pl.soc.paranoicy ;)

Data: 2010-04-23 11:30:24
Autor: Hans Kloss
pl.soc.paranoicy ;)
On 23 Kwi, 19:12, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Og aszam konkurs na najoryginalniejsza i najszczerzej (od serca i z
przekonaniem) opowiedzian teori spiskow katastrofy w Smole sku.

Katastrofa była dziełem zupełnego  przypadku. Spośród ponad 20 tysięcy
lądowań samolotów odbywających się codziennie w Europie  to jedno po
prostu było pechowe. To ze na  pokładzie samolotu znajdował się akurat
prezydent RP też było przypadkiem a cała katastrofa nie ma  żadnego
związku z pogróżkami jakie wobec niego wygłaszali politycy kraju w
którym doszło do katastrofy. Pech, fatum, kismet, ananke,
przeznaczenie innymi słowy spisek sił nadprzyrodzonych połączony ze
szczególnym zbiegiem okoliczności w postaci nagłego zwiększenia się
gęstości prawdopodobieństwa katastrofy samolotowej akurat w rejonie
Smoleńska właśnie w tym miejscu i czasie w jakim znajdował się tam
samolot wiozący polska delegację państwową.
Sądzę że w konkurencji oryginalności (czytaj: absurdalności) moja
bajka jest nie do pobicia.
J-23

Data: 2010-04-23 12:36:51
Autor: Me
pl.soc.paranoicy ;)

Address.invalid> wrote:
> [...]

samolot wiozący polska delegację państwową.
Sądzę że w konkurencji oryginalności (czytaj: absurdalności) moja

PANIE J 23, ZNAM PANA Z TEJ LISTY I SKADINAD.
TO JEST DYPLOMATCZNE PORWANIE JAICH JUS MAMY WIEL, ALE NIE MAMY
JESZCZE TAKIEJ SKALI
MIDZYNARODOWEGO SZANTAZU. ZABOJCY SA TU - TO SA KOMADO ORYGINALNEGOI
WEMACHTUU ( JESLI SIE PAN DOCZYTAL CZEGOS ZE NIE BYLO TAKICH KOMANDO,
TO JUZ POLOWA ROBOTTY DLANICH.

ONI ZABIJA METODYCZNIE. JESTEM NA ICH LISTCIE. PROPBA ZABOJSTWA BYLA
4 TYG TEMU I NIE WYSZLA BIO MAM POMIC SATELLITARNA. TENM POSOBNIK BYL
Z M15
GRUPA UZYWAJACA NAJWIEKSZEJ PRZEMOCY TERAZ W USA, MIMIO ZDE BUSHLAND
NIE JEST
JESCZE GORSZY. INNA GRUPA KTORA ZABIJA DLA CELKOW GENETYCZNEGO
OCZYSCZENIA DRZEWA JEST WJKOMPONOWANA WW NATO - CIE SEI W OGOLE NEI
UKRYWAJA - OFIARY SA NAZNACZANE NA CMETARZACH
OGDGALADANYC SATELITARNI - DZIECI TYCH NIEZYJACYCH 'KONKURUJA'
GENETYCZNIE
Z GRUPA ( KOMADO) W NATO, NIE WIEDZAC NIC O TYM;

CI FASZYSCI POSUNELI SIE - HASTED A BIT TOO MUCH . ICH NIE MA NAWET NA
LISCIE
WERMACHTU BO SA Z LONDYNU. SA WPIPRZEN,I ZE HISTORIA ICH OPUSCIALA.
WALCZYLI
POD ARMY GROUP CENTER A POZNIE NASWALI SIE "A' NORTH I W OGOLE
ZNIKNELI RAZIE
Z "BOYEM" Z KROLEWCA ( TEGO SAMEGO, TO JEST).

LIUDZIE DOBREJ WOLI, WOLAJCUE I JEDNOICZNIE SIE W ZAWIESZENIU NASA
NIERACJONALNEJ
SEKRETNOSCI.

NAJWYRAZNIEJ ROSJANIE NIE PROBOJA TRAKTOWAC PORWANIA TYMCZASOWO, ALE
MY
MOZEMY WPLYNAC NA BARDZIEJ RACJONALNE ROZWIAZAYWANIE KONFLITOW. P0D
SMOLENSKIM
WTEDY POLSCY OFICEROWIER WZIELI AZYL; ILE NAPRAWDE ZGINELO MY NIE
WIEMY; MOZE PUTIN WIE ALE NIE JEST AS TAK PRZYJACIELKI ABY TO UJAWNIC.

LUDZIE W POLSCE OKLAMANI - ON MA PUNKT I GRA DALEJ. ARMIA CZERWONA
BYLA PO TEJ SAMEJ
STRONIE JAK POLSKIE SILY WYZWOLENCZE JEST ICH PUNK I TO JEST TEZ
PRAWDA; ALE
MY W POLSCE NIE MIELISMUY OKAZJI UPORZADKOWANIA TEGO; POLSKA POWSTALA
ZA
WSTAWIENNICTWEN STALINA PRZECIW WOLI CZURCHLA ( PODEJRZANY O ATAK NA
CYWILNA WARSZAWE, PRZEZE MNIE; ALBO INNI FASZYSCI BRYTYJSCY GRALI TAM)

( PRZELITEROWANIA W TEKSCIE - WLASNIE COS SFALSZOWANO - PROSZE
NAPISSAL ALBO
TU PYTAC JESLI SA POSLIZGI - NIE KONTROLUJE HACKEROW)

JEDWABLE BYLO OPERACJA SIL BRYTYJSKCH PRZECIW ROSJI I AM PEWNIE
PRZEZWALI
 SIE ARMY GROUP CENTER , JA TO ODKRYLAM ALBO MIALAM SPECJALNIE
UJAWNIONE
W PENTAGONSKICH ARCHWACH 0 KTORE SA PUBLICZNE ALE NIE WSZYSCY WIEDZA
JAK SZUKAC),
ALE NIE ZALAPALAM ZE ONI SIE UKRYLI POD WERMACHTEM,UDAJAC NIEMCOW.

   ( DLATEGI TAKIE PRZEPRASZANIE NIEMCOW - ONI NAPRAWDE WYGLADAJA DUZO
LEPIEJ NIZ FASZYZCI BRYTYJSCY)
     ALE TEGO NIE UJAWNIONO)

BEZCZELNOSC W OSKARZANIU POLSKI PRAWDOPODOBNIE JEST GLOWNIE Z TEJ
GRUPY
TERAZ NAZYWAJACEJ SIE M15  - DZISIAJ WCIAZ PRZYGOTOWUJA POCIAGI I
AUTOBUSY
JAKO MILITARNE NARZEDZIA ATAKU PRZECIW CYWILNEJ POPULACVJI W TENTON ,
NJ.
NIE MAJA SZCZESCIA BO NUKE KTORY PODKLADAJA DOSC CZESTO JEST JEDZONY
PZEZ PROGRAMOWANE OCZYSZCZACZE ZROBIONE ZE STARYCH
SAMOLOTOW( PODOBNIE
JAK NIE FUZYJNY OCZYSZCZACZ POWIETRZA KTORY ZOSTAL YZUTY W POLCE WE
WRZESNIU 2008 -
 NASZEGO PROJEKTU; GATES KTORY WYPALIL PRZECIW POLSCE Z ZIELONEJ GORY
WE WRZSSNIU 2008
JEST TERAZ POD KOMANDA NATO; JEST PRZESTEPCA KTORY TORTUROWAL MNIE
MAKABRYCZNIE
 I NIE JEST POCIAGNIETY DO ODPOWIEDZIALNOSCI - ABY WYPRZEC SIE MOJEJ
PREZYDENTURY
 I PRAC, KTORE DOSTALUY NOBLA= ON NOMINOWAL OBAME BO DRODZE DO OBAMA
NOMUJACY HIM; JELI NIE PRZGWOZDZONY PRZEZ WIELKIE LUSTRO)

NATO I M 15 FASZYSCI NIE ZREZYGNOWALLI DSZISIAJ. MOZLIWE ZE BEDZIEMY
MIELI CZASOWY STAN WYJATKOWY.
A SYTUACJA JEST TAK ABSURDALNA JAK TYLKO MOZNA WYFATAZJOWAC - CI
KRORZY USUNA RESZTE FASZYSTOW Z
M 15 Z TRENTON I FILADSELFII CZESTO BEDA TEZ BRYTYJSKIEGO POCHODZENIA.

PROSZE TO ZROZUMIEC I POMOC TYM KTORYM CI FASZYSCI WCIAZ ZAGRAZAJA
( MNIE CALY CZAS ALE JA DOPIERO TERAZ ODKRYLAM ZE ONI SA NA LINII;
MNIE POMAJA SLUZBY USA; A IROCZNIE MAM TYTUL MADAM Z POPRZEDIEJ M 15
- TAK LUZNO POD KOPULA TAM ; KROLOWA IM POMOGLA ZAPACKAC SIE DO KONCA)

- WILEKA BRYTANIA JEST ROZBITA PRZEZ NICH; MOWIAC O PARANOI ONI WCIAZ
DZISIAJ
WIERZA ZE ROZWALA WIADUKTY JESLI NIE DWORZEC NA ROCZNICE ZAKONCZENIA
CYWIILNEJ WOJNU W TRENTON I RAZ JESZCZE ZMIENIA BIEG HISTORII. PO
DRODZE
 MOPDUJAC TYCH KTORZY NIESWIADOMIE 'KONKURUJA " Z ICH GENETYCZNA
LINIA.

(POLSKI GABINET TEZ) JESTEM ZA ZLAMANIEM PORYWANIA GABINETOW I
DYPLOMATOW ( W TYM MNIE
W 1959 ROKU- PROSZE ZAUWAZYC ZE KAZDY BOSS M 15 ZACZYNA KARIERE W 196-
ROKU PO TYM
JAK JUZ JESTEM PORWANA DOP POLSKI.)

ONI NIE SA MNIEJ NIEBEZPIECZNI TERAZ - SA BARDZIEJ NIEBEZPIECZNI.

USA I GB FORMALNIE ZA JAK MY MAWIAMY 'ROZPOLOWIONE' PRZEZ M 15 I ICH
POPLECZNIKOW W NATO.
ONI TEZ MYSLA ZE JEST TO NASTEPNA "CYWILNA WOJNA". ONI NAWET
WYBUDOWALO NOWY BUDYNEK SENATU
W TRENTON USILUJAC ZAMKNAC COKOLWIK ZSATYRYCZNY NONSENSE W WASZYNTON
DC , WYKORZYSTUJAC
SLABOSC WSZECH POTEMNTNEGO OBAMY ( IKONA TYLKO) ( IRONICZNIE -
PIERWSZY SENAT W TRENTON, KTORY
 BYL CZESCIA FILADELFII BY TYLKO KONTYNENTALNY)

W KILKA DNI MOZE ZAMKNIE SIE PIERSZA CZESC TEGO KONFLIKTU
( oni nie mogli ogladac pogrzebu ale majac pewne informacje o ruchach
M15)

TERAZ PROSZE MI PODZIEKOWAC ZA POMOC; MAM NADZIEJE ZE POSLKI SLUZBY
PRZECZYTAJA MOJ POST NIEZALEZNIE OD NASTROJU W POLSCE.
Z....BIALEGO DOMU.

ONI SA NIEBEZPICZENI. U NAS SA JUZ MIEDZYNORODOWE POSILKI ABY ZAMKNAC
ICH NOWA 'BARBAROSSE'.
ONI NIE REZYGNUJA!

WIELE OSOB I DYPLOMATOW JUZ ZOSTALO UWOLNIONE, ALE NAUKOWCY KTORZY
PRACOWALI ZE M,MNA NA LINII SATELITARNEJ W MAJU 2008 JESCZE SIE NI
POKAZALI. SA WATPLIWOSCI CZY WCIAZ MAJA ICH WLASNE MOZGI CZY SA JUZ
OKRADZENI Z NICH.

Data: 2010-04-23 18:41:18
Autor: Eulalia Browarek
pl.soc.paranoicy ;)

Address.invalid> wrote:
[...]

Brawo! Jaki piękny techniczny zwrot: "...zwiększenie gęstości prawdopodobieństwia...", no i widać oczytanie i erudycję: "...fatum, kismet, ananke, absurdalność..." mamy do czynienia z osobą o wysokiej inteligencji, oczytaniu i jednak pewnej kulturze osobistej. Azor by tak niepotrafil. Ale choroba nie wybiera :( Nie rozróżnia pozycji społecznych, inteligencji, statusu majątkowego. Uderza na ślepo. Nie zwiększa gęstości prawdopodobieństwa. Ot, pada na kogoś i tak już zostaje. To smutne. Przypominam, że tylko długotrwałe leczenie (praktycznie polega to na braniu lekarstw do końca życia) pomaga żyć z taką przypadłością.

Zennon

Data: 2010-04-23 18:57:02
Autor: Karol
pl.soc.paranoicy ;)
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a): (...)

Panie Kloss, Pan jest konfliktowy czlowiek i nie moze zrozumiec, ze niejaki
zennon wielonickowy panski przyjaciel, chce tylko jednego, aby sie pan z nim
pojednal i go pokochal:)

cycow, pieprzykowskich, kaweckich i innych przyjaciol z tej grupu, trzeba po
prostu kochac i przytulac, tak jak to zrobil Putin i Tusk. Kochajcie sie !

--

pl.soc.paranoicy ;)