pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

Data: 2009-04-29 12:18:24
Autor: CeZ__134
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
Witam

Wlasnie bylem sie poteznie wk%^&(*%#...na nasze piekne i ``tanie``
koleje;]..wczesniej przed ta debilna fuzja IC i pospiesznych,w gory rower
wiozlem za 4,50.. dzis jak sie okazalo po sprawdzeniu ceny..wyszlo tak..
ze Szczecina do Katowic pospieszny ...i 9 zl ;]... do tego osobowy z Katowic
do Milowki kolejne 4,50 ..masakra;]..30 zl w dwie strony za sam rower to
lekkie przegiecie ;]]..bede musial chyba w przyszlosci pomyslec o aucie i
j%^&*( to zafajdane pkp ;]..

pozdr

CeZ__134

Data: 2009-04-29 12:35:10
Autor: dziki
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gt99f7$bho$1news.onet.pl...

Wlasnie bylem sie poteznie wk%^&(*%#...na nasze piekne i ``tanie``
koleje;]..

ale w Polsce koleje sa jedne z najtanszych w Europie. Przejedz sie pociagiem w Austrii i wrocisz z usmiechem do naszych cen. Jak masz zamiar jechac solo to autem i tak drozej wyjdzie. Moze bedziesz troche szybciej, ale bardziej zmeczony, a w pociagu mozesz za to poczytac, albo w cos pograc.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-04-29 12:49:55
Autor: Alfer_z_pracy
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
dziki napisał:
[...]

Nooo, mleko i pampersy w Polsce też jest tańsze niż na zachodzie. Pozdrawiam optymistę kolejowego :) Zwłaszcza fajnie gra się w karty lub w robi siku przy braku dostepnego kibla w tzw. rzeźniach, przykładowo wracając z południowej Polski do Warszawy w niedziele. Niezapomnianym przeżyciem jest obserwacja behawioru osobników z rowerami (i bez) wsiadających do składu w takiej powiedzmy Częstochowie. Takiego widoku nawet kartą Visa się nie kupi, to tylko można w "PKP" przeżyć.

Pzdr
A. (już w stresie przed kolejową podróżą na majówkę, uboższy zresztą o kolejne xx zł gdyż tym razem wybraliśmy ekspress, z pośpiecha świadomie zrezygnowaliśmy, a i tak walimy na stację początkową wiedząc co się będzie działo na Centralnym).

Data: 2009-04-29 14:45:12
Autor: dziki
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:gt9bge$du0$1atlantis.news.neostrada.pl...

Pozdrawiam optymistę kolejowego :) Zwłaszcza fajnie gra się w karty lub w robi siku przy braku dostepnego kibla w tzw. rzeźniach, przykładowo wracając z południowej Polski do Warszawy w niedziele.

No nie wymagaj Wersalu i "bulki przez bibulke" za ta cene, ktora placisz. Z pustego i Salomon nie naleje.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-04-29 15:41:31
Autor: Alfer_z_pracy
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
dziki napisał:
No nie wymagaj Wersalu i "bulki przez bibulke" za ta cene, ktora placisz. Z pustego i Salomon nie naleje.

A kto tu mówi o bibułce? Wymagam tylko żebym traktowany był jako klient a nie jak bydlę w drodze na ubój. Ciekawe o ile musiałaby wzrosnąć cena biletu żeby system kolejowy dołożył do pociągu tyle wagonów, by we wspomnianej Częstochowie zmieścił się tłum "Warszawiaków" wracający z weekendu do pracy. I pytanie pomocnicze, jaką część zysków z owej podwyżki stanowiłyby pieniądze dla tzw. góry, bo chyba nie zakładasz że poszlyby wprost na logistykę, o nie, to nie Szwajcaria. Tu naprawdę nie chodzi o pieniądze ale o sposób myślenia, zarządzanie i takie tam "drobiazgi". Ale cieszę się, że nasze koleje mają jeszcze tak wielu zwolenników, którym ścisk nie przeszkadza, wszak różnorodność ludzka generuje choćby i ciekawe dyskusje, najgorzej jakby wszyscy narzekali na "PKP" bo by nudno było.

Jak sobie czytam co chwilę receptury na przewożenie roweru kolejami jak choćby owijanie szmatami i kamuflowanie na półce jako "nierower" to nie wiem czy śmiać się czy płakać. Dobrze że na naszych kolejach nie ma zakazu jazdy brodaczom lub łysym, trzeba by było zestawy do charakteryzacji sobie fundować. Daleko nam do normalności, oj daleko... Ale Polak potrafi, nie takie rzeczy się robiło!

Pal diabli kasę, zapłacę 15 zł więcej za bilet na rower ale niech cholerny system mi na to pozwoli! Nie, w dupie mają klienta i jego pieniądze. NIE DA SIĘ. Nie da się biletu na rower dokupić do biletu ryczałtowego, po prostu nie przewidziano takiej opcji. Nie da się dodatkowego ptaszka w systemie rezerwacji wstawić, nie da się ręcznie dopisać na blankiecie. Podróżnicy z rowerami to najgorsze zło chyba, trzeba im kłody pod nogi wrzucić. Ale babom z torbami z czosnkiem lub malborasami czy sam nie wiem co tam miały w tych torbach w międzynarodowym (!) pociągu do Węgier już się kłód nie rzuca, choć baba taka leży w wąskim przejściu ze swojom torbom i aż do granicy nie da się do kibla dojść, trzeba zwieracz zaciskać. Bo baby z torbom w regulaminie nie som wspomniane. I nawet biletu mieć nie muszom, bo kierpoć i tak nie da rady przez zastawiony korytarzyk przejść. Długo by pisać...

Dużo goryczy przeze mnie przemawia, stąd aż tyle linii tekstu. Kiedyś mniej narzekałem bo ja właśnie Wersalu nie potrzebuję, ale jak już jeżdżę z kobietą to inaczej się patrzy na pewne standardy, o dzieciach nie wspominając. Wręcz nie wypada mi zaproponować kobiecie siedzenia przez x godzin w śmierdzącym zaułku pod kiblem, choć wiem że tak się da jechać.

Pzdr
A.

Data: 2009-04-29 16:52:09
Autor: dziki
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:gt9li8$8bo$1atlantis.news.neostrada.pl...

hahaha, ale mi humor poprawiles. I to nie z powodu farmazonow, a kolorytu i tak mi sie przypomnialo jak w styczniu we Lwowie bylem pociagiem wlasnie i oblezenie takich babuszek z torbami wiekszymi od nich mialem. Z rowerem akurat nie bylem wiec mi to grzalo, bo i tak moja kuszetka tylko moja byla i spod koca zerkalem co jakis czas na ten raban.
Z jednej strony tez bym wolal zaplacic wiecej i miec lepszy standard, ale chyba wiekszosc, ktorzy korzystaja z PKP nacodzien w dojazdach woli taniej i w stanie takim jaki jest. Takze zawsze beda niezadowoleni. Biorac pod uwage to, ze kolej nalezy do skarbu panstwa i ile to juz ekip pitoli sie z przywilejami gornikow to raczej zaden rzad szybko nie podniesie cen, zeby nie denerwowac wyborcow.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-04-29 21:20:57
Autor: Szprota aka Stefandora
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
dziki wrote:
ale chyba wiekszosc, ktorzy korzystaja z PKP nacodzien w dojazdach woli taniej i w stanie takim jaki jest.

Pitolisz, ceny rosną - nie.

to, ze kolej nalezy do skarbu panstwa i ile to juz ekip pitoli sie z przywilejami gornikow to raczej zaden rzad szybko nie podniesie cen, zeby nie denerwowac wyborcow.

Eh? Cen biletów nie podniesie?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-04-30 09:47:07
Autor: Alfer_z_pracy
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
dziki napisał:
chyba wiekszosc, ktorzy korzystaja z PKP nacodzien w dojazdach woli taniej i w stanie takim jaki jest.

"Chyba". Zresztą mnie na ten przykład większość nie interesuje. Niech zrobią 2 kategorie pociągów - wagony bydlęce za 3 zł i lukusowe za 30 zł. Klient sam wybierze co mu pasuje. W dniu dzisiejszym często-gęsto takiego wyboru w ogóle nie ma i to jest problem. Choć "PKP" idzie jakoś tam do przodu, w kilku kwestiach cofnęli się w stosunku do poprzednich lat, o czym wspominała nawet konsultantka w salonie IC (ale oczywiście w prywatnej nieoficjalnej rozmowie). W samych kwestiach rowerowych - rozsuwane drzwi do wagonów bagażowych zaspawali, trzeba wciskać się wąskimi przejściami (chyba za _każdym_ razem w takim wagonie słyszę przekleństwa i słuszne marudzenie współpasażerów). Do biletów ryczaltowych _nie da się_ dokupić biletu na rower. Wagon oznaczony jako rowerowy jest "bonanzą", gdzie rowery wprowadza się wąskim kanałkiem między siedzeniami i kładzie jeden na drugim. Pociąg w góry, kiedyś bezpośredni, teraz jedzie 11 h i wymaga nad ranem przesiadki. Można by takie kwiatuszki mnożyć niemal bez końca.

Żeby nie było, mam także przykłady bardzo miłego podróżowania pociągami w Polsce, niemal luksusowego. Jednakże chodzi o to że to jest wciąż loteria, nigdy nie wiesz czy będziesz jechał jak pan czy jak bydło. Przewidywalność niewielka, więc np. ja z doświadczenia z góry wolę założyć że będzie kicha i przykładowo jadę bez sensu na 1-wszą stację, choć bliżej mam następne, bo wiem że na owych następnych może być zwyczajnie problem z wejściem do pociągu z rowerem. Trzeba kombinować, a ci co tego nie wiedzą jeszcze bardziej dostają po dupie, zwłaszcza niedzielni rowerzyści naiwnie przekonani że "wagon do przewozu rowerów" jest takowym w rzeczywistości. Możecie chwalić "PKP" i wynosić pod niebiosa, ale sama liczba rozmów z napotkanym rowerzystami, towarzyszami podróży koleją, dają mi przekonanie że nie jestem odosobniony w narzekaniach na warunki kolejowe. A może mam za wysokie wymagania... kto wie?

Biorac pod uwage to, ze kolej nalezy do skarbu panstwa i ile to juz ekip pitoli sie z przywilejami gornikow to raczej zaden rzad szybko nie podniesie cen, zeby nie denerwowac wyborcow.

Ależ przecież ceny a jakże, rosną! Co roku, jak nie częściej. I wyborcy są zdenerwowani :) Przy monopoliście jednak dużo z tym nie zrobisz, a PKS czy własne auto to nie zawsze sa rozwiązania.

Pzdr
A.

Data: 2009-04-30 00:57:05
Autor: Szprota aka Stefandora
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
On Apr 30, 9:47 am, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
Pociąg w góry, kiedyś bezpośredni, teraz
jedzie 11 h i wymaga nad ranem przesiadki.

Mnie dzisiaj czeka to samo, ale w stronę morza. 22:10 z Warszawy do
Słupska, a następnie przesiadka ranem na dojazd do Łeby... już
zarezerwowałam miejsce na plaży na odespanie spędzonej nocy przy kiblu
zanim ruszymy w trasę... niestety, też zakładam najgorsze. A pociąg
jedzie z Krakowa, więc nawet nie mam szansy na znalezienie wolnych
miejsc...

--
Dorota,
Szprota aka Stefandora.

Data: 2009-04-29 12:56:17
Autor: CeZ__134
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

> [...]

to autem i tak drozej wyjdzie. Moze bedziesz troche szybciej, ale bardziej
zmeczony, a w pociagu mozesz za to poczytac, albo w cos pograc.

Zgadza sie :) ale w Austrii jest inny przelicznik porownujac nasze zarobki:)
Jadac autem nie jechalbym sam,tylko z dziewczyna,ale to i tak nic nie zmieni
bo idzie z jednego portfela:)
PKP ma i swoje zalety,ale to juz inny temat do polemiki :) poki nie zaczeli
z tymi przejmowaniami spolek,bylo okey..ale jak widac obecnie tanie linie
kolejowe i wychodzenie naprzeciw pasazerom mijaja sie zupelnie z koncepcja
taniego przejazdu pkp...
Szkoda ze cymbaly nie pomysleli nad ujednoliceniem cen w przypadku rowerow
:]...ale coz,tam sa madrzejsze glowy ktore tylko chca robic kase;]

CeZ__134

Data: 2009-04-29 14:42:25
Autor: dziki
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gt9bm9$hqf$1news.onet.pl...

Zgadza sie :) ale w Austrii jest inny przelicznik porownujac nasze zarobki:)

nawet porownujac zarobki to kolej w porownaniu do samochodu wypada tam drogo, bo na przejechanie z Wiednia do Gratzu z rowerem zaplacilem ~100zl (w tym 1/4 ceny to byl rower). W Polsce te relacje sa jeszcze odwrocone.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-04-29 13:00:48
Autor: Wooyek
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
[...]

1) Zdanie zaczyna się wielką literą.
2) Zdanie kończy się kropką, a nie ";]".
3) Można zakończyć wielokropkiem ("...", czyli _trzy_ kropki).
4) Po kropce/wielokropku/przecinku stawia się spację.

Normalnie bym się nie czepiał, ale aż ciężko się to czyta...

Data: 2009-04-29 13:04:36
Autor: CeZ__134
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

[...]

Wybacz,musze zmienic nawyki ..

CeZ__134

Data: 2009-04-29 13:21:48
Autor: mmateusz
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
Wlasnie bylem sie poteznie wk%^&(*%#...na nasze piekne i ``tanie``
koleje;]..

pal sześć ceny, ale w ciągu ostatniego miesiąca zmieniali rozkład ze 3-4 razy.
mój pociąg na majówkę to pojawiał się, to znikał z rozkładzie, albo odjeżdżał
godzinę wcześniej lub później.

przez to co tydzień musieliśmy zmieniać "logistykie" :/

już nie mówiąc o tym, że ich szukajka nie znajduje dobrego połączenia z 1
przesiadką i 20minutami czekania, a znajduje takie połączenia z 3-4 przesiadkami
i 4h spędzonymi na koczowaniu na dworcu pomiędzy przesiadkami.

mk

Data: 2009-04-29 04:25:52
Autor: Saurus
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
On 29 Kwi, 13:21, "mmateusz" <mmateuszWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
już nie mówiąc o tym, że ich szukajka nie znajduje dobrego połączenia z 1
przesiadką i 20minutami czekania, a znajduje takie połączenia z 3-4 przesiadkami
i 4h spędzonymi na koczowaniu na dworcu pomiędzy przesiadkami.

Kiedyś szukałem pociągu z Łodzi do Lublina (niestety bezpośrednie
połączenie zniknęło), to wyszukiwarka wyznaczyła mi trasę Łódź-
Częstochowa, Częstochowa-Warszawa, Warszawa-Lublin. Chyba około 18
godzin razem z czekaniem na przesiadkach :-)))

Data: 2009-04-29 13:28:24
Autor: CeZ__134
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

[...]

Tu sie z Toba zgadzam.Ten nowszy,powiedzmy, usprawniony rozklad letni to
jest masakra.Ja najmniej ( przesiadka ) czekam na pociag godzine w
Katowicach ,a i tak musze pojechac wioche dalej bo jest to osobowy
przyspieszony.Do tego pociag ktory idealnie mi lezal ze Szczecina cofneli o
2 godziny wstecz - to jest bezposredni ktorym teraz zmuszony jestem
jezdzic.Zas ten ktory byl idealnie,zrobili nie jako pospieszny,ale TLK i to
z przesiadka w Poznaniu... Smiech na sali.

CeZ__134

Data: 2009-04-29 14:05:34
Autor: Wojtek Paszkowski
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

"CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> wrote in message

bede musial chyba w przyszlosci pomyslec o aucie i
j%^&*( to zafajdane pkp ;]..

jak sobie policzysz koszty przejazdu przez cala Polske, to z podkulonym
ogonem wrócisz do PKP... Zwlaszcza ze do czasu oddania S-3 to rewelacyjnej
trasy ze Szczecina w góry nie bedzie. Trzeba miec spore, oszczedne auto,
kilku pasazerów i kierowce na zmiane, aby mialo to jakies rece i nogi.

pozdr

Data: 2009-04-29 05:18:03
Autor: Cynio
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
On 29 Kwi, 14:05, "Wojtek Paszkowski" <wo...@nawirtualnej.polsce>
wrote:

jak sobie policzysz koszty przejazdu przez cala Polske, to z podkulonym
ogonem wr cisz do PKP... Zwlaszcza ze do czasu oddania S-3 to rewelacyjnej
trasy ze Szczecina w g ry nie bedzie. Trzeba miec spore, oszczedne auto,
kilku pasazer w i kierowce na zmiane, aby mialo to jakies rece i nogi.

w 3 osoby już koszty się zrównują patrzyłem na relacje Szczecin-Kraków
Licząc przejazd pośpiesznym contra samochód który pali na trasie
średnio 8l i koszt paliwa po 4 PLN/l. Czas trudno powiedzieć, ale
pewnie podobny czyli około 10-11 h, może samochodem trochę szybciej
się da ale nie koniecznie

--
Pozdr.
Cynio

Data: 2009-04-29 14:16:23
Autor: Paweł Pontek
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
CeZ__134 napisał(a):

30 zl w dwie strony za sam rower to
lekkie przegiecie ;]]..

.... wystarczy, ze lekko rozmontujesz rower, owiniesz jakas szmata,
calosc zwiazesz sznurkiem do kupy i ... bedziesz wiozl rower za darmo
jako bagaz podreczny.

Przyklad z ostatniej niedzieli:
http://picasaweb.google.pl/klubkarpacki/PolamiPolamiPrabutyOlsztyn#5329641500564336386
http://picasaweb.google.pl/klubkarpacki/PolamiPolamiPrabutyOlsztyn#5329641501319272050

Dodatkowa korzysc - szczegolnie na dluzszych trasach - to ze masz
rower na oku (lezy sobie na polce w przedziale), nie musisz go
pilnowac (np. w nocnym pociagu) ani przed kradzieza, ani przed kolesiami, ktorzy nudzac sie podczas palenia na pomoscie w ostatnim
wagonie, zawsze znajda sobie cos, co mozna w takim rowerze popsuc.

Tym bardziej, nie musisz wybierac pociagow przystosowanych do
przewozu rowerow, nie musisz "walczyc" o miejsce w malym przedziale
rowerowym - co np. w dlugi weekend moze stanowic spore wyzwanie - nie
wspominajac juz o tym, ze jak sie zwali full rowerow, to i ciezko
wyjazc swoj i latwo o jakies uszkodzenie. Nie musisz (w "kiblu" EN57)
jechac w przedziale dla podroznych z wiekszym bagazem - i byc narazonym
na palaczy (patrz post P. Suwinskiego: palacze w pociągach osobowych -
zwracajcie uwagę).

bede musial chyba w przyszlosci pomyslec o aucie i
j%^&*( to zafajdane pkp ;]..

.... spoakowanie roweru jest naprawde prostsze niz zakup auta
specjalnie do przewozu rowerow
:-)

Pozdrawiam,
PABLO
Zapraszam na strone WWW Klubu Karpackiego: http://www.klub-karpacki.org

Data: 2009-04-29 05:17:21
Autor: Michał Wolff
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

Przyklad z ostatniej niedzieli:http://picasaweb.google.pl/klubkarpacki/PolamiPolamiPrabutyOlsztyn#53...http://picasaweb.google.pl/klubkarpacki/PolamiPolamiPrabutyOlsztyn#53...

Data: 2009-04-29 14:31:39
Autor: Wojtek Paszkowski
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
"Paweł Pontek" <ppontek@poczta.onet.pl> wrote in message news:gt9geu$lh$1news.onet.pl...

Przyklad z ostatniej niedzieli:
http://picasaweb.google.pl/klubkarpacki/PolamiPolamiPrabutyOlsztyn#5329641500564336386
http://picasaweb.google.pl/klubkarpacki/PolamiPolamiPrabutyOlsztyn#5329641501319272050

wariant dla leniwych:

http://picasaweb.google.com/wpaszk/TakaTamSobieWycieczkaNadMorze#5262673273685196594

(choć tu trzeba zwrócić szczególną uwagę na zasztauowanie roweru, liczyć wyrozumiałość podróżnych i obsługi pociągu oraz mieć czysty sprzęt ;)

pzodr

Data: 2009-04-29 14:39:34
Autor: Paweł Pontek
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
Wojtek Paszkowski napisał(a):
[...]

W ten sposob tez mozna zaladowac full rowerow:

przyklad:
http://picasaweb.google.pl/karpacki/WycieczkaNaWoYUkraina#5236203400696995010

.... ale jak sam napisales, tylko w okreslonych warunkach. Czasem samo
zasloniecie roweru (zeby nie rzucal sie w oczy) daje ogromne korzysci,
szczegolnie kiedy w przedziale nie jedzie sie samemu. Rzadko kiedy
rower jest czysty, przedzial pusty, itp. Wiekszym problemem jest to,
ze rower bez pokrowca z punktu widzenia przewoznika nadal pozostaje
rowerem (trzeba placic, nie wolno przewozic w miejscu niedozwolonym
- czyli np. w przedziale na polce !!!, czasem wogole nie wolno
przewozic - np. w pociagach w Rumunii), ten san rower, owiniety w
cienka szmate - formalnie staje sie bagazem podrecznym (chociaz tak
naprawde przekracza wymiary ...) i daje to naprawde wiele korzysci.

Pomijam problem wniesienia nieopakowanego roweru do przedzialu, gdzie
juz siedza inni podrozni ... zwykle jest to naprawde niebanalne zadanie.

Zeby bylo smieszniej, ogolnodostepne pokrowce moim zdaniem sie nie
nadaja, sa zbyt duze i ... od razu skazuja na zawartosc co
automatycznie ogranicza mozliwosc wykorzystania.

Data: 2009-04-29 14:41:06
Autor: mmateusz
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
... wystarczy, ze lekko rozmontujesz rower, owiniesz jakas szmata,
calosc zwiazesz sznurkiem do kupy i ... bedziesz wiozl rower za darmo
jako bagaz podreczny.

czy ja dobrze rozumiem, że z Biletem Podróżnika nie można przewozić roweru?
nawet jak się kupi za 9zł bilet na rower na daną trasę?

Mk.

Data: 2009-04-29 14:43:52
Autor: Paweł Pontek
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
mmateusz@poczta.onet.pl napisał(a):
[...]

Bylo juz o tym - pare watkow nizej:
(patrz watek: "Od 1 maja rowery w PKP przewozimy za 1zł :)")

Paweł Pontek napisał(a):
(...)
Przy zakupie "Biletu Podroznika" nie ma (formalnie) mozliwosci zakupu
biletu na rower ! Pozostaje tylko przewoz zlozonego roweru w pokrowcu -
na zasadach jak bagaz podreczny.

Patrz paragraf 4 pkt 4 regulaminu oferty:

http://intercity.pl/pubfile/rozk%C5%82ad%202009%20oferty/bilet_podroznika.pdf

Data: 2009-04-30 05:30:08
Autor: DK
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
CeZ__134 napisał(a):

> [...]

... wystarczy, ze lekko rozmontujesz rower, owiniesz jakas szmata,
calosc zwiazesz sznurkiem do kupy i ... bedziesz wiozl rower za darmo

Dokladnie :)
Ten sposob praktykowalem 3 razy:
1. Irkuck-Moskwa (plackartny). Zadnych problemow z prowadnica. Rowery
byly zlozone i spakowane do toreb (uszytych specjalnie na te
okazje :) )
2. Moskwa-Warszawa (miedzynarodowy IC, kuszetki). Konduktorka byla
swiadoma co wnosimy i nie robila z tym zadnych problemow.
3. Warszawa-Katowice (IC). Torbe z rowerem zostawilem pod drzwiami (po
drodze nie ma zbyt wielu dworcow :) ), obsluga nie zainteresowala sie
co to jest i do kogo nalezy.
W sumie za rower na trasie Irkuck-Katowice zaplacilem 0 zlotych :)

DK

Data: 2009-04-29 14:37:29
Autor: Jan Cytawa
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
CeZ__134 napisał:

[...]

CZy stalo cos na przeszkodzie, by kupic od razu jeden bilet ze Szczecina
do Milowki? Wtedy masz rowniez jeden bilet na rower.

Jan Cytawa

Data: 2009-04-29 14:49:40
Autor: CeZ__134
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

CZy stalo cos na przeszkodzie, by kupic od razu jeden bilet ze Szczecina
do Milowki? Wtedy masz rowniez jeden bilet na rower.

Juz Ci tlumacze:)
Bilet kuplem jeden.Znaczy sie osobobilet,ze Szczecina do Milowki - tu nie ma
problemu:)
Pozniej kwestia roweru.Mianowicie,pociagi pospieszne przejelo InterCity-stad
ich stawka 9zl .Owy IC jedzie ze Szczecina do Przemysla,ja wysiadam w
Katowicach ( przesiadka )-to jedna czesc trasy.Pozniej z Katowic do Milowki
jade juz PKP Przewozy Regionalne - osobowym- 4.5 zl rower.Jak sam wiesz.PKP
IC jest jedna spolka,zas PKP PR druga,stad dwa bilety na rower.Poki
pospieszne i osobowe byly w jednej spolce ( PKP PR )rower na calej trasie
przewozilem za 4,5-czyli wg,stawki PKP PR.Teraz jade dwoma spolkami i kazda
nalicza na swojej trasie swoja cene za rower.

CeZ__134

Data: 2009-04-30 09:13:49
Autor: Jan Cytawa
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
CeZ__134 napisał:

[...]

Z tego by wunikalo, ze jesli chodzi o osobobilety to sie spolki jakos
dogadaly a o rowery to juz nie? Porabane.
fakt, ja kiedys mialem taki problem, ze kupilem bilet z Lublina do
Slupska ale chcialem w Warszawie dokupic kuszetke. I w jedny skladzie
jechaly wagony PKP a kuszetki Przewozow Regionalnych (albo na odwrot). I
facet kazal mi dokupic bilet na przejazd, bo ten kupiony w kasie podobno
nie dzialal. Rezultat byl taki, ze pojechalem w sasiednim wagonie sam w
przedziale i sie wyspalem a on zamiast zarobic troche na wolnej kuszetce
nie zarobil nic.

Jan Cytawa

Data: 2009-04-29 14:47:37
Autor: dobrov
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
CeZ__134 pisze:
[...]

Hm... Jak czytam, że przewóz rowera przez całą Polskę dwa razy kosztuje tylko 30zł to mam przeczucie, że do tego dopłacam nawet jeżeli sam nie jeżdzę.
Zatem faktycznie: j%^&*( to zafajdane pkp

Data: 2009-04-29 14:54:36
Autor: CeZ__134
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

[...]

Na majowke jade z dziewczyna,wiec rowery beda 2 :) wiec sama podroz w jedna
strone z rowerami,zamiast  133 zl ( przed przejeciem pospiesznych )
..kosztowac bedzie 176 zl,dobrze ze dziady nie kasuja za deski snowboardowe.

CeZ__134

Data: 2009-04-29 05:54:55
Autor: Michał Wolff
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

Data: 2009-04-29 17:02:39
Autor: mocniak
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

Do k#$@#@ nędzy. Weź odpal google i poczytaj na temat interpunkcji!

--
Mocniak

Data: 2009-04-29 15:15:19
Autor: piecia aka dracorp
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
Dnia Wed, 29 Apr 2009 17:02:39 +0200, mocniak napisał(a):

[...]

Chyba podstawy się kłaniają a nie google.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-04-29 17:10:29
Autor: CeZ__134
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
> [...]
> strone z rowerami,zamiast  133 zl ( przed przejeciem pospiesznych )
> ..kosztowac bedzie 176 zl,dobrze ze dziady nie kasuja za deski

madafaka ! O jakiej Ty interpunkcji mowisz ?.Sa kropki, przecinki ? masz na
mysli brak spacji miedzy nimi ?
Czy jak uzywasz pisma pisanego, to tez robisz odstep na szerokosc litery po
kazdym znaku interpunkcyjnym ?.Jesli tak bardzo to w oczy kole, to dla

CeZ__134

Data: 2009-04-29 17:44:35
Autor: mocniak
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

http://so.pwn.pl/zasady.php?id=4836490

--
Mocniak

Data: 2009-04-29 17:59:08
Autor: CeZ__134
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

> [...]
> kazdym znaku interpunkcyjnym ?.Jesli tak bardzo to w oczy kole, to dla
> zrozumialosci tego co napisalem moge tak robic :)

Znaczy sie, jestes polonista i tylko zajmujesz sie takimi pierdolami ktore
nic nie wnosza w zycie?. To jakis karygodny blad na pograniczu razacego byka
ortograficznego?.Mozesz mi to wyjasnic?, czy to zdanie tez zawiera jakies
razace bledy?.Czy ja po prostu pisze w obcym, niezrozumialym jezykiem?.Juz
sam nie rozumiem...

CeZ__134

Data: 2009-04-29 17:07:42
Autor: Jan Srzednicki
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
On 2009-04-29, CeZ__134 <Nuniez__22@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Poniekąd. Piszesz tak, że się czytać odechciewa.

Data: 2009-04-29 18:15:57
Autor: mocniak
[OT] pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
Użytkownik CeZ__134 napisał:
[...]

To już każde zwrócenie uwagi odnośnie języka polskiego definiuję kogoś jako polonistę dręczyciela? Zupełnie inaczej podchodzi się to informacji przekazywanych pismem niedbałym, nieporządnym i zakłócającym rytm czytania.

I czemu po znakach zapytania dajesz kropki?

--
Mocniak

Data: 2009-04-29 18:29:24
Autor: CeZ__134
[OT] pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

[...]

Rozumiem Cie, rozumialbym nawet ze stawiam jakies razace byki drazniace
powaznie oko, ale nie rozumiem tego, ze to co pisze, poprzez postawienie
kilku kropek w ``zlym`` miejscu dyskwalifikuje moja wypowiedz, gdzie
wg,.Ciebie powinienem sie cofnac do poziomu szkolnego nauczania, ktory nie
ma nic do rzeczy i wiedzy jaka posiadam. Skutecznie probowales poprzez swoja
wypowiedz pokazac, iz posiadasz wiedze ktora w moich oczach powinienem
wychwalac w niebiosa. Troche to durne...ale coz, jak widac, kropki czynia
czlowieka...Zatem, teraz powinienem Cie przeprosic za swoja niefrasobilowa
niewiedze, czy pogadamy o rowerach i innych pierdolach niezwiazanych
interpunkcyjnie?

PS; po znakach zapytania nie bede dawal juz kropek.

CeZ__134

CeZ++134

Data: 2009-04-29 16:45:41
Autor: Menel
[OT] pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
CeZ__134 <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Rozpięty rozporek też nie dyskwalifikuje wypowiedzi, ale głupio wygląda.

Data: 2009-04-29 14:54:42
Autor: Paweł Pontek
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
dobrov napisał(a):

Jak czytam, że przewóz rowera przez całą Polskę dwa razy kosztuje tylko 30zł to mam przeczucie, że do tego dopłacam nawet jeżeli sam nie jeżdzę.

Prawde mowiac przewoz roweru pociagiem jest tani - nie ma co gadac.

Ale ... trudno tu tez mowic o jakiejkolwiek usludze (za ktora placimy).

Gdyby byly stworzone sensowne warunki do przewozu roweru, zagwarantowane
miejsce, bezpieczenstwo na czas podrozy, pewnosc zabrania sie z rowerem
zawsze, itp. - wtedy cena moglaby byc wieksza. Obecnie jest to tani
ryczalt za niegwarantownaa, i marnej jakosci usluge. Podrozny z rowerem
ma niemal zawsze jakies klopoty, czy zaplaci czy tez nie.

PABLO

Data: 2009-04-29 06:04:14
Autor: Michał Wolff
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

Data: 2009-04-29 07:01:36
Autor: misza.wolff
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

Data: 2009-04-30 10:19:55
Autor: spam
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
[...]

A może by list o podobnej treści wysłać do rozpatrzenia do UOKiK?

--

pkp-scyzoryk sie otwiera;-/