniki Logitecha 5.1 były już 5 razy w serwisie.
Dwukrotnie wymienione na nowe.
Poza fajnym designem i funkcjonalnością firma musi zadbać o trwałość i niezawodność swoich produktów.
Trwałość Logitecha to taka Manta za dużo większą gotówkę!
Pozdrawiam
LS

Data: 2009-08-17 20:31:11
Autor: Gatar
pilot uniwersalny

Użytkownik "Gmailik" <lord.shane7@gmail.com> napisał w wiadomości news:h6bm45$qbp$1news.task.gda.pl...

[...]

Ja zaś polecam zdecydowanie. W firmie mamy dziesiatki mysz i kalwiatur Logitecha i służą dzielnie.
Sam mam klawiature i glosniki - żadnych zastrzeżeń. Jeśli chodzi o piloti to mam Harmony One i jestem zadowolony.
Problelmem jest, na początku dość żmudne jego programowane przez intermet. Później już tylko wygoda.

pozdrawiam
Gatar

Data: 2009-08-17 20:59:14
Autor: Gmailik
pilot uniwersalny
Ja zaś jak napisałem, nie polecam.
Mam trzy myszki i klawiaturę Logitecha, ale to też już nie to co dawniej...
Jedna zaczyna mieć problemy z PPM. Druga dziwnie klika...
A nie są wiekowe... Wszystko to teraz produkowane w Chinach...
A ten pilot felerny to Harmony 655.
Przyzwoite oprogramowanie, ale trwałość poniżej krytyki...
Oryginalne piloty działały przed H655 i po nim...
A styki w H655 wytrzymały zaledwie dwa lata...
Wysiadł może ze dwa tygodnie po gwarancji...
Głośniki 5.1 grały fajnie jakieś dwa miesiące!
Potem to jak Manta... Serwis, wymiana, powrót, serwis, powrót serwis,
powrót serwis, wymiana, powrót serwis... (obecnie znowu w serwisie)
W sumie poza tymi dwoma miesiącami to grały może dwie godziny...
Czyli trwałość gorsza od Manty, bo ze trzech Mant jedna była felerna
i został wymieniona, a głośniki Logitecha dwukrotnie wymienione przez serwis
czyli trzy egzemplarze i wszystkie trzy felerne...
Ogólnie : fajny design, przyzwoite oprogramowanie i niska trwałość...
 Wniosek : gdy się mało używa sprzętu to może być...
Ale czy jest alternatywa?
Pozdrawiam
LS

Data: 2009-08-17 23:24:13
Autor: Jan Kusmierski
pilot uniwersalny
Dnia Mon, 17 Aug 2009 20:59:14 +0200, Gmailik napisał(a):

[...]

Witam

Jak dla mnie, masz po prostu niezłego pecha do sprzętu.
Posiadam kilkadziesiąt produktów Logitecha i problem miałem tylko z klawiaturą diNovo Edge, ale po wymianie na nową wszystko jest OK.

Data: 2009-08-18 01:21:41
Autor: Gmailik
pilot uniwersalny
Jak dla mnie, masz po prostu niezłego pecha do sprzętu.

Jeżeli pech to tylko do Logitecha.

Mam trochę sprzętu elektronicznego różnego rodzaju i działa niezawodnie.
Jedynie raz wymieniałem Mantę no i te Logitechy...

Chwalę za to Pioneer'a, Sony, BenQ, Panasonic'a, Iiyamę, Creativa (4 różne zestawy głośników
od 2.0 do 7.1) itd.... no i mam masę sprzętu komputerowego...
Niestety Logitech jest firmą znaną i cenioną za niezawodność produktów...
Ale odkąd produkcja idzie z chin to już nie jest ten sam Logitech!
Dawniej myszki były niezniszczalne, a teraz szwankują jak ich tańsze podróbki...
Niestety, oszczędność materiałów czyli cięcie kosztów dopada wszystkie firmy...
Kupiony wiele lat temu CD Plextora na SCSI jest nie do zdarcia i czyta wszystko.
A produkty Logitecha nie wytrzymują już nawet gwarancji...
Zresztą podobnie (ale nie tak drastycznie) jest z innymi firmami.
O ile kartę graficzną zmienia się dość często to mysz czy pilota uniwersalnego nie.
A więc producent np. myszki musi się z tym liczyć, a karty graficznej czy pamięci już nie,
bo i tak prawdopodobnie urzytkownik zmieni je zanim padną!
Smutne to i niestety prawdziwe...

Pozdrawiam
LS

Data: 2009-08-18 17:00:49
Autor: r@v
pilot uniwersalny
Gmailik pisze:
[...]

Niestety ja też zawiodłem się na jakości pilota Logitech. Mam model 555. Jeśli chodzi o funkcjonalność, to jest to świetny sprzęcik, bardzo dobrze zostało rozwiązane zarządzanie nim poprzez oprogramowanie instalowane na kompie. Generalnie funkcjonalnie jest bardzo elastyczny i poświęcając na początku trochę czasu na doszlifowanie konfiguracji uzyskamy świetny efekt.
Niestety jakość materiałów z jakich jest wykonany pozostawia wiele do życzenia. Szybko ścierają się symbole przycisków, schodzi farba i łatwo rysuje się wyświetlacz. Generalnie za tę cenę spodziewałem się ciut więcej. Jeśli drugi raz kupowałbym pilota uniwersalnego to przyjrzałbym się dokładniej wyższym modelom Logitecha, ale jeśli materiały w nich użyte są tej samej jakości co w 555, to podziękowałbym i poszukał czegoś innego.
Co innego klawiaturka Logitech. Używam w pracy dość intensywnie i trzyma się dzielnie.

r@v

Data: 2009-08-19 00:55:01
Autor: Jan Kusmierski
pilot uniwersalny
Dnia Tue, 18 Aug 2009 01:21:41 +0200, Gmailik napisał(a):

OT

[...]

 Tutaj konkurencją dla Logitecha jest tylko Creative, którego notabene 2
zestawy głośników z serii gigaworks mi się spaliły i było to w czasach,
kiedy wszystkiego w chinach nie robili.
Jestem wiernym fanem Creativa jeśli chodzi o karty dźwiękowe, mam już
trzecią generację serii Platinum, nie mówiąc o starszych kartach i chwale
sobie.

[...]

Kwestia gustu, czy grafikę za ponad tysiąc zł. zmieniasz częściej niż
myszkę za pareset.
Może trochę przesadzam z bronieniem Logitecha, może nie mam złych
doświadczeń, bo kupuje produkty tylko z ich górnej półki.
Jestem wiernym fanem tej firmy posiadając niemal wszystko co wypuszcza.
Ja osobiście widzę raczej pozytywne zmiany np. patrząc już w ostatnich
czasach na ewolucje MX700, MX1000, MX Revolution (wszystko co prawda made
in china) widać wyraźny postęp technologiczny i trwałość mimo wszystko na+.

Twój Plextor może i jest nie do zdarcia, ale nie nagra płyty HD DVD w parę
minut. Pamiętam swój pierwszy napęd cd-rom Mitsumi 4x, gdzie Plextor
wypuszczając najnowszy napęd 6x był pięciokrotnie droższy.
Jestem ciekawy, czy jakbyś teraz kupił napęd Plextora na SCSI (choć pewnie
już nie kupisz) czy byłbyś rozczarowany?

Co do pilotów uniwersalnych to doświadczenia innego niż z Logitechem nie
mam i nie wiem, czy chciałbym mieć. Dla mnie to trochę tak jak zawieść się
na Bentley'u i uwierzyć, że Skoda będzie lepsza.
Co do postu r@v HarmonyOne ma podświetlane przyciski i nie widze sposobu,
żeby się wytarły, na ekraniku widzę drobne ryski, ale to nie jest szkło
kwarcowe, a ja raczej pilota zbytnio nie szanuje. Mam nadzieję, że
przyciski wytrzymają swoje.
W końcu ten pilot zastępuje parę innych, więc nie oczekuję, że np. po 2
latach będzie jak nowy.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-19 11:03:23
Autor: Gmailik
pilot uniwersalny
Tutaj konkurencją dla Logitecha jest tylko Creative, którego notabene 2
zestawy głośników z serii gigaworks mi się spaliły i było to w czasach,
kiedy wszystkiego w chinach nie robili.
Ja mam 4 różne zestawy głośnikowe Creative i działają. Żadne się nie zepsuły!
A Logitecha jeden dwa razy wymieniany na nowy i ciągle felerne...
To już nawet nie pech!!!!! To po prostu bubel...

Jestem wiernym fanem Creativa jeśli chodzi o karty dźwiękowe, mam już
trzecią generację serii Platinum, nie mówiąc o starszych kartach i chwale
sobie.
Też sobie chwalę, ale po wykupieniu przez Creativa firmy Aureal Semiconductor to nie mają konkurencji...
Vortex'y były nie do pobicia...

Kwestia gustu, czy grafikę za ponad tysiąc zł. zmieniasz częściej niż
myszkę za pareset.
Czasami gram więc wymieniałemm kartę częściej niż myszkę,
ale dzisiejsze produkty Logitecha powodują, że to się zmienia...

Może trochę przesadzam z bronieniem Logitecha,
Przesadzasz ;)))))

doświadczeń, bo kupuje produkty tylko z ich górnej półki.
To akurat nie ma znaczenia...
Jak ci się Bentley zepsuje to nie będziesz się cieszył, bo to był tańszy model.

[...]
Więc sam widzisz, zmiany w trwałości...

> Twój Plextor może i jest nie do zdarcia, ale nie nagra płyty HD DVD w parę
minut. Pamiętam swój pierwszy napęd cd-rom Mitsumi 4x, gdzie Plextor
wypuszczając najnowszy napęd 6x był pięciokrotnie droższy.
Tak, ale dzisiejsze napędy do CD się nie nadają...
A HDDVD to nie będę nagrywał co najwyżej BD ;)

Jestem ciekawy, czy jakbyś teraz kupił napęd Plextora na SCSI (choć pewnie
już nie kupisz) czy byłbyś rozczarowany?
A po co kupować jak stary ciągle działa i jest lepszy od dzisiejszych napędów CD?

Co do pilotów uniwersalnych to doświadczenia innego niż z Logitechem nie
mam i nie wiem, czy chciałbym mieć.
Trudno mieć jak nie ma wielkiego wyboru?

zawieść sięna Bentley'u i uwierzyć, że Skoda będzie lepsza.
Ale za Skodę płacisz mniej i nawet po naprawie mniej boli niż naprawa Bentleya!
A jakby ci się psuł Bentley co 100 przejechanych km to wpadłbyś w szał!
I tak jest z Logitechem Jakbym chciał wymieniac co chwilę sprzęt to kupiłbym Mantę...

Co do postu r@v HarmonyOne ma podświetlane przyciski i nie widze sposobu,
żeby się wytarły, na ekraniku widzę drobne ryski, ale to nie jest szkło
kwarcowe, a ja raczej pilota zbytnio nie szanuje.
Przyciski się nie ścierają, ale za to szybka to badziewny plastik i rys będzie więcej...

Mam nadzieję, że przyciski wytrzymają swoje.
Też miałem taką nadzieję...
Ale życie różni się od naszych nadziei...

W końcu ten pilot zastępuje parę innych, więc nie oczekuję, że np. po 2
latach będzie jak nowy.
Ja już miałem kiedyś badziewnego pilota programowalnego zanim jeszcze
Logitech pomyślał o głośnikach. Wykonanie obudowy toporne, ale działał ponad 10 lat
i został zamieniony na Logitecha! I z tego jest jedna konkluzja...

Ja osobiście zawiodłem się na trwałości produktów Logitecha.
Są to natomiast ciekawe urządzenia od strony technologicznej czy estetycznej.
Ale przy wysokiej cenie pilota nie jestem zadowlony, że firma zmusza mnie do wymiany
na nowego, bo chce sprzedać kolejną nowość!
O głośnikach nie wspomnę...

Pozdrawiam
Również pozdrawiam
LS

Data: 2009-08-19 08:48:35
Autor: Heraklit
pilot uniwersalny
Był 17 sierpień (poniedziałek), gdy o godzinie 15:10 *Mirek Ptak* w
pocie czoła naskrobał(a):

[...]
dzięki za radę: nabyłem, skonfigurowałem i działa świetnie:)

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-08-19 08:47:37

Data: 2009-08-31 18:42:25
Autor: jerzu
pilot uniwersalny
On Mon, 17 Aug 2009 15:10:00 +0200, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:

Mam 525 i bardzo sobie chwalę

Można gdzieś znaleźć listę (wiem, że to ponad 150 tys pozycji)
obsługiwanego sprzętu?

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-09-01 00:21:01
Autor: Adam Dybkowski
pilot uniwersalny
jerzu pisze:

Mam 525 i bardzo sobie chwalę

Można gdzieś znaleźć listę (wiem, że to ponad 150 tys pozycji)
obsługiwanego sprzętu?

Możesz utworzyć konto u Logitecha, ściągnąć soft i w konfiguratorze
sprawdzić, czy wybrany model Harmony obsługuje Twoje ulubione urządzenia.

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-09-01 06:11:29
Autor: sunmoon
pilot uniwersalny

nie ma potrzeby tworzenia konta i ściągania softu. informacje o obsługiwanych urządzeniach są na stronie (Logitecha) http://tinyurl.com/4wevql .

Data: 2009-09-01 17:51:09
Autor: jerzu
pilot uniwersalny
On Tue, 01 Sep 2009 06:11:29 +0200, sunmoon
<sunmoon51_no_spam@gazeta.pl> wrote:

nie ma potrzeby tworzenia konta i ściągania softu. informacje o obsługiwanych urządzeniach są na stronie (Logitecha) http://tinyurl.com/4wevql .

Coś to nie działa.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-09-01 18:44:00
Autor: jacek wilczek
pilot uniwersalny
Data: 2009-09-02 00:57:56
Autor: Adam Dybkowski
pilot uniwersalny
jacek wilczek pisze:

można prościej:
http://myremotesetup.com/EasyZapper/New/Main.asp

Nie działa bez zalogowania na konto u Logitecha.
Sprawdziłem - po zalogowaniu zadziałało. Tak że chyba nie da się ominąć
tego etapu.

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-09-07 14:18:50
Autor: jacek wilczek
pilot uniwersalny
to http://www.logitech.pl/produkty/piloty-zdalnego-sterowania/piloty-uniwersalne.html

i klikamy po prawej stronie "Chcesz wiedzieć, czy Harmony działa z Twoim sprzętem? Kliknij poniżej i sprawdź!"

--
jacek

Data: 2009-09-13 22:13:00
Autor: Waldeusz
pilot uniwersalny

Użytkownik "jacek wilczek" <jacek@niema.wilczek.biz> napisał w wiadomości news:h82trk$86v$1atlantis.news.neostrada.pl...
to http://www.logitech.pl/produkty/piloty-zdalnego-sterowania/piloty-uniwersalne.html

i klikamy po prawej stronie "Chcesz wiedzieć, czy Harmony działa z Twoim sprzętem? Kliknij poniżej i sprawdź!"

A wlasciwie to w czym problem ?
skoro i tak go mozna "nauczyc" z dowolnego oryginalnego pilota
pomimo drobnych minusow ktore kazdy i tak jakies znajdzie, sprzecik jest OK

Pozdrawiam

Data: 2009-09-14 23:19:14
Autor: Adam Dybkowski
pilot uniwersalny
Waldeusz pisze:

[...]

Teoretycznie można. Ale praktycznie w przypadku modelu Harmony 555 i
nbox recorder'a ustawienia standardowe (wybór urządzenia z listy) ani
uczenie kodów z oryginalnego pilota nie daje idealnej współpracy. Nie
wiem, czy to ADB zastosowało jakieś niestandardowe kodowanie, czy
Logitech po prostu sobie nie radzi - ale nbox często odbiera podwójnie
naciśnięte klawisze (np. strzałka w dół działa 2x po jednokrotnym
naciśnięciu). Oryginalny pilot nboxa w takich samych warunkach działa
idealnie.

Tak że nawet zaistnienie urządzenia na liście obsługiwanych przez
Logitecha nie gwarantuje niestety pełnej satysfakcji. :(

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-08-17 16:10:48
Autor: Kot Prezydenta
pilot uniwersalny

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5kyn966wjh5x.18uf5mvgp2tsz$.dlg40tude.net...
[...]

Mam i polecam, trwałość bardzo przyzwoita, 2 lata bez problemów a zakładając że zastepuje 5-6 innych pilotów to bardzo dobry wynik ;-) łatwy i wygodny w obsłudze, nie ma problemów z brakiem wsparcia dla 99% sprzetu na rynku. Ogólnie polecam

Data: 2009-08-17 23:24:33
Autor: Jan Kusmierski
pilot uniwersalny
Dnia Mon, 17 Aug 2009 14:45:36 +0200, Heraklit napisał(a):

[...]

Od paru miesięcy posiadam Logitecha Harmony One i jestem z niego bardzo zadowolony.
Po krótkiej walce z konfiguracją wszystko chodzi jak należy.
U mnie obsługuje TV, kino domowe z DVD, tuner tv sat.
Jest podświetlany i co miłe podświetlenie włącza się po dotknięciu/ruszeniu pilota (nie wiem, czy 555 tak ma). Jest ładny i wygodny, ma ładną ładowarkę.
Miłym dodatkiem jest możliwość ustawienia logo i nazw ulubionych kanałów, które wyświetlają się na wyświetlaczu. Troche jest z tym zabawy, ale za to dużo satysfakcji.
Działa jak należy np. oglądasz TV, wszystko się włącza na właściwe wejścia, głośniej robisz na kinie domowym, kanały zmieniasz na satelicie, a jak potrzebujesz, możesz w każdej chwili przejść na obsługę tylko danego urządzenia, np. TV. Pilotów oryginalnych w ogóle nie dotykam.
Jedyne co mi przeszkadza, to kolorowe przyciski funkcyjne (jak te od telegazety) są wyświetlane na ekranie dotykowym, a nie mają swojego odpowiednika w normalnych przyciskach. Często ich używam (sprzęt tego wymaga) i czasami wcisne nie ten co trzeba (człowiek jak leży w łużku i skieruje pilota poziomo to różnie bywa z tym trafianiem).
Druga rzecz, to przy włączaniu sprzętu trzeba przez jakiś czas po wciśnięciu np. "oglądanie telewizji" trzymać pilota skierowanego w stronę sprzętu, aż wszystko się włączy i poustawia.
Obydwu tych mankamentów będzie pozbawiony następca Harmony One, Harmony 900, który ma się pojawić we wrześniu. Będzie miał "fizyczne" przyciski z kolorami(jak 555) i transmisje danych radiowo do osobnego nadajnika podczerwieni, ale to już niestety będzie droższa zabawaka.

Pozdrawiam.

Data: 2009-08-18 03:35:53
Autor: Adam Dybkowski
pilot uniwersalny
Heraklit pisze:

[...]

Bardzo dobry, problemy ma tylko z gadaniem z nboxem (udawaniem
oryginalnego pilota n'ki).

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-08-20 01:01:49
Autor: Waldeusz
pilot uniwersalny

Użytkownik "Adam Dybkowski" <adybkows12@45wp.pl> napisał w wiadomości news:h6d0hj$efc$1news.wp.pl...
Heraklit pisze:

[...]

Ja tez sie troche napocilem, zanim zmusilem go do obslugi dekodera HD z Vectry ;)
ogolnie fajny pilocik, niezle siedzi w dloni, choc jak dla mnie problematyczne jest
szybkie wybranie kanalu 3 cyfrowego - (dekoder malo czasu daje na przerwy w ciagu)
a klawiszki sa niewielkie i dosc blisko chwytu

Pozdrawiam

pilot uniwersalny