pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

Data: 2009-04-29 14:47:37
Autor: dobrov
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
CeZ__134 pisze:
Witam

Wlasnie bylem sie poteznie wk%^&(*%#...na nasze piekne i ``tanie``
koleje;]..wczesniej przed ta debilna fuzja IC i pospiesznych,w gory rower
wiozlem za 4,50.. dzis jak sie okazalo po sprawdzeniu ceny..wyszlo tak..
ze Szczecina do Katowic pospieszny ...i 9 zl ;]... do tego osobowy z Katowic
do Milowki kolejne 4,50 ..masakra;]..30 zl w dwie strony za sam rower to
lekkie przegiecie ;]]..bede musial chyba w przyszlosci pomyslec o aucie i
j%^&*( to zafajdane pkp ;]..

Hm... Jak czytam, że przewóz rowera przez całą Polskę dwa razy kosztuje tylko 30zł to mam przeczucie, że do tego dopłacam nawet jeżeli sam nie jeżdzę.
Zatem faktycznie: j%^&*( to zafajdane pkp

Data: 2009-04-29 14:54:36
Autor: CeZ__134
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

[...]

Na majowke jade z dziewczyna,wiec rowery beda 2 :) wiec sama podroz w jedna
strone z rowerami,zamiast  133 zl ( przed przejeciem pospiesznych )
..kosztowac bedzie 176 zl,dobrze ze dziady nie kasuja za deski snowboardowe.

CeZ__134

Data: 2009-04-29 05:54:55
Autor: Michał Wolff
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

Data: 2009-04-29 17:02:39
Autor: mocniak
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

Do k#$@#@ nędzy. Weź odpal google i poczytaj na temat interpunkcji!

--
Mocniak

Data: 2009-04-29 15:15:19
Autor: piecia aka dracorp
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
Dnia Wed, 29 Apr 2009 17:02:39 +0200, mocniak napisał(a):

[...]

Chyba podstawy się kłaniają a nie google.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-04-29 17:10:29
Autor: CeZ__134
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
> [...]
> strone z rowerami,zamiast  133 zl ( przed przejeciem pospiesznych )
> ..kosztowac bedzie 176 zl,dobrze ze dziady nie kasuja za deski

madafaka ! O jakiej Ty interpunkcji mowisz ?.Sa kropki, przecinki ? masz na
mysli brak spacji miedzy nimi ?
Czy jak uzywasz pisma pisanego, to tez robisz odstep na szerokosc litery po
kazdym znaku interpunkcyjnym ?.Jesli tak bardzo to w oczy kole, to dla

CeZ__134

Data: 2009-04-29 17:44:35
Autor: mocniak
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

http://so.pwn.pl/zasady.php?id=4836490

--
Mocniak

Data: 2009-04-29 17:59:08
Autor: CeZ__134
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

> [...]
> kazdym znaku interpunkcyjnym ?.Jesli tak bardzo to w oczy kole, to dla
> zrozumialosci tego co napisalem moge tak robic :)

Znaczy sie, jestes polonista i tylko zajmujesz sie takimi pierdolami ktore
nic nie wnosza w zycie?. To jakis karygodny blad na pograniczu razacego byka
ortograficznego?.Mozesz mi to wyjasnic?, czy to zdanie tez zawiera jakies
razace bledy?.Czy ja po prostu pisze w obcym, niezrozumialym jezykiem?.Juz
sam nie rozumiem...

CeZ__134

Data: 2009-04-29 17:07:42
Autor: Jan Srzednicki
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
On 2009-04-29, CeZ__134 <Nuniez__22@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Poniekąd. Piszesz tak, że się czytać odechciewa.

Data: 2009-04-29 18:15:57
Autor: mocniak
[OT] pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
Użytkownik CeZ__134 napisał:
[...]

To już każde zwrócenie uwagi odnośnie języka polskiego definiuję kogoś jako polonistę dręczyciela? Zupełnie inaczej podchodzi się to informacji przekazywanych pismem niedbałym, nieporządnym i zakłócającym rytm czytania.

I czemu po znakach zapytania dajesz kropki?

--
Mocniak

Data: 2009-04-29 18:29:24
Autor: CeZ__134
[OT] pkp-scyzoryk sie otwiera;-/

[...]

Rozumiem Cie, rozumialbym nawet ze stawiam jakies razace byki drazniace
powaznie oko, ale nie rozumiem tego, ze to co pisze, poprzez postawienie
kilku kropek w ``zlym`` miejscu dyskwalifikuje moja wypowiedz, gdzie
wg,.Ciebie powinienem sie cofnac do poziomu szkolnego nauczania, ktory nie
ma nic do rzeczy i wiedzy jaka posiadam. Skutecznie probowales poprzez swoja
wypowiedz pokazac, iz posiadasz wiedze ktora w moich oczach powinienem
wychwalac w niebiosa. Troche to durne...ale coz, jak widac, kropki czynia
czlowieka...Zatem, teraz powinienem Cie przeprosic za swoja niefrasobilowa
niewiedze, czy pogadamy o rowerach i innych pierdolach niezwiazanych
interpunkcyjnie?

PS; po znakach zapytania nie bede dawal juz kropek.

CeZ__134

CeZ++134

Data: 2009-04-29 16:45:41
Autor: Menel
[OT] pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
CeZ__134 <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Rozpięty rozporek też nie dyskwalifikuje wypowiedzi, ale głupio wygląda.

Data: 2009-04-29 14:54:42
Autor: Paweł Pontek
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/
dobrov napisał(a):

Jak czytam, że przewóz rowera przez całą Polskę dwa razy kosztuje tylko 30zł to mam przeczucie, że do tego dopłacam nawet jeżeli sam nie jeżdzę.

Prawde mowiac przewoz roweru pociagiem jest tani - nie ma co gadac.

Ale ... trudno tu tez mowic o jakiejkolwiek usludze (za ktora placimy).

Gdyby byly stworzone sensowne warunki do przewozu roweru, zagwarantowane
miejsce, bezpieczenstwo na czas podrozy, pewnosc zabrania sie z rowerem
zawsze, itp. - wtedy cena moglaby byc wieksza. Obecnie jest to tani
ryczalt za niegwarantownaa, i marnej jakosci usluge. Podrozny z rowerem
ma niemal zawsze jakies klopoty, czy zaplaci czy tez nie.

PABLO

Data: 2009-04-29 06:04:14
Autor: Michał Wolff
pkp-scyzoryk sie otwiera;-/