pioneer 1430 a TNK

Data: 2010-04-09 10:12:08
Autor: a
pioneer 1430 a TNK
czesc,

moglby ktos napisac, gdzie znajde wszystkie informacje aby przerobic
Pioneera 1430 aby wspolgral z karta TNK (w slocie karty bankowej)?

Data: 2010-04-09 11:18:02
Autor: pawell32
pioneer 1430 a TNK
a@a.pl pisze:
czesc,

moglby ktos napisac, gdzie znajde wszystkie informacje aby przerobic
Pioneera 1430 aby wspolgral z karta TNK (w slocie karty bankowej)?

ale po zmianie fec na 5/6, mediasaty mają problem z 11508.
w każdym bądź razie miałem kilka i z każdym były problemy,
1430, 1530...
jak mail podany prawidłowo to podam Ci soft i instrukcje

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-04-09 11:43:29
Autor: BaX
pioneer 1430 a TNK

[...]

Qrde ,mnie działa i nawet nie zwróciłem na to uwagi.

Data: 2010-04-09 11:53:41
Autor: pawell32
pioneer 1430 a TNK
BaX pisze:

Qrde ,mnie działa i nawet nie zwróciłem na to uwagi.

na którym sofcie?
mi chodziło na jednym ,ale się wieszał kilka razy dziennie

Data: 2010-04-09 12:18:11
Autor: BaX
pioneer 1430 a TNK

Qrde ,mnie działa i nawet nie zwróciłem na to uwagi.

na którym sofcie?
mi chodziło na jednym ,ale się wieszał kilka razy dziennie

Musze zobaczyc bo z glowy nie pamietam. Tuner na pewno 1430 lub 1530.

Data: 2010-04-09 15:18:01
Autor: Arek
pioneer 1430 a TNK

Qrde ,mnie działa i nawet nie zwróciłem na to uwagi.

wgrywałem miesiąc temu soft 1430_OFM_301208_0323_Conax&Seca-paczka i wszystko śmiga bez problemu

Arek.

pioneer 1430 a TNK