pilot uniwersalny Logitecha?

Data: 2009-12-10 09:44:49
Autor: Serum
pilot uniwersalny Logitecha?
Wed, 9 Dec 2009 17:44:23 +0100, na pl.rec.telewizja, Adam napisał(a):

Witam,
przymieżam się do zakupu pilota uniwersalnego Logitecha - podżucicie jakieś praktyczne uwagi jak to sie sprawdza.
Jaką sekwencję klawiszy można zaprogramować?

Adam

Ja mam taki:

Logitech Pilot Harmony Remot ONE
http://www.proline.pl/sklep.php?p=LOG+915-000036

moim zdaniem najlepszy w swojej klasie cenowej... mozesz zaprogramowac
wszystko i dziala ze wszystkim

Data: 2009-12-10 10:39:32
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-12-10 09:44,  *Serum* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Bark kolorowych przycisków telegazety - dla mnie niestety oznaczało to dyskwalifikację :(

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-10 10:42:38
Autor: pawell32
Mirek Ptak pisze:
[...]

ja w 525 mam kolory

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 12, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-12-10 10:52:55
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-12-10 10:42,  *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Ja też mam :) - Harmony One nie ma :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-10 22:14:03
Autor: BYszekZ
pilot uniwersalny Logitecha?
Dodaj sobie przyciski na ekraniku są dostępne kolorowe przyciski

Data: 2009-12-11 15:34:40
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-12-10 22:14,  *BYszekZ* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Dodaj sobie przyciski na ekraniku są dostępne kolorowe przyciski

Pozdrawiam - Mirek

ma dokładnie oznaczenie.
lub nową wersję ONE (nie pamiętam jakie
Dlatego już bardziej polecam 785,
podpiąć pod klawisz hardwarowy.
innych, których normalnie nie da się
amplitunerze i pewnie jeszcze kilka
lub wyłączenie jakiejś pierdołki w
zmiana trybu wyświetlania w TV, włączenie
przydatne funkcje jak na przykład
będę miał mniej na inne często
oznacza, że o te cztery funkcje
przycisków na ekraniku pilota
Wybacz, ale umieszczenie kolorowych
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-11 18:08:19
Autor: bocian
Mirek Ptak pisze:

> [...]
amplitunerze i pewnie jeszcze kilka
lub wyłączenie jakiejś pierdołki w
zmiana trybu wyświetlania w TV, włączenie
:D

Data: 2009-12-10 19:59:41
Autor: Adam

Użytkownik "Serum" <serowicki.kolega@op.pl.nospam> napisał w wiadomości news:1jfrwy7f3j63s.ivszmlivpk5l.dlg40tude.net...
[...]

jeszcze jedno pytanie ile działań można ustalić?
oglądałem instrukcję do 555 i tam jest mowa o wybieraniu działań poprzez przyciski obok wyświetlacza. przyciski są 4 - czy tylko 4 działania czy jest jakiś wybór?
nigdzie w specifikacji nie znalazłem info o działaniach wszędzie logitech się chwali ilością obsługiwanych urządzeń.

Adam

Data: 2009-12-10 11:45:41
Autor: Mamut
[...]

a co rozumiesz przez dzialanie?
Te przyciski pomnoz sobie przez strony, mozesz miec dziesiatki takich
przyciskow, przewijajac strone. Ale osobiscie 4 przyciski na ekraniku
to dla mnie za malo dlatego mam harmony 785 gdzie jest 6 przyciskow.
Zeby ci to rozjasnic to masz 6 przyciskow aktywnych domyslnie,
naciskasz klawisz przewijania w bok, masz nowe 6 przyciskow na
ekraniku, znow przewijanie i nowe 6 itd itp

Data: 2009-12-10 21:45:15
Autor: Adam

Użytkownik "Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:302b38be-337b-4688-b4cc-f117d28172c39g2000yqa.googlegroups.com...

[...]

działanie - to termin z instrukcji, czyli zestaw poleceń wydawanych przez pilot po naciśnięciu jednego przycisku.

dzięki właśnie o to mi chodziło.

Adam

pilot uniwersalny Logitecha?