pl.soc.paranoicy ;)

Data: 2010-04-23 19:29:46
Autor: rAzor
pl.soc.paranoicy ;)
Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
Ogłaszam konkurs na najoryginalniejsza i najszczerzej (od serca i z
przekonaniem) opowiedzianą teorię spiskową katastrofy w Smoleńsku. W ramach
terapii zajęciowej dla wszystkich chorych na grupie. Paranoików nie możemy
zostawiać samych sobie, trzeba kanalizować ich zachowania i nie próbować na
siłę rozbijać im ich systemu urojeń. Tylko długotrwała farmakoterapia jest
szansa dla tych biednych chorych ludzi.

Zennon

No to jesteś number łan, zenek. Przypomnieć pacjentowi spisek z pyłem wulkanicznym i Obamą?

Data: 2010-04-23 17:32:28
Autor: Eulalia Browarek
pl.soc.paranoicy ;)

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqsldr$471$1news.onet.pl...
[...]

Dziękujemy za pierwsze zgłoszenia. Proszę szczerze rozwinąć i opowiedzieć, co Pan czuje.

Zennon

Data: 2010-04-23 19:56:36
Autor: rAzor
pl.soc.paranoicy ;)
[...]

Opowiedz jeszcz raz grupie, jak to czołowi politycy świata działając w tajemnym zaprzysięzeniu nie dojechali na pogrzeb prezia wymawiając się rzekomym pyłem wulkanicznym. he he he
Tak na boku... dlaczego używasz żeńskiego imienia?... :-P

Data: 2010-04-23 18:03:56
Autor: Eulalia Browarek
pl.soc.paranoicy ;)

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqsn05$8bh$1news.onet.pl...
[...]

Więc kobieta, która jest mężczyzną wmówiła Panu, że wulkan to było sprzyziężenie światowych polityków ? A czy odczuwał Pan przy tym usisk w odbycie? I czy było to przyjemnie doznanie, czy raczej dyskomfort ?

Zennon

Data: 2010-04-23 20:08:17
Autor: rAzor
pl.soc.paranoicy ;)
[...]

Sama sobie wmówiła. Dlaczego używasz żeńskiego imienia?

Data: 2010-04-23 18:10:26
Autor: Eulalia Browarek
pl.soc.paranoicy ;)

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqsnm3$aho$1news.onet.pl...
[...]

Więc niepokoi Pana, że ten mężczyzna jest kobietą? A ten ucisk w odbycie, zaczął Pan odczuwać przed odkryciem, że ten mężczyzna jest kobietą, czy po ?

Zennon

Data: 2010-04-23 11:13:54
Autor: Antenka
pl.soc.paranoicy ;)
On 23 Kwi, 20:10, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
> [...]

zaczął Pan odczuwać przed odkryciem, że ten mężczyzna jest kobietą, czy po ?

Zennon- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Tzva skończ tę komedię

Antenka

Data: 2010-04-23 18:18:18
Autor: Eulalia Browarek
pl.soc.paranoicy ;)

Address.invalid> wrote:
> [...]

zaczął Pan odczuwać przed odkryciem, że ten mężczyzna jest kobietą, czy po ?

Antenko wypraszam sobie, porównanie z tym izraelskim wypierdkiem Tzva. Jestem gotów do udowodnienia swego patryjotyzmu i polskosci dowolnego wieczora jaki wybierzesz. Ja płace za pokój, Ty testujesz.

Zennon

pl.soc.paranoicy ;)