pin offline w mBanku?

Data: 2010-03-01 22:04:08
Autor: kashmiri
pin offline w mBanku?
Valdi <Valdi@valdi.pl> had the courage to write:
czytam sobie komunikat na blogu mBanku, o planowanie przerwie w działaniu
systemu: http://www.mbank.pl/blog/artykul,595.html i co widzę w
komentarzach? - że w mBanku jest pin offline. Z tego co się orientuję to
taki bajer miały chyba niektóre (albo wszystkie) MC w mBanku, czy zatem
może ktoś potwierdzić, że delfin i inne Visy ww. banku mają ten
użyteczny bajer już "uruchomiony"?

A to nie trzeba przeprogramować plastików? Zdawało mi się, że tam licznik offline PIN jest ustawiony na 0...

k.

Data: 2010-03-01 19:20:14
Autor: Valdi
pin offline w mBanku?
"kashmiri" news:hmgvir$qen$1news.onet.pl

A to nie trzeba przeprogramować plastików? Zdawało mi się, że tam licznik
offline PIN jest ustawiony na 0...

jak to działa od strony stricte technicznej niestety nie wiem, dlatego pytam
się mądrzejszych.
Wiem czym się to je z pozycji klienta :)

pin offline w mBanku?