piszczenie hamulcow

Data: 2010-06-21 07:34:50
Autor: teddie
piszczenie hamulcow
Czy wiadomo dlaczego niektore hamulce piszcza ... z czego to wynika ?
twarde klocki czy nieprawidlowo zalozone ? jedyna rada wymienic klocki
na inne ?

Data: 2010-06-21 08:22:21
Autor: emes
piszczenie hamulcow

Uzytkownik "teddie" <teddie_tdi@o2.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:ncut1654ochq8s050g80n0qf2775gjlpif@4ax.com...
Czy wiadomo dlaczego niektore hamulce piszcza ... z czego to wynika ?
twarde klocki czy nieprawidlowo zalozone ? jedyna rada wymienic klocki
na inne ?

a) Klocek wpada w wibracje, lub material cierny jest za twardy - zawiera za duzo metalu, lub zostal zle wypalony w procesie produkcji, ulegl uszkodzeniu w procesie czegostam termicznego (przegrzany)
b) kiepskie tarcze

Data: 2010-06-21 08:39:13
Autor: MarcinJM
piszczenie hamulcow
teddie pisze:
Czy wiadomo dlaczego niektore hamulce piszcza ... z czego to wynika ?
twarde klocki czy nieprawidlowo zalozone ? jedyna rada wymienic klocki
na inne ?

Zastosowac dedykowany smar miedziowy.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-06-21 10:05:17
Autor: Przemys艂aw Czaja
piszczenie hamulcow

U偶ytkownik "MarcinJM"

Czy wiadomo dlaczego niektore hamulce piszcza ... z czego to wynika ?
twarde klocki czy nieprawidlowo zalozone ? jedyna rada wymienic klocki
na inne ?

Zastosowac dedykowany smar miedziowy.

Smar? Nie wiem co prawda jak wygl膮da smar  miedziowy, ale je艣li ma w nazwie "smar" to raczej nie powinno si臋 nawet z tym podchodzi膰 do tarcz i klock贸w, no chyba, 偶e mia艂e艣 na my艣li np. prowadznice zacisk贸w

Data: 2010-06-21 10:30:33
Autor: DoQ
piszczenie hamulcow
Przemys艂aw Czaja pisze:
Smar? Nie wiem co prawda jak wygl膮da smar  miedziowy, ale je艣li ma w nazwie "smar" to raczej nie powinno si臋 nawet z tym podchodzi膰 do tarcz i klock贸w, no chyba, 偶e mia艂e艣 na my艣li np. prowadznice zacisk贸w

Smaruje sie wewnetrzna strone klock贸w m.in (t膮 od t艂oczk贸w).
http://www.loctite-kleje.pl/index.jsp?url=/towar.jsp%3Fto_id%3D2995&ramka=glowna
Polecam w/w smar:)

Pozdrawiam
Pawe艂

Data: 2010-06-21 10:54:32
Autor: Przemys艂aw Czaja
piszczenie hamulcow

U偶ytkownik "DoQ"

[...]

I to smarowanie zapobiega piskowi hamulc贸w? zdaje si臋 taki by艂 temat!

Data: 2010-06-21 11:10:47
Autor: DoQ
piszczenie hamulcow
Przemys艂aw Czaja pisze:

Polecam w/w smar:)>
I to smarowanie zapobiega piskowi hamulc贸w? zdaje si臋 taki by艂 temat!

Tak.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-21 11:21:20
Autor: Przemys艂aw Czaja
piszczenie hamulcow

U偶ytkownik "DoQ"

Polecam w/w smar:)>
I to smarowanie zapobiega piskowi hamulc贸w? zdaje si臋 taki by艂 temat!

Tak.

Zawsze my艣la艂em, 偶e pisk powstaje na styku tarcza - klocek jako wynik tarcia tych dw贸ch element贸w, dlatego jest dla mnie troche niezrozumia艂e, co daje smarowanie styku klocek-t艂oczek - no chyba, ze nie m贸wimy o tym samym rodzaju pisku :)

Data: 2010-06-21 12:32:34
Autor: huri_khan
piszczenie hamulcow
W dniu 2010-06-21 11:21, Przemys艂aw Czaja pisze:

[...]

Pisk trudno opisa膰 ale mo偶e klocki sygnalizuj膮 wymian臋 ?

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

piszczenie hamulcow