piszę pod przykrywką

Data: 2010-07-29 11:09:34
Autor: A
piszę pod przykrywką
Użytkownik " żona" <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2rcqr$ra2$1inews.gazeta.pl...
bo mąż w delegacji, a ja mam pytanie do znakomitych teoretyków państwa i prawa.
otóż będąc wczoraj w tipsiarni wespół z koleżankami zastanawiałyśmy się
dlaczego w sejmie i senacie jest tylu posłów i senatorów skoro w ich składzie
są cztery /?/ partie i każda z nich głosuje tak jak każe prezydium partii, więc
po co 560 przedstawicieli ludu jak decyzje podejmuje 4 prezesów partii, panowie
wytłumaczcie mnie babie, o co w tym wszystkim chodzi ?

po to samo co organizowanie wesela na 300 osób - przecież na ważnośc ślubu nie ma to wpływu.....

piszę pod przykrywką