pilot uniwersalny do Ferguson ariva 100E

Data: 2011-01-31 20:09:16
Autor:
pilot uniwersalny do Ferguson ariva 100E
Czy da się włączyć obsługę tunera ferguson ariva 100E na "dziadowskim" pilocie uniwersalnym?

Dokładniej: Jest pilot uniwersalny po 15zł.
Jedyne oznaczenie na nim to RC5. Chyba ten: http://zuhkomtel.pl/p552,pilot-uniwersalny-uet-rc5.html
Programuje się go "kodami cyfrowymi". Obsługuje dość dużą liczbę urządzeń, ale arivy nie widzę na liście.
Może Ariva  jest z czymÅ› zgodna?
Wkurza mnie konieczność szukania 2 pilotów gdy chcę wyłączyć "zestaw".

Mam też Logiteha Harmony coś tam, ale dla mnie to jest przerost formy nad treścią - za dużo trzeba kombinować, żeby przełączyć TV/tuner. W dodatku nie ma łatwo rozpoznawalnego przycisku POWER.

pozdrawiam

pitpull

Data: 2011-01-31 23:57:51
Autor: pawell32
W dniu 31.01.2011 20:09, pitpull@pitpull.com.pl pisze:
Mam też Logiteha Harmony coś tam, ale dla mnie to jest przerost formy
nad treścią - za dużo trzeba kombinować, żeby przełączyć TV/tuner. W
dodatku nie ma Å‚atwo rozpoznawalnego przycisku POWER.

dla mnie logitech jest super. nie wiem co masz z tym przyciskiem.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-02-01 11:59:59
Autor: pitpull

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4d473dbc$1news.home.net.pl...
[...]

1. Przełączenie trybu to wciśnięcie 2 przycisków.
2. W tunerze Power standardowo pojawia na przycisku obok ekranu LCD - w dodatku na 4-tej "stronie". Wiem - można to przeprogramować.

Kłopot w tym, że jak chce wyłączyć "zestaw" kiedy przysypiam to najpierw muszę się obudzuć, żeby ogarnąć tego pilota :D

Na dziadowski pilocie była by to maksymalnie sekwencja 4 przycisków - [TV][POWER][SAT][POWER]

Logitech: [DEVICE][TV][POWER][DEVICE][SAT][POWER] - oczywiście po poprawce, żeby power był od razu na pierwszej stronie i w tym samym miejscu co przy TV, a nie jak domyślnie najpierw 3x NEXT :D

Niestety procedura przeszukiwania kodów na dziadopwskim pilocie wskazuje, że nie obsłuży arivy :(
Procedura ta polega na włączeniu trybu poszukiwania i następnie wcuiskaniu przycisku POWER - i patrzymy, kiedy urządzenie się wyłączy. Maksymalnie 288 kodów. Niestety żaden nie spasował ;/.

pitpull

Data: 2011-02-01 12:05:13
Autor: Adam
pilot uniwersalny do Ferguson ariva 100E

U¿ytkownik "pitpull" <pitpull@pitpull.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d47e7ca$0$2505$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d473dbc$1news.home.net.pl...
W dniu 31.01.2011 20:09, pitpull@pitpull.com.pl pisze:
Mam te¿ Logiteha Harmony co¶ tam, ale dla mnie to jest przerost formy
nad tre¶ci± - za du¿o trzeba kombinowaæ, ¿eby prze³±czyæ TV/tuner. W
dodatku nie ma ³atwo rozpoznawalnego przycisku POWER.

dla mnie logitech jest super. nie wiem co masz z tym przyciskiem.

2. W tunerze Power standardowo pojawia na przycisku obok ekranu LCD - w dodatku na 4-tej "stronie". Wiem - mo¿na to przeprogramowaæ.

K³opot w tym, ¿e jak chce wy³±czyæ "zestaw" kiedy przysypiam to najpierw muszê siê obudzuæ, ¿eby ogarn±æ tego pilota :D

Na dziadowski pilocie by³a by to maksymalnie sekwencja 4 przycisków - [TV][POWER][SAT][POWER]

Logitech: [DEVICE][TV][POWER][DEVICE][SAT][POWER] - oczywi¶cie po poprawce,

chyba nie doczyta³e¶ instrukcji:
w Logitech jeden przycisk [POWER]
wy³±cza wszystkie aktualnie w³±czone urz±dzenia

Adam

Data: 2011-02-01 12:13:01
Autor: pitpull
pilot uniwersalny do Ferguson ariva 100E

U¿ytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d47e8ed$0$2451$65785112news.neostrada.pl...

chyba nie doczyta³e¶ instrukcji:
w Logitech jeden przycisk [POWER]
wy³±cza wszystkie aktualnie w³±czone urz±dzenia

Adam

Dziêki ...

Zatem na razie pozotaje mi tylko problem 2 przycisków zeby prze³±czyæ tryb. A to nie ma znaczenia jak przysypiam :)

pozdrawiam

pitpull

Data: 2011-02-01 12:34:55
Autor: Adam
pilot uniwersalny do Ferguson ariva 100E

U¿ytkownik "pitpull" <pitpull@pitpull.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d47eadd$0$2451$65785112news.neostrada.pl...

[...]

co rozumiesz przez "prze³±czyæ tryb"?

mo¿e po prostu dorzuæ drug± konfiguracjê zestawu Tv i Sat pod inny guzik i wtedy te¿ bêdzie jeden przycisk

Adam

Data: 2011-02-01 13:26:25
Autor: blur
pilot uniwersalny do Ferguson ariva 100E
?U¿ytkownik "pitpull"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4d47eadd$0$2451$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

z tego co wiem te ten pilot ma makra, mo¿na tam cuda z jednego klawisza wyczyniaæ

Data: 2011-02-01 23:19:58
Autor: boxfish
W dniu 2011-02-01 11:59, pitpull pisze:

Logitech: [DEVICE][TV][POWER][DEVICE][SAT][POWER] - oczywiście po
poprawce, żeby power był od razu na pierwszej stronie i w tym samym
miejscu co przy TV, a nie jak domyślnie najpierw 3x NEXT :D

Po co kupujesz coś czego nie potrafisz obsługiwać ?

wiesz czemu kupiłem harmony / bo obsługuje macro, czyli żeby właczyć ogladanie filmu z odtwarzacza na telewizorze a włączonym amplitunerem wciska dwa przyciski "Activities" oraz nazwany oryginalnie "DVD" (wyświetlany na ekraniku)

Co wykonuje pilot ?

1.Uruchamia tv
2.Przełącza tv na wejście HDMI 1
3.Uruchamia DVD
4.Uruchamia amplituner
5.Przełącza amplituner na wejście DVD

Jednocześnie w tym trybie pilot głośnością steruje w amplitunerze oraz tv, funkcjami odtwarzacza na dvd etc etc

Zastępuje w pełni 3 piloty w sposób bardzo wygodny, jeśli nie korzystasz z makr to zacznij

Data: 2011-02-04 16:57:25
Autor:
pilot uniwersalny do Ferguson ariva 100E
Użytkownik "boxfish"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:iia0tt$1c$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

miejscu co przy TV, a nie jak domyślnie najpierw 3x NEXT :D

Po co kupujesz coś czego nie potrafisz obsługiwać ?

A kto powiedział że kupiłem ?

Całkiem przypadkiem trafil w moje ręce.

Zmyliło mnie, że jak naciskałem power to "gasił" się pilot - pojawiał się napis "zapraszamy do korzystania z pilota".

Teraz już działa wyłączanie wszystkiego - makr nie potrzebuje (na razie)

pitpull

Data: 2011-02-04 19:11:06
Autor: boxfish
W dniu 2011-02-04 16:57, pitpull@pitpull.com.pl pisze:

Teraz już działa wyłączanie wszystkiego - makr nie potrzebuje (na razie)
Z posta wynika że potrzebujesz tylko leń jesteś, jak raz podepniesz logitecha do kompa to ci się spodoba :-)

Data: 2011-02-04 23:27:50
Autor:
pilot uniwersalny do Ferguson ariva 100E
Użytkownik "boxfish"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:iihffe$3nr$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Eee - chyba drugi :P

Nie bardzo mam  pomysÅ‚ co bym mógÅ‚ do makr zapisać majÄ…c TV Belstar 21'' + Arive 100E

A serio - to wiesz ile się nakombinowałem, żeby obrobić na tym obsługę tego OTV Belstar?

Pilot oryginalny zaczął szwankować i ciężko było wgrać kody, gotowca u Logitecha nie było. Podstawowa obsługa kodami od Philipsa, ale ustawienia telewizora już nie.

Może kiedyś się skusze to poszukania, jak jednym przyciskiem przełączać TV/SAT, ale na razie faktycznie mi się nie chce.

pitpull

pilot uniwersalny do Ferguson ariva 100E