pit 40 -> pit-37

Data: 2010-03-21 18:11:16
Autor:
pit 40 -> pit-37
Witam,

proszę o info:
dostałem pit40 w poz.35 i 36, czyli "Zasiłki pieniężne z ubezpieczenia społecznego"
rozumiem, że do pit37 przenosimy te pozycje do wiersza 2, czyli "Emerytury - renty ..."???

Mam wątpliwości bo czytałem art. 34 ust.7 ustawy o podatkach, ale zwrotu:"Zasiłki pieniężne z ubezpieczenia społecznego" tam nie znalazłem..

dr_indy

Data: 2010-03-21 18:27:12
Autor: 'Tom N'
pit 40 -> pit-37
dr@indy.pl w <news:ho5k08$21t$1inews.gazeta.pl>:

Mam wątpliwości bo czytałem art. 34 ust.7 ustawy o podatkach, ale zwrotu:"Zasiłki pieniężne z ubezpieczenia społecznego" tam nie znalazłem..

To zapoznaj się z broszurą do PIT-37 <http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_podatkowe/pit_2009/objpit-37-2009.pdf>

Myślę, że znajdziesz...

--
Tomasz Nycz