pl.soc.polityka na komórce?

Data: 2017-10-05 22:35:41
Autor: boukun
pl.soc.polityka na komórce?
Jest jakaś apka, czytnik grup dyskusyjnych na androida, żeby można było pisać i czytać ze smartfona na grupę?

boukun

Data: 2017-10-05 15:21:16
Autor: Bytomir Kwasigroch
pl.soc.polityka na komĂłrce?
google jest złe?

https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.polityka/nQUt1kpJ618

Data: 2017-10-05 15:25:43
Autor: Bytomir Kwasigroch
pl.soc.polityka na komĂłrce?
Oczywiście trza se wpierw założyć meila na gmail, co zajmuje
2 minuty.

Logujesz się do googla, wchodzisz na https://groups.google.com/forum/#!forum/pl.soc.polityka

Klikasz po lewej na "dołącz do grupy" (opcjonalnie), po prawej ustawiasz se nazwe uzytkownika (też opcjonalnie w zakładce moje ustawienia) i już.

Data: 2017-10-06 00:27:51
Autor: u2
pl.soc.polityka na komórce?
W dniu 06.10.2017 o 00:25, Bytomir Kwasigroch pisze:
Oczywiście trza se wpierw założyć meila na gmail, co zajmuje
2 minuty.

podaj algorytm

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-10-05 15:36:44
Autor: juteksrutek
pl.soc.polityka na komĂłrce?
Patrz czas od twojego zapytania do mojej odpowiedzi, po założeniu nowego konta.

Data: 2017-10-06 11:43:43
Autor: boukun
pl.soc.polityka na komórce?
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Google Groups już nie jest tak funkcjonalne jak kiedyś, to jest za
męczące.
Najlepszym byłoby coś takiego jak Thunderbird na komórce....

boukun

Data: 2017-10-06 15:23:33
Autor: Bytomir Kwasigroch
pl.soc.polityka na komĂłrce?
użytkownik boukun napisał:
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Oczywiście trza se wpierw założyć meila na gmail, co zajmuje

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A po za tym każdy już ma konto w gmail korzystając ze sklepu play i nie jest już się anonimowym...

Przeca i tak wszyscy wiedzą kim jesteś, jak nazywa się twój brat,
gdzie mieszkasz i jak nazwałeś dzieci, po co ci anonimowość skoro
wrzucasz filmy na YT jak wisieć na drabince, jak wiercić otworki
w ścianie?:) Wszyscy wiedza jaki masz telewizor i jaką podkowę,
łącznie z kolorem twoich gaci.

Sam wrzucasz, a teraz chcesz być anonimowym? Bez sensu.

Data: 2017-10-07 02:12:51
Autor: boukun
pl.soc.polityka na komórce?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Na grupie dyskusyjnej zawsze można powiedzieć, że ktoś się pod ciebie podszył :)

boukun

Data: 2017-10-07 03:42:56
Autor: andal
pl.soc.polityka na komórce?
On Sat, 07 Oct 2017 02:12:51 +0200, boukun wrote:

[...]

boukun, obecnie wszystkie newsy i rozmowy telefoniczne sa zapisywane,
tak zwana prywatnosc juz dawno nie istnieje, zyd kontroluje absolutnie wszystko

Data: 2017-10-07 02:42:43
Autor: boukun
pl.soc.polityka na komórce?
"boukun" <boukun@gmail.com> Wrote in message:
Jest jakaś apka, czytnik grup dyskusyjnych na androida, żeby można było pisać i czytać ze smartfona na grupę?

boukun

No i mam teraz test Jak wyglądają polskie czcionki Przydałoby się
 jeszcze coś z literką ż
--

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-10-06 18:02:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
pl.soc.polityka na komĂłrce?
W dniu sobota, 7 października 2017 02:42:46 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]
> Jest jakaś apka, czytnik grup dyskusyjnych na androida, żeby można było > pisać i czytać ze smartfona na grupę?

jest widoczna

pl.soc.polityka na komórce?