pistargowica znowu flirtuje z pedofilami

Data: 2020-09-01 04:41:26
Autor: japanizer
pistargowica znowu flirtuje z pedofilami
Co jest w pistargowicy i popierających ich księżach, że tak bardzo lubią wykorzystywać seksualnie dzieci?

https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,26257312,ministerstwo-sprawiedliwosci-cenzuruje-artykul-o-pedofilii-w.html

  Ministerstwo Sprawiedliwości cenzuruje artykuł o pedofilii w Kościele. Powód? "Podpada pod   chrystianofobię"

  Departament Sprawiedliwości MS nakazał usunięcie ze strony internetowej czasopisma   materiału cenionej psycholożki, która przeanalizowała, jak Kościół katolicki w różnych   krajach radzi sobie z problemem pedofilii i ochroną dzieci.

Data: 2020-09-01 13:52:36
Autor: A. Filip
pistargowica znowu flirtuje z pedofilami [uprzejmie donosi japanizer]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Cenionej *anonimowej* psycholożki ze strony anonimowego internetowego
"czasopisma"?  Czy może docenionej po usunięciu?

Gazeta Wyborcza rzuciła się bronić aresztowanego redaktora naczelnego
"Faktów i Mitów"?  Więc to JAKIE czasopismo ma znaczenie nawet według
GW standardów.

https://wiadomosci.wp.pl/redaktor-naczelny-faktow-i-mitow-aresztowany-na-trzy-miesiace-6025259965477505a
17-02-2016

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-01 04:55:57
Autor: japanizer
On Tuesday, September 1, 2020 at 8:52:38 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Cenionej *anonimowej* psycholożki ze strony anonimowego internetowego
"czasopisma"?  Czy może docenionej po usunięciu?

Gdzie wyczytałeś Andrzejku o anonimowej psycholożce i anonimowym internetowym czasopiśmie?
Na Facebookowym profilu Rycerzy Chrystusa, czy mówili w TVPiS?

Data: 2020-09-01 14:03:56
Autor: A. Filip
> [...]

Na Facebookowym profilu Rycerzy Chrystusa, czy mówili w TVPiS?

W twoim poście.  Był na tyle denny a ty jesteś (jak dla mnie) aż takim
fanatycznym oszołomem że szukać innych opisów nawet mi się nie chciało.
Opierdoliłem za to co ty napisałeś, za to co dla ciebie było bez znaczenia.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-01 06:20:58
Autor: japanizer
On Tuesday, September 1, 2020 at 9:03:57 PM UTC+9, A. Filip wrote:
japanizer@japanizer.org pisze:

> Gdzie wyczytałeś Andrzejku o anonimowej psycholożce i anonimowym internetowym czasopiśmie?
> Na Facebookowym profilu Rycerzy Chrystusa, czy mówili w TVPiS?

W twoim poście.

A Tusk w twojej szafie nie siedzi? Nie czyta w tej szafie anonimowego internetowego czasopisma, razem z anonimową psycholożką?

PS. często widzisz rzeczy, których nie ma?

Data: 2020-09-01 17:22:25
Autor: Master
pistargowica znowu flirtuje z pedofilami
Bo pedofilskie czyny gejów w kościele trzeba ukrócić ;-)

pistargowica znowu flirtuje z pedofilami