pilot z N

Data: 2012-02-07 21:54:51
Autor: kajus44
pilot z N
Witam, nietypowy problem, tylko nie wiem czy tak już jest czy coś poprzestawiałem nieświadomie.
Pilot z telewizji N - czasami działa bez zarzutu, ale czasami (najczęściej) z opóźnieniem i to długim. Na dekoderze miga, że sygnał z pilota dochodzi, ale nie ma efektu, wciskanie jakiegokolwiek klawisza numerycznego, czy też zmiany kanału, głosu skutkuje tylko miganiem dekodera, a po jakimś czasie - kilku sekundach - zwis puszcza i cała kombinacja klawiszy odpala się. Wygląda to tak, jak zawieszajacy się windows ;) kiedy klikamy muyszką w cokolwiek, nie ma efektu, a potem nagle sruuuuuu, tama puszcza.
Ktoś tak już miał? I czy ktoś wie o co chodzi i jak temu zaradzić?

Data: 2012-02-07 22:29:13
Autor: K
pilot z N
W dniu 07-02-2012 21:54, kajus44 pisze:
[...]

po ktorejs aktualizacji mi tez sie tak zrobilo.

Data: 2012-02-08 00:02:50
Autor: kajus44
pilot z N
K wrote:
[...]

O właśnie, to po aktualizacji, faktycznie. Zadzwonię jutro do "n" i zapytam o co chodzi i jak to zlikwidować.
Dziękuję, pozdrawiam!

Data: 2012-02-08 00:19:26
Autor: Waldek Godel
pilot z N
Dnia Wed, 8 Feb 2012 00:02:50 +0100, kajus44 napisał(a):

O właśnie, to po aktualizacji, faktycznie. Zadzwonię jutro do "n" i zapytam o co chodzi i jak to zlikwidować.

Tak samo jak mrówki faraona - przyzwyczaić się.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-02-08 04:11:43
Autor: [MF] PL
pilot z N
2012-02-07 21:54, kajus44 napisal (a):
[...]

Odłącz go na chwilę od zasilania. U mnie pomogło też przywrócenie ustawień fabrycznych.

Data: 2012-02-08 10:51:02
Autor: K
pilot z N
W dniu 08-02-2012 04:11, [MF] PL pisze:
[...]

u mnie nie pomoglo. ba, nawet po restarcie 'pradowym' tuner sie podniosl i nie dal sie wybudzic ze standby przez 20 minut. ozyl po kolejnym restarcie.

Data: 2012-02-08 17:52:18
Autor: glang
pilot z N
Witam, nietypowy problem, tylko nie wiem czy tak już jest czy coś poprzestawiałem nieświadomie.
Pilot z telewizji N - czasami działa bez zarzutu, ale czasami (najczęściej)

nie przejmuj się. w cyfrze przerabialiśmy to samo. ostatnio się trochę uspokoiło :)
pzdr
GL

Data: 2012-02-09 12:14:21
Autor: Mario
pilot z N
W dniu 2012-02-07 21:54, kajus44 pisze:
[...]

U mnie tak było jak psuł się twardy dysk. System widocznie mocno był zajęty korektą błędów. Dodatkowo niektóre nagrania były puste - istniały na liście ale nie było nawet info ani podglądu.

MD

Data: 2012-02-09 20:06:32
Autor: kajus44
pilot z N
Mario wrote:
[...]

Ja mam enke dwa tygodnie, i nie bardzo miało się od czego psuć, bo telewizję oglądałem dotychczas kilka razy :/

Data: 2012-02-09 20:45:35
Autor: [MF] PL
pilot z N
2012-02-09 20:06, kajus44 napisal (a):
Mario wrote:

Ja mam enke dwa tygodnie, i nie bardzo miało się od czego psuć, bo
telewizję oglądałem dotychczas kilka razy :/

Tylko nie wiesz ilu "właścicieli" miał już Twój tuner.

Data: 2012-02-09 20:34:09
Autor: bufi
pilot z N
[MF] PL wrote:

> telewizję oglądałem dotychczas kilka razy :/

Tylko nie wiesz ilu "właścicieli" miał już Twój tuner.

To eNka nowym abonentom daje używane tunery? Niezły lol.
Już wiem czemu mi zawsze ta platforma nie pasuje.

P.

Data: 2012-02-09 20:59:27
Autor: Waldek Godel
pilot z N
Dnia Thu, 9 Feb 2012 20:34:09 +0000 (UTC), bufi napisał(a):

To eNka nowym abonentom daje używane tunery? Niezły lol.
Już wiem czemu mi zawsze ta platforma nie pasuje.

Idź do Cyfry, tam jeszcze niedawno klienci dostawali fabrycznie nowe
Philipsy po Wizji TV...

Data: 2012-02-09 22:44:49
Autor: bufi
pilot z N
Waldek Godel wrote:

> [...]

> Już wiem czemu mi zawsze ta platforma nie pasuje.
> Idź do Cyfry, tam jeszcze niedawno klienci dostawali fabrycznie nowe

Nie spieszno mi. Mam CP i nie na ich tunerze.

P.

Data: 2012-02-09 22:49:57
Autor: Waldek Godel
pilot z N
Dnia Thu, 9 Feb 2012 22:44:49 +0000 (UTC), bufi napisał(a):

Nie spieszno mi. Mam CP i nie na ich tunerze.

To się przynajmniej nie naśmiewaj z innej firmy jak twoja robiła coś
jeszcze gorszego. Używane n-recordery i n-boxy przynajmniej nie mają
chamsko wyciętego kombinerkami portu szeregowego, tak jak to robiła Cyfra.

Data: 2012-02-10 05:34:22
Autor: bufi
pilot z N
Waldek Godel wrote:

> [...]

jeszcze gorszego. Używane n-recordery i n-boxy przynajmniej nie mają
chamsko wyciętego kombinerkami portu szeregowego, tak jak to robiła

No to Cyfra jeszcze lepsza :) Do płatnej TV się kupuje swój tuner.
Tym bardziej, że juz każda platforma ma albo kartę albo moduł.

A tak przy okazji, co Cyfrowy Polsat robił 'jeszcze gorszego'?

P.

Data: 2012-02-10 08:06:06
Autor: pawell32
pilot z N
W dniu 2012-02-10 06:34, bufi pisze:

A tak przy okazji, co Cyfrowy Polsat robił 'jeszcze gorszego'?

to że wciskają dekodery na własność, a umowy na 3 lata.
dekoder psuje się po 2 latach, gwarancji nie ma, a cp
ma gwarancje, że klient będzie płacił bez względu na to
czy ogląda czy nie.
klient ma możliwość jedynie zakupienie następnego boxa
u nich lub przedłużenie umowy na kolejne lata - wówczas
dostanie w promocji.

w c+, możesz użyć niemal dowolnego dekodera, a n nie interesuje
cie nic. nawet jak po 5 latach padnie to wymieniasz go.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-02-10 15:45:19
Autor: bufi
pilot z N
pawell32 wrote:

> [...]

dekoder psuje się po 2 latach, gwarancji nie ma, a cp
ma gwarancje, że klient będzie płacił bez względu na to

Ale to żadna reguła. W pokoju obok mam dekoder Mini. Już
piąty rok mu leci i nic mu nie jest. Raz była awaria
pilota, ale go wymienili na nowy beż żadnego gadania.

klient ma możliwość jedynie zakupienie następnego boxa
u nich lub przedłużenie umowy na kolejne lata - wówczas
dostanie w promocji.

No fakt, nie wymienią go od ręki, bo przecież jest sparowany z kartą.

w c+, możesz użyć niemal dowolnego dekodera, a n nie interesuje
cie nic. nawet jak po 5 latach padnie to wymieniasz go.

A co z kartą?

P.

Data: 2012-02-12 22:50:11
Autor: pawell32
pilot z N
W dniu 10.02.2012 16:45, bufi pisze:

Ale to żadna reguła. W pokoju obok mam dekoder Mini. Już
piąty rok mu leci i nic mu nie jest. Raz była awaria
pilota, ale go wymienili na nowy beż żadnego gadania.

to chyba dobrze

klient ma możliwość jedynie zakupienie następnego boxa
u nich lub przedłużenie umowy na kolejne lata - wówczas
dostanie w promocji.

No fakt, nie wymienią go od ręki, bo przecież jest sparowany z kartą.

wymieniają jak mowa o dekoderze dzierżawionym, a nie kupionym na własność

w c+, możesz użyć niemal dowolnego dekodera, a n nie interesuje
cie nic. nawet jak po 5 latach padnie to wymieniasz go.

A co z kartą?

wymianie podlega komplet.

Data: 2012-02-10 10:54:37
Autor: Waldek Godel
pilot z N
Dnia Fri, 10 Feb 2012 05:34:22 +0000 (UTC), bufi napisał(a):

No to Cyfra jeszcze lepsza :) Do płatnej TV się kupuje swój tuner.
Tym bardziej, że juz każda platforma ma albo kartę albo moduł.

A w życiu... mam wypasioną nagrywarkę za którą nie zapłaciłem ani grosza.
Uzywam jej od wielu lat. Zapsuła się dwa razy. Jakbym kupił, byłaby za
każdym razem po gwarancji. Tak zanoszę i mam nowy.
Kupując swój byłbym już trzy nagrywarki w plecy przez 6 lat.

Data: 2012-02-10 07:34:17
Autor: pawell32
pilot z N
W dniu 2012-02-09 21:34, bufi pisze:

To eNka nowym abonentom daje używane tunery? Niezły lol.
Już wiem czemu mi zawsze ta platforma nie pasuje.

ale pieprzycie.
a cyfra to co? od lat tak robi.
jeden nowy drugi używany

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-02-10 09:04:54
Autor: K
pilot z N

Mario wrote:

[...]

no, refabriszd + nowy pilot.

Data: 2012-02-10 09:39:16
Autor: [MF] PL
pilot z N

Mario wrote:

[...]

Mnie to akurat nie dziwi. Prosty rachunek ekonomiczny. Dlaczego mieliby złomować tuner wart 1kzł po np. 13 miesiącach umowy za 48zł/miesiąc?
N nie sprzedaje tunerów tylko usługi tv/pvr/vod itd. itp. To, że tunery w następnym obiegu powinny być dokładnie sprawdzone i sprawne, to już inna sprawa.

pilot z N