pkoBP

Data: 2009-08-28 21:25:31
Autor: Grzegorz
pkoBP
wysłałem kase dzisiaj po południu  ciekawe kiedy bedzie widoczno na koncie mojego kolegi w BGŻ __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4378 (20090828) __________

Data: 2009-08-28 21:29:42
Autor: wiatrak
pkoBP

Użytkownik "Grzegorz" <grzegorz_sz68@op.pl> napisał w wiadomości news:h79avj$3i4$1news.onet.pl...
wysłałem kase dzisiaj po południu  ciekawe kiedy bedzie widoczno na koncie mojego kolegi w BGŻ

Pewnie w poniedziałek.

wiatrak

Data: 2009-08-28 21:44:04
Autor: JanKo
pkoBP
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy
sygnatur wirusow 4378 (20090828) __________

Jeśli nie potrafisz skonfigurować własnego programu antywirusowego to
nie sądzę by udało się prawidłowo wykonać przelew.

Data: 2009-08-28 22:32:47
Autor: Valdi.Pavlack
pkoBP
"JanKo" news:h79c21$oa5$1inews.gazeta.pl

Jeśli nie potrafisz skonfigurować własnego programu antywirusowego to
nie sądzę by udało się prawidłowo wykonać przelew.

He he he, dobre :)

Data: 2009-08-28 22:33:34
Autor: Valdi.Pavlack
pkoBP
"Grzegorz" <news:h79avj$3i4$1news.onet.pl

wysłałem kase dzisiaj po południu  ciekawe kiedy bedzie widoczno na koncie
mojego kolegi w BGŻ

To pytanie zadajesz sobie czy ludziom tutaj zebranym?
A na przyszłość bliżej zapoznać się np. z tym:
http://www.money.pl/banki/elixir/

pkoBP