pko bp

Data: 2009-04-03 21:32:33
Autor: Fidelio
pko bp
Hej, jak to jest z tą planowaną emisją na dokapitalizowanie pko bp, czy to będzie emisja z prawem poboru czy nie?
Ktoś coś wie?

Data: 2009-04-05 23:19:08
Autor: stary
pko bp

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:gr5o8g$8mj$1news.task.gda.pl...
Hej, jak to jest z tą planowaną emisją na dokapitalizowanie pko bp, czy to będzie emisja z prawem poboru czy nie?
Ktoś coś wie?

A co chcesz kupić?To na razie plotka wic nic nie wiadomo.
Brakuje bankowi kapitału,i tu jest problem.Trudno bedzie znaleźc jelenia na akcje teraz.

pozdr stary

Data: 2009-04-05 23:31:19
Autor: skippy
pko bp

Użytkownik "stary" <kabma@wp.pl> napisał w wiadomości news:grb7c4$fhu$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

PP to znaczy przymus poboru, a nie prawo poboru.

Data: 2009-04-06 11:54:45
Autor: Fidelio
pko bp
Użytkownik "skippy" <man2@on.the.moon> napisał w wiadomości news:grb82v$h15$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

A gdzie widzisz to PP ;-)?

Data: 2009-04-06 11:52:46
Autor: Fidelio
pko bp
[...]

Już wiadomo dość dużo (przecieki, przecieki;-). Do lipca ma dojść do tej emisji, ma być z prawem poboru.
Nie chcę kupić, ale mam akcje pkobp więc będę mógł z prawa poboru skorzystać lub zbyć je na giełdzie.
Nie wiem jednak jak to w praktyce wygląda, nigdy w tym nie uczestniczyłem.
Zastanawiam się po prostu ile tych praw poboru otrzymam na akcję i po jakim kursie będzie je można zbyć na giełdzie.
No i jak będzie wyglądał kurs pko po tej emisji.

Brakuje bankowi kapitału,i tu jest problem.Trudno bedzie znaleźc jelenia na akcje teraz.

Z tego co widzę jest dokładnie odwrotnie, kurs rośnie właśnie o 5% więc chętni na akcje są ;-)

pozdr stary
pozdr.
T.

Data: 2009-04-06 12:47:03
Autor: Jan Werbiński
pko bp
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:grcjdc$1ls$1news.task.gda.pl...
[...]

PP będzie osobno notowane i jeżeli cena emisji będzie niższa od przewidywanego kursu akcji w czasie emisji, to PP będzie warte więcej niż 1 grosz. :-)
Prawami handlujesz tak samo, jak papierami.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-07 15:23:21
Autor: Loser
pko bp
Ciao

no, Prawie tak samo jak papierami

Zazwyczaj byla (do asymilacji) dosc krotki okres handlowania prawami poboru i w ostatnim dniu "spoznialscy" potrafia wyprzedawac

:-)

Pozdrowko

Loser

Bedzie stosunkowo Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał