pl.soc.paranoicy ;)

Data: 2010-04-23 17:12:17
Autor: Eulalia Browarek
pl.soc.paranoicy ;)
Ogłaszam konkurs na najoryginalniejsza i najszczerzej (od serca i z przekonaniem) opowiedzianą teorię spiskową katastrofy w Smoleńsku. W ramach terapii zajęciowej dla wszystkich chorych na grupie. Paranoików nie możemy zostawiać samych sobie, trzeba kanalizować ich zachowania i nie próbować na siłę rozbijać im ich systemu urojeń. Tylko długotrwała farmakoterapia jest szansa dla tych biednych chorych ludzi.

Zennon

Data: 2010-04-23 11:30:24
Autor: Hans Kloss
pl.soc.paranoicy ;)
On 23 Kwi, 19:12, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Og aszam konkurs na najoryginalniejsza i najszczerzej (od serca i z
przekonaniem) opowiedzian teori spiskow katastrofy w Smole sku.

Katastrofa była dziełem zupełnego  przypadku. Spośród ponad 20 tysięcy
lądowań samolotów odbywających się codziennie w Europie  to jedno po
prostu było pechowe. To ze na  pokładzie samolotu znajdował się akurat
prezydent RP też było przypadkiem a cała katastrofa nie ma  żadnego
związku z pogróżkami jakie wobec niego wygłaszali politycy kraju w
którym doszło do katastrofy. Pech, fatum, kismet, ananke,
przeznaczenie innymi słowy spisek sił nadprzyrodzonych połączony ze
szczególnym zbiegiem okoliczności w postaci nagłego zwiększenia się
gęstości prawdopodobieństwa katastrofy samolotowej akurat w rejonie
Smoleńska właśnie w tym miejscu i czasie w jakim znajdował się tam
samolot wiozący polska delegację państwową.
Sądzę że w konkurencji oryginalności (czytaj: absurdalności) moja
bajka jest nie do pobicia.
J-23

Data: 2010-04-23 12:36:51
Autor: Me
pl.soc.paranoicy ;)

Address.invalid> wrote:
> [...]

samolot wiozący polska delegację państwową.
Sądzę że w konkurencji oryginalności (czytaj: absurdalności) moja

PANIE J 23, ZNAM PANA Z TEJ LISTY I SKADINAD.
TO JEST DYPLOMATCZNE PORWANIE JAICH JUS MAMY WIEL, ALE NIE MAMY
JESZCZE TAKIEJ SKALI
MIDZYNARODOWEGO SZANTAZU. ZABOJCY SA TU - TO SA KOMADO ORYGINALNEGOI
WEMACHTUU ( JESLI SIE PAN DOCZYTAL CZEGOS ZE NIE BYLO TAKICH KOMANDO,
TO JUZ POLOWA ROBOTTY DLANICH.

ONI ZABIJA METODYCZNIE. JESTEM NA ICH LISTCIE. PROPBA ZABOJSTWA BYLA
4 TYG TEMU I NIE WYSZLA BIO MAM POMIC SATELLITARNA. TENM POSOBNIK BYL
Z M15
GRUPA UZYWAJACA NAJWIEKSZEJ PRZEMOCY TERAZ W USA, MIMIO ZDE BUSHLAND
NIE JEST
JESCZE GORSZY. INNA GRUPA KTORA ZABIJA DLA CELKOW GENETYCZNEGO
OCZYSCZENIA DRZEWA JEST WJKOMPONOWANA WW NATO - CIE SEI W OGOLE NEI
UKRYWAJA - OFIARY SA NAZNACZANE NA CMETARZACH
OGDGALADANYC SATELITARNI - DZIECI TYCH NIEZYJACYCH 'KONKURUJA'
GENETYCZNIE
Z GRUPA ( KOMADO) W NATO, NIE WIEDZAC NIC O TYM;

CI FASZYSCI POSUNELI SIE - HASTED A BIT TOO MUCH . ICH NIE MA NAWET NA
LISCIE
WERMACHTU BO SA Z LONDYNU. SA WPIPRZEN,I ZE HISTORIA ICH OPUSCIALA.
WALCZYLI
POD ARMY GROUP CENTER A POZNIE NASWALI SIE "A' NORTH I W OGOLE
ZNIKNELI RAZIE
Z "BOYEM" Z KROLEWCA ( TEGO SAMEGO, TO JEST).

LIUDZIE DOBREJ WOLI, WOLAJCUE I JEDNOICZNIE SIE W ZAWIESZENIU NASA
NIERACJONALNEJ
SEKRETNOSCI.

NAJWYRAZNIEJ ROSJANIE NIE PROBOJA TRAKTOWAC PORWANIA TYMCZASOWO, ALE
MY
MOZEMY WPLYNAC NA BARDZIEJ RACJONALNE ROZWIAZAYWANIE KONFLITOW. P0D
SMOLENSKIM
WTEDY POLSCY OFICEROWIER WZIELI AZYL; ILE NAPRAWDE ZGINELO MY NIE
WIEMY; MOZE PUTIN WIE ALE NIE JEST AS TAK PRZYJACIELKI ABY TO UJAWNIC.

LUDZIE W POLSCE OKLAMANI - ON MA PUNKT I GRA DALEJ. ARMIA CZERWONA
BYLA PO TEJ SAMEJ
STRONIE JAK POLSKIE SILY WYZWOLENCZE JEST ICH PUNK I TO JEST TEZ
PRAWDA; ALE
MY W POLSCE NIE MIELISMUY OKAZJI UPORZADKOWANIA TEGO; POLSKA POWSTALA
ZA
WSTAWIENNICTWEN STALINA PRZECIW WOLI CZURCHLA ( PODEJRZANY O ATAK NA
CYWILNA WARSZAWE, PRZEZE MNIE; ALBO INNI FASZYSCI BRYTYJSCY GRALI TAM)

( PRZELITEROWANIA W TEKSCIE - WLASNIE COS SFALSZOWANO - PROSZE
NAPISSAL ALBO
TU PYTAC JESLI SA POSLIZGI - NIE KONTROLUJE HACKEROW)

JEDWABLE BYLO OPERACJA SIL BRYTYJSKCH PRZECIW ROSJI I AM PEWNIE
PRZEZWALI
 SIE ARMY GROUP CENTER , JA TO ODKRYLAM ALBO MIALAM SPECJALNIE
UJAWNIONE
W PENTAGONSKICH ARCHWACH 0 KTORE SA PUBLICZNE ALE NIE WSZYSCY WIEDZA
JAK SZUKAC),
ALE NIE ZALAPALAM ZE ONI SIE UKRYLI POD WERMACHTEM,UDAJAC NIEMCOW.

   ( DLATEGI TAKIE PRZEPRASZANIE NIEMCOW - ONI NAPRAWDE WYGLADAJA DUZO
LEPIEJ NIZ FASZYZCI BRYTYJSCY)
     ALE TEGO NIE UJAWNIONO)

BEZCZELNOSC W OSKARZANIU POLSKI PRAWDOPODOBNIE JEST GLOWNIE Z TEJ
GRUPY
TERAZ NAZYWAJACEJ SIE M15  - DZISIAJ WCIAZ PRZYGOTOWUJA POCIAGI I
AUTOBUSY
JAKO MILITARNE NARZEDZIA ATAKU PRZECIW CYWILNEJ POPULACVJI W TENTON ,
NJ.
NIE MAJA SZCZESCIA BO NUKE KTORY PODKLADAJA DOSC CZESTO JEST JEDZONY
PZEZ PROGRAMOWANE OCZYSZCZACZE ZROBIONE ZE STARYCH
SAMOLOTOW( PODOBNIE
JAK NIE FUZYJNY OCZYSZCZACZ POWIETRZA KTORY ZOSTAL YZUTY W POLCE WE
WRZESNIU 2008 -
 NASZEGO PROJEKTU; GATES KTORY WYPALIL PRZECIW POLSCE Z ZIELONEJ GORY
WE WRZSSNIU 2008
JEST TERAZ POD KOMANDA NATO; JEST PRZESTEPCA KTORY TORTUROWAL MNIE
MAKABRYCZNIE
 I NIE JEST POCIAGNIETY DO ODPOWIEDZIALNOSCI - ABY WYPRZEC SIE MOJEJ
PREZYDENTURY
 I PRAC, KTORE DOSTALUY NOBLA= ON NOMINOWAL OBAME BO DRODZE DO OBAMA
NOMUJACY HIM; JELI NIE PRZGWOZDZONY PRZEZ WIELKIE LUSTRO)

NATO I M 15 FASZYSCI NIE ZREZYGNOWALLI DSZISIAJ. MOZLIWE ZE BEDZIEMY
MIELI CZASOWY STAN WYJATKOWY.
A SYTUACJA JEST TAK ABSURDALNA JAK TYLKO MOZNA WYFATAZJOWAC - CI
KRORZY USUNA RESZTE FASZYSTOW Z
M 15 Z TRENTON I FILADSELFII CZESTO BEDA TEZ BRYTYJSKIEGO POCHODZENIA.

PROSZE TO ZROZUMIEC I POMOC TYM KTORYM CI FASZYSCI WCIAZ ZAGRAZAJA
( MNIE CALY CZAS ALE JA DOPIERO TERAZ ODKRYLAM ZE ONI SA NA LINII;
MNIE POMAJA SLUZBY USA; A IROCZNIE MAM TYTUL MADAM Z POPRZEDIEJ M 15
- TAK LUZNO POD KOPULA TAM ; KROLOWA IM POMOGLA ZAPACKAC SIE DO KONCA)

- WILEKA BRYTANIA JEST ROZBITA PRZEZ NICH; MOWIAC O PARANOI ONI WCIAZ
DZISIAJ
WIERZA ZE ROZWALA WIADUKTY JESLI NIE DWORZEC NA ROCZNICE ZAKONCZENIA
CYWIILNEJ WOJNU W TRENTON I RAZ JESZCZE ZMIENIA BIEG HISTORII. PO
DRODZE
 MOPDUJAC TYCH KTORZY NIESWIADOMIE 'KONKURUJA " Z ICH GENETYCZNA
LINIA.

(POLSKI GABINET TEZ) JESTEM ZA ZLAMANIEM PORYWANIA GABINETOW I
DYPLOMATOW ( W TYM MNIE
W 1959 ROKU- PROSZE ZAUWAZYC ZE KAZDY BOSS M 15 ZACZYNA KARIERE W 196-
ROKU PO TYM
JAK JUZ JESTEM PORWANA DOP POLSKI.)

ONI NIE SA MNIEJ NIEBEZPIECZNI TERAZ - SA BARDZIEJ NIEBEZPIECZNI.

USA I GB FORMALNIE ZA JAK MY MAWIAMY 'ROZPOLOWIONE' PRZEZ M 15 I ICH
POPLECZNIKOW W NATO.
ONI TEZ MYSLA ZE JEST TO NASTEPNA "CYWILNA WOJNA". ONI NAWET
WYBUDOWALO NOWY BUDYNEK SENATU
W TRENTON USILUJAC ZAMKNAC COKOLWIK ZSATYRYCZNY NONSENSE W WASZYNTON
DC , WYKORZYSTUJAC
SLABOSC WSZECH POTEMNTNEGO OBAMY ( IKONA TYLKO) ( IRONICZNIE -
PIERWSZY SENAT W TRENTON, KTORY
 BYL CZESCIA FILADELFII BY TYLKO KONTYNENTALNY)

W KILKA DNI MOZE ZAMKNIE SIE PIERSZA CZESC TEGO KONFLIKTU
( oni nie mogli ogladac pogrzebu ale majac pewne informacje o ruchach
M15)

TERAZ PROSZE MI PODZIEKOWAC ZA POMOC; MAM NADZIEJE ZE POSLKI SLUZBY
PRZECZYTAJA MOJ POST NIEZALEZNIE OD NASTROJU W POLSCE.
Z....BIALEGO DOMU.

ONI SA NIEBEZPICZENI. U NAS SA JUZ MIEDZYNORODOWE POSILKI ABY ZAMKNAC
ICH NOWA 'BARBAROSSE'.
ONI NIE REZYGNUJA!

WIELE OSOB I DYPLOMATOW JUZ ZOSTALO UWOLNIONE, ALE NAUKOWCY KTORZY
PRACOWALI ZE M,MNA NA LINII SATELITARNEJ W MAJU 2008 JESCZE SIE NI
POKAZALI. SA WATPLIWOSCI CZY WCIAZ MAJA ICH WLASNE MOZGI CZY SA JUZ
OKRADZENI Z NICH.

Data: 2010-04-23 18:41:18
Autor: Eulalia Browarek
pl.soc.paranoicy ;)

Address.invalid> wrote:
[...]

Brawo! Jaki piękny techniczny zwrot: "...zwiększenie gęstości prawdopodobieństwia...", no i widać oczytanie i erudycję: "...fatum, kismet, ananke, absurdalność..." mamy do czynienia z osobą o wysokiej inteligencji, oczytaniu i jednak pewnej kulturze osobistej. Azor by tak niepotrafil. Ale choroba nie wybiera :( Nie rozróżnia pozycji społecznych, inteligencji, statusu majątkowego. Uderza na ślepo. Nie zwiększa gęstości prawdopodobieństwa. Ot, pada na kogoś i tak już zostaje. To smutne. Przypominam, że tylko długotrwałe leczenie (praktycznie polega to na braniu lekarstw do końca życia) pomaga żyć z taką przypadłością.

Zennon

Data: 2010-04-23 18:57:02
Autor: Karol
pl.soc.paranoicy ;)
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a): (...)

Panie Kloss, Pan jest konfliktowy czlowiek i nie moze zrozumiec, ze niejaki
zennon wielonickowy panski przyjaciel, chce tylko jednego, aby sie pan z nim
pojednal i go pokochal:)

cycow, pieprzykowskich, kaweckich i innych przyjaciol z tej grupu, trzeba po
prostu kochac i przytulac, tak jak to zrobil Putin i Tusk. Kochajcie sie !

Data: 2010-04-23 11:55:17
Autor: Me
pl.soc.paranoicy ;)
On Apr 23, 1:12 pm, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Og aszam konkurs na najoryginalniejsza i najszczerzej (od serca i z
przekonaniem) opowiedzian teori spiskow katastrofy w Smole sku. W ramach
terapii zaj ciowej dla wszystkich chorych na grupie. Paranoik w nie mo emy
zostawia samych sobie, trzeba kanalizowa ich zachowania i nie pr bowa na
si rozbija im ich systemu uroje . Tylko d ugotrwa a farmakoterapia jest
szansa dla tych biednych chorych ludzi.

Zennon

NARAZIE TY NIE MOZESZ JESZCZE LECZYC NIKOGO. NARZIE JESZCZE NIE
MOWISZ
PO POLSKU.

A SKORO JEST AZ TAK DOBRZE GDZIEN S INDZIEJ , CI CIE TRYMA TUTAJ?

POLSKA JEST W ZALOWIE  A TY ZACHOWUJESZ SIE JAK BARABARZYNCA.

Data: 2010-04-23 19:16:29
Autor: Eulalia Browarek
pl.soc.paranoicy ;)

Uzytkownik "Me" <agnescherry@gmail.com> napisal w wiadomosci news:3fbb97d9-71d1-4974-880f-7d24ef9084bfr28g2000vbi.googlegroups.com...
Address.invalid> wrote:
[...]

Ciesze sie, ze nasza grupa terapeutyczna sie rozrasta.

Zennon

Data: 2010-04-23 19:29:46
Autor: rAzor
pl.soc.paranoicy ;)
Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
[...]

No to jesteś number łan, zenek. Przypomnieć pacjentowi spisek z pyłem wulkanicznym i Obamą?

Data: 2010-04-23 17:32:28
Autor: Eulalia Browarek
pl.soc.paranoicy ;)

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqsldr$471$1news.onet.pl...
[...]

Dziękujemy za pierwsze zgłoszenia. Proszę szczerze rozwinąć i opowiedzieć, co Pan czuje.

Zennon

Data: 2010-04-23 19:56:36
Autor: rAzor
pl.soc.paranoicy ;)
[...]

Opowiedz jeszcz raz grupie, jak to czołowi politycy świata działając w tajemnym zaprzysięzeniu nie dojechali na pogrzeb prezia wymawiając się rzekomym pyłem wulkanicznym. he he he
Tak na boku... dlaczego używasz żeńskiego imienia?... :-P

Data: 2010-04-23 18:03:56
Autor: Eulalia Browarek
pl.soc.paranoicy ;)

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqsn05$8bh$1news.onet.pl...
[...]

Więc kobieta, która jest mężczyzną wmówiła Panu, że wulkan to było sprzyziężenie światowych polityków ? A czy odczuwał Pan przy tym usisk w odbycie? I czy było to przyjemnie doznanie, czy raczej dyskomfort ?

Zennon

Data: 2010-04-23 20:08:17
Autor: rAzor
pl.soc.paranoicy ;)
[...]

Sama sobie wmówiła. Dlaczego używasz żeńskiego imienia?

Data: 2010-04-23 18:10:26
Autor: Eulalia Browarek
pl.soc.paranoicy ;)

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqsnm3$aho$1news.onet.pl...
[...]

Więc niepokoi Pana, że ten mężczyzna jest kobietą? A ten ucisk w odbycie, zaczął Pan odczuwać przed odkryciem, że ten mężczyzna jest kobietą, czy po ?

Zennon

Data: 2010-04-23 11:13:54
Autor: Antenka
pl.soc.paranoicy ;)
On 23 Kwi, 20:10, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
> [...]

zaczął Pan odczuwać przed odkryciem, że ten mężczyzna jest kobietą, czy po ?

Zennon- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Tzva skończ tę komedię

Antenka

Data: 2010-04-23 18:18:18
Autor: Eulalia Browarek
pl.soc.paranoicy ;)

Address.invalid> wrote:
> [...]

zaczął Pan odczuwać przed odkryciem, że ten mężczyzna jest kobietą, czy po ?

Antenko wypraszam sobie, porównanie z tym izraelskim wypierdkiem Tzva. Jestem gotów do udowodnienia swego patryjotyzmu i polskosci dowolnego wieczora jaki wybierzesz. Ja płace za pokój, Ty testujesz.

Zennon

Data: 2010-04-23 20:45:42
Autor: raff
pl.soc.paranoicy ;)
Eulalia Browarek pisze:
[...]

Zeniu, widze ze ty bardzo zorientowany jestes. Na co sie leczysz ? ;)

R.

Data: 2010-04-23 18:56:03
Autor: Eulalia Browarek
pl.soc.paranoicy ;)

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hqspsu$gpi$1news.onet.pl...
Eulalia Browarek pisze:
[...]

O jaka ładna projekcja!!!  Jest o tym w moich postach o paranoji.

Zennon

Data: 2010-04-23 22:09:20
Autor: Andrzej
pl.soc.paranoicy ;)

 EB - ja konkurs zakończę stwierdzeniem : Pan B.tak chciał, i już

Data: 2010-04-23 20:16:21
Autor: Eulalia Browarek
pl.soc.paranoicy ;)

Użytkownik "Andrzej" <aakpl@interia.pl> napisał w wiadomości news:4bd1fe74$0$2593$65785112news.neostrada.pl...

EB - ja konkurs zakończę stwierdzeniem : Pan B.tak chciał, i już

Myślenie magiczne ;) Znaczy się pokarało ich za rozwalenie polskiej transplantologii i zejście około 150 chorych ? Jeśli tak było, to ten Pan B. całkiej fajny facet jest ;)

Zennon

Data: 2010-04-23 14:00:53
Autor: Hans Kloss
pl.soc.paranoicy ;)
On 23 Kwi, 22:16, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Znaczy się pokarało ich za rozwalenie polskiej
transplantologii i zejście około 150 chorych ?
Teraz rozumiem twoje szczególne  zainteresowanie paranoikami i
paranoją. Ma ono bez wątpienia bardzo, bardzo osobisty charakter.
J-23

Data: 2010-04-23 21:08:14
Autor: Eulalia Browarek
pl.soc.paranoicy ;)

Address.invalid> wrote:
[...]

Wiesz ile przed Ziobrą bylo transplantacji rocznie, a ile jest teraz? Wiesz, że nawet kościół włączył się w ratowanie transplantologii po wyczynach Ziobry? Wiesz, że lekarze boją się podejmować jakiekolwiek decyzje, bo boją się ABW, CBA, FBI i CIA ? Lepiej jest dać spokojnie umrzeć pacjentowi, niż narazić się na podejrzenie łapówek, przedwczesnego stwierdzenia zgonu albo błędu przy przeszczepie. W zasadzie należałoby mówić już o jakiś 200-300 nieprzeprowadzonych przeszczepach. Przelicz to sobie na czarne woreczki.

Zennon

Data: 2010-04-23 14:29:20
Autor: Hans Kloss
pl.soc.paranoicy ;)
On 23 Kwi, 23:08, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:

Wiesz ile przed Ziobr bylo transplantacji rocznie, a ile jest teraz?

A wiesz ile ich było przed Tuskiem a ile teraz? A zdajesz sobie sprawę
z katastrofalnego wpływu czernobylskiej katastrofy na ilość
transplantacji? A jak dramatycznie spadła ilość przeszczepów po
wybraniu Obamy prezydentem? Musisz to wszystko koniecznie wyszukać,
prześledzić i porównać zanim wróci pan pielęgniarz i znowu da ci ten
paskudny zastrzyk po którym tak bardzo chce ci się spać. Do dzieła
zenuś ;))
J-23
PS. Niektóre oszołomy twierdzą że w dzisiejszych czasach  ilość
transplantacji zależy WYŁĄCZNIE od ilości i jakości dostępnych
transplantologom organów. Oraz od kasy rzecz jasna....

Data: 2010-04-23 21:37:31
Autor: Eulalia Browarek
pl.soc.paranoicy ;)

Address.invalid> wrote:

[...]

Bredzisz. Kasa jest. Powołano specjalnych koordynatorów. Ilość wypadków i zgonów czyli dostępnośc dawców jest taka sama, a nawet większa niż dawniej. Kościół oficjalnie ogłosił, że oddawanie narządów do przeszczepów jest zgodne z duchem chrześcijaństwa i namawia i popiera, zorganizowano kampanie społeczne i rozdawano "oświadczenia woli" o oddaniu organów w razie przeszczepów i wszystko ch*.*ja warte, bo lekarze się boją iść do pierdla w razie najmniejszej pomyłki, a czort wie ile jeszcze podsłuchów i ile służb specjalnych czai się, żeby wsadzić lekarza za błąd w sztuce. Ziobro sprawą doktora G. sparaliżował polską transplantologie. W tej chwili transplantologia jest mniej więcej na poziomie 50% tego, co było przed Ziobrą.

Zennon

Data: 2010-04-23 14:54:40
Autor: Hans Kloss
pl.soc.paranoicy ;)
On 23 Kwi, 23:37, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
 W tej chwili
transplantologia jest mniej wi cej na poziomie 50% tego, co by o przed
Ziobr .

Skąd to paranoiczne przeświadczenie że "przed Ziobrą" a nie np. "przed
Lepperem" albo "przed doktorem G"? Przecież to łapownik i partacz dr
G. zostawiając gazik w sercu pacjenta, który w wyniku tego KARYGODNEGO
niedbalstwa zmarł, zadał ów bolesny cios polskiej transplantologii ;)..
"wtorek 24 listopada 2009 14:11 Sąd Najwyższy zdecydował:  Doktor G.
jednak zabił? Wraca śledztwo
Sąd Najwyższy uchylił decyzję o umorzeniu śledztwa w sprawie
przyczynienia się do śmierci pacjenta doktora Mirosława G. - byłego
ordynatora ze szpitala MSWiA w Warszawie. Według sądu nienależycie
zbadano zażalenie rodziny zmarłego, w sercu którego w czasie operacji
zostawiono gazę"

I co ty na to, paranoiku?  A może to Ziobro podrzucił podstępnie ten
gazik, w zbrodniczej zmowie z Lepperem? ;)))))
J-23

Data: 2010-04-23 22:00:40
Autor: Eulalia Browarek
pl.soc.paranoicy ;)

Address.invalid> wrote:
[...]

Widze, że na prawie też sie nie znasz. Gdzie jest orzeczenie o umyślnym spowodowaniu śmierci, albo nieumyślnym spowodowaniu śmierci? Nawet nie ma wyroku o "błąd w sztuce" lekarskiej. Ten "partacz" robił trzy do pięciu razy więcej niż Religa, z procentową przeżywalnościa kilkanaście procent wyższą. A to, że stary Religa postanowił go utrącić, żeby zrobić miejsce dla swojego synalka, to jest tajemnica poliszynela.

Zennon

Data: 2010-04-23 15:52:39
Autor: Hans Kloss
pl.soc.paranoicy ;)
On 24 Kwi, 00:00, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:

Widze, że na prawie też sie nie znasz. Gdzie jest orzeczenie o umyślnym
spowodowaniu śmierci, albo nieumyślnym spowodowaniu śmierci? Nawet nie ma
wyroku o "błąd w sztuce" lekarskiej.

Na prawie się nie znam ale jestem dostatecznie blisko tzw. "środowiska
medycznego" żeby wiedzieć o przypadkach ewidentnego spowodowania
śmierci pacjenta w których nie zostało wszczęte nawet dochodzenie
prokuratorskie. Skazanie lekarza w takich okolicznościach przyrody
zakrawa wręcz na cud bo omerta i "solidarność zawodowa" są w tym
środowisku nakazami najwyższej rangi.

A to, że stary Religa postanowił go utrącić, żeby zrobić miejsce dla swojego
synalka, to jest tajemnica poliszynela.
Reasumując twoje wywody: stary Religa  z synalkiem podrzucili gazik
operowanemu przez dr. G. pacjentowi a następnie podpuścili Ziobrę żeby
zrobił z tego aferę. Tak grubymi nićmi szyty numer nie wypalił,
jedynie lekarze ze strachu przed krwawymi siepaczami Ziobry
zaprzestali transplantacji i powrócili do tradycyjnego przepisywania
czopków na hemoroidy. Ale stary Religa się wkurzył, z zaświatów na
Ziemię wrócił i strasząc po nocach  sędziów Sądu najwyższego przymusił
ich do wznowienia śledztwa w sprawie owego gazika.
Sądzę że zdiagnozowałeś  w tytule niniejszego wątku sam siebie i to
nadzwyczaj trafnie ;).
J-23

Data: 2010-04-23 23:19:51
Autor: Eulalia Browarek
pl.soc.paranoicy ;)

Address.invalid> wrote:

[...]

No to ukrywasz informacje o zabójstwie. Dostaniesz za to trzy lata pierdla.

 Skazanie lekarza w takich okolicznościach przyrody
zakrawa wręcz na cud bo omerta i "solidarność zawodowa" są w tym
środowisku nakazami najwyższej rangi.

Nie omerta i "solidarność",  tylko medycyna jest sztuką!!! i czasem coś nie wychodzi, czasem się nie udaje i czasem ludzie umierają. A ponieważ jest równocześnie bardzo trudną i skomplikowaną dziedziną wiedzy, więc rodziny pacjentów w swojej szczerej i naturalnej ignorancji oskarżają lekarzy o spowodowanie śmierci. Bo przecież wczoraj wieczorem babcia się czuła dobrze i piła rosołek, a dzisiaj rano była martwa. Pielęgniarki z lekarzem na dyżurze w nocy ją udusily.

[...]

Znów zaczynasz bredzić nocą. Za zostawienie gazika, nie odpowiada chirurg, tylko siostra instumentariuszka, albo któraś tam. To ona liczy gaziki, chusty i instrumenty chirurgiczne. Chirurg nie zajmuje się takimi pierdołami i nie pilnuje całego pola operacyjnego. On jest od serca i koniec. Natomiast w momencie kiedy siostra go poinformowała, że gazik został, zaczął się dylemat, czy faceta kroić z powrotem, czy zostawić, bo i tak facet by zszedł z innych wcześniejszych przyczyn. No i na tysiąć udanych operacji, stary Religa, który nocą studiował, tajnie wynoszoną dokumentacje medyczna, wyczail jeden wątpliwy przypadek. Sąd się teraz buja z tym gorącym kartoflem, bo ma sprzeczne opinie ekspertów z całej europy + naciski polityczne. Prawdopodobnie, poprzeciągają procesy ile się tylko da i za rok, dwa umorzą.

p.s poszukaj sobie o synu Religi. Lizusy z TVNu już zrobili o nim program laurke, co powinno wzbudzić Twoją czujność ;)

Zennon

Data: 2010-04-24 12:53:24
Autor: HaMMeR
pl.soc.paranoicy ;)
Address.invalid>  wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

A ja, w swojej perfidnej zlosliwosci zycze ci, abys zostal
'ubogacony' podczas ew. operacji o przedmiotowy 'wacik',
o obecnosci ktorego rodzina twoja nie zostalaby poinformowana nigdy,
a lekarz operujacy wzgardliwie machnolby reka bakajac pod nosem
' zostawcie.., on i tak umrze.., teraz nawet szybciej...'

Data: 2010-04-24 12:56:52
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
pl.soc.paranoicy ;)

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag
On 2010-04-24 01:19, Eulalia Browarek wrote:
> [...]
program
> laurke, co powinno wzbudzić Twoją czujność ;)

-- -- -- -- -- -- -- --

[...]

   :-)

   AR

Data: 2010-04-23 22:51:00
Autor: Andrzej
pl.soc.paranoicy ;)

 abo czasem i jest

Data: 2010-04-23 23:54:09
Autor: the_foe
pl.soc.paranoicy ;)
W dniu 2010-04-23 19:12, Eulalia Browarek pisze:
[...]

ktos pobijal wlasnie swiatowy rekord w snake i nie wylaczyl komorki.

--
the_foe

pl.soc.paranoicy ;)