pilot uniwersalny

Data: 2009-08-18 03:35:53
Autor: Adam Dybkowski
pilot uniwersalny
Heraklit pisze:

przymierzam się do wymiany pilotów na jeden, by nimi rządził. Chciałbym,
by był podświetlany, łatwy w obsłudze (po skonfigurowaniu), estetyczny
(po prostu ładny), trwały. Szperając po necie do gustu przypadł mi
Logitech Harmony 555

Bardzo dobry, problemy ma tylko z gadaniem z nboxem (udawaniem
oryginalnego pilota n'ki).

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-08-20 01:01:49
Autor: Waldeusz
pilot uniwersalny

Użytkownik "Adam Dybkowski" <adybkows12@45wp.pl> napisał w wiadomości news:h6d0hj$efc$1news.wp.pl...
Heraklit pisze:

[...]

Ja tez sie troche napocilem, zanim zmusilem go do obslugi dekodera HD z Vectry ;)
ogolnie fajny pilocik, niezle siedzi w dloni, choc jak dla mnie problematyczne jest
szybkie wybranie kanalu 3 cyfrowego - (dekoder malo czasu daje na przerwy w ciagu)
a klawiszki sa niewielkie i dosc blisko chwytu

Pozdrawiam

pilot uniwersalny