pl.soc.polityka na komórce?

Data: 2017-10-07 02:42:43
Autor: boukun
pl.soc.polityka na komórce?
"boukun" <boukun@gmail.com> Wrote in message:
Jest jakaś apka, czytnik grup dyskusyjnych na androida, żeby można było pisać i czytać ze smartfona na grupę?

boukun

No i mam teraz test Jak wyglądają polskie czcionki Przydałoby się
 jeszcze coś z literką ż
--

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-10-06 18:02:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
pl.soc.polityka na komĂłrce?
W dniu sobota, 7 października 2017 02:42:46 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]
> Jest jakaś apka, czytnik grup dyskusyjnych na androida, żeby można było > pisać i czytać ze smartfona na grupę?

jest widoczna

pl.soc.polityka na komórce?