pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto

Data: 2011-07-18 12:41:54
Autor: Piotr
pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
Dnia Sat, 16 Jul 2011 14:16:58 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Witam,
Crosspostuje na obie grupy.
Sluchajcie, czy naprawde nie moznaby skonczyc z ta fikcja i polaczyc te grupy? Przeciez wiekszosc tematow jest naprawde wspolna. Fotografia to fotografia. Co najwyzej watki specyficzne dla jednej czy czy drugiej grupy moznaby tagowac.
TA

Jeżeli dobrze pamiętam, to już kiedy¶ była jedna. Piotr

Data: 2011-07-18 12:52:43
Autor: bofh@nano.pl
napisał(a):

[...]

Tylko wtedy w zasadzie aparaty cyfrowe były ciekawostk±, a nie głównym
nurtem.

--
wer <",,)~~
http://szumofob.eu

Data: 2011-07-18 14:04:48
Autor: Titus Atomicus
pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
In article <j0139s$sc4$1@node2.news.atman.pl>,
 "bofh@nano.pl" <bofh@nano.pl> wrote:

On 18.07.2011 12:41, Piotr wrote:

> Jeżeli dobrze pamiętam, to już kiedy¶ była jedna. > Piotr

Tylko wtedy w zasadzie aparaty cyfrowe były ciekawostk±, a nie głównym
nurtem.

No wlasnie.
Teraz i tak chyba wiekszosc uzywa cyfry i analoga, albo samej cyfry. Tylko, ze jak pada pytanie o statyw, niektore obiektywy (zwlaszcza od wejscie FF) czy cos ogolnego fotograficznego, to przeciez dotyczy to obydwu grup. Po co tworzyc sztuczne podzialy?

TA

Data: 2011-07-18 10:30:42
Autor: marek augustynski
pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
Po co tworzyc sztuczne podzialy?

Zeby bylo bezpiecznie, zeby byl spokoj;)
Olej. Swiata nie naprawisz.

marek

Data: 2011-07-18 22:27:36
Autor: Titus Atomicus
pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
In article <26e0b86d-a5e2-4459-a107-e0da7de9f9a7@v7g2000vbk.googlegroups.com>,
 marek augustynski <marek.augustynski@gmail.com> wrote:

> Po co tworzyc sztuczne podzialy?

Zeby bylo bezpiecznie, zeby byl spokoj;)
Olej. Swiata nie naprawisz.

OK, ale jak krospostuje to tez zawsze prestensje...

TA

Data: 2011-07-18 13:47:55
Autor: marek augustynski
pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto

> Zeby bylo bezpiecznie, zeby byl spokoj;)
> Olej. Swiata nie naprawisz.

OK, ale jak krospostuje to tez zawsze prestensje...

To jest Zaden problem. Olej tak samo.
Grupa powinna byc jedna ale jesli ktos juz wpadl na ten szlachetny
pomysl o rozdzielnosci trzeba pozwolic mu na trwanie w przekonaniu,
nawet jesli tym kims jest grupa osob. Podzial na foto, art i cyfrowa
byl szkodliwy wylacznie dla dzielacych. Teraz trzebaby podzielic
jeszcze cyfrowa na cyfrowa i cyfrowa.trole ale ten pomysl wydaje sie
niewykonalny;)

marek

Data: 2011-07-19 17:47:16
Autor: Piotr Adamski
W dniu 11-07-18 19:30, marek augustynski pisze:
Po co tworzyc sztuczne podzialy?

Zeby bylo bezpiecznie, zeby byl spokoj;)
Olej. Swiata nie naprawisz.

marek

I żeby nie było 20 postów na dzień "jaki kompakt za 500zł?", mnie się nawet nie chce grzebać w gąszczu tego bagna.

Data: 2011-07-19 09:47:26
Autor: marek augustynski
pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto

> Zeby bylo bezpiecznie, zeby byl spokoj;)
> Olej. Swiata nie naprawisz.

I żeby nie było 20 postów na dzień "jaki kompakt za 500zł?", mnie się
nawet nie chce grzebać w g±szczu tego bagna.

I dlatego wygrzebujesz to co sens ma;)

marek

Data: 2011-07-19 11:39:32
Autor: Piotr

napisał(a):

[...]

A teraz analogi s± ciekawostk±, a nie głównym nurtem. To w sumie można
poł±czyć, jeżeli Czaru¶ się zgodzi. ;)

pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto