pl.soc.polityka zeszla na psy

Data: 2010-08-29 01:25:46
Autor: Jaksa
pl.soc.polityka zeszla na psy
No niestety, psp podupadlo straszliwie, a wlasciwie padlo na ryj.

Zeszlo sie tych insektow zdalnie sterowanych TVN-enem i Polsat-em
oraz zydowska gazeta dla Polakow, tak ze nie ma czym oddychac.
Mrowie plugawego robactwa opanowalo te niegdys fajna grupe.

Bezwartosciowe lemingi ktore dostaly komputer i poczuly nagle wole
objawienia swiatu swoich infantylnych glupot, sprawiaja ze grupy
wlasciwie nie da sie juz czytac.

Oczywiscie, mozna od czasu do czasu kopnac jakiegos zirkana albo
zenka w dupe, ale to jednak jalowe zajecie.

Czy ktos moze zna wartosciowe miejsce gdzie mozna pogadac o polityce,
moze byc moderowane? Tu sie robi zbyt duszno. I zbyt plebejsko.

Jaksa

Data: 2010-08-29 09:38:06
Autor: konieczko
W dniu 2010-08-29 01:25, Jaksa pisze:
[...]

Zapisz sie do jakiejs partii i bedziesz mial okazje sie wygadac i nasluuchac pieprzenia kotka za pomoca mlotka.

Data: 2010-08-29 14:29:25
Autor: =he庐sk=
On Sun, 29 Aug 2010 09:38:06 +0200, konieczko <troll@ops.pl> wrote:

> [...]

Zapisz sie do jakiejs partii i bedziesz mial okazje sie wygadac i nasluuchac pieprzenia kotka za pomoca mlotka.

 jaksa, ten szmaciarz? ta gnida obrazajaca prezydenta i jego zone?!!
   http://miniurl.pl/sitko

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr骻 poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu

Data: 2010-08-29 09:45:25
Autor: u2
pl.soc.polityka zeszla na psy
W dniu 2010-08-29 01:25, Jaksa pisze:
Czy ktos moze zna wartosciowe miejsce gdzie mozna pogadac o polityce,
moze byc moderowane? Tu sie robi zbyt duszno. I zbyt plebejsko.

Nie wiem czy to jest dobre forum, ale w艂a艣nie przegl膮dam w膮tek :

"K艂amstwa, oszustwa i afery PO"

http://www.forum.polityka.org.pl/viewtopic.php?t=4006

n.p. ten post

Ranking 13 niespe艂nionych obietnic premiera:

1. Pa艅stwo, kt贸re 偶yje na kredyt, nie b臋dzie dla obywateli godne zaufania.
W projekcie bud偶etu na 2008 r. rz膮d PiS przewidywa艂, 偶e koszty te
przekrocz膮 27 mld z艂. Te pieni膮dze mo偶na by przeznaczy膰 na budow臋 nowych
dr贸g, na o艣wiat臋 czy na popraw臋 bezpiecze艅stwa. W ci膮gu kilku lat bud偶et
nale偶y doprowadzi膰 do stanu bliskiego r贸wnowagi.
Tylko w ten spos贸b mo偶emy trwale odsun膮膰 gro藕b臋 ponownego wzrostu
podatk贸w i nag艂ych ci臋膰 wydatk贸w socjalnych czy p艂ac w sektorze
publicznym 鈥 listopad 2007 r.
Wygl膮da na to, 偶e w przysz艂ym roku b臋dzie jeszcze mniej pieni臋dzy na
drogi, szko艂y i bezpiecze艅stwo ni偶 w czasach PiS. Bo deficyt ma by膰
niemal dwa razy wi臋kszy 鈥 52 mld z艂.

2. Sk艂adam obietnic臋, 偶e naszym celem jest przyst膮pienie do strefy euro
w 2011 roku 鈥 wrzesie艅 2008 r. Bez komentarza, bo co tu komentowa膰 jak
nawet jackowi Rostowskiemu szczena opad艂a jak to us艂ysza艂.

3.Modernizacji wymaga infrastruktura polskich kolei. Pasa偶erowie maj膮
prawo do czystych dworc贸w, punktualnych, szybkich poci膮g贸w.

M贸j rz膮d w trybie pilnym zako艅czy r贸wnie偶 prace nad studium kolei du偶ych
pr臋dko艣ci, aby jeszcze w tej kadencji z fazy studium wej艣膰 w faz臋
realizacji 鈥 listopad 2007 r
W momencie kiedy dzie艅 w dzie艅 ok 40 poci膮g贸w regionalnych nie wyje偶d偶a
na trasy obietnica wygl膮da szczeg贸lnie, 偶e tak si臋 wyra偶臋 efektownie.

4.Rz膮d zrobi wszystko, aby misja wojskowa w Afganistanie by艂a
zaopatrzona w sprz臋t najlepiej.

Przyjmuj臋 na siebie zobowi膮zanie, 偶e przygotujemy 偶o艂nierzy do walki
lepiej ni偶 do tej pory 鈥 sierpie艅 2008 r. Tak m贸wi艂 premier po 艣mierci
trzech 偶o艂nierzy podczas patrolu. Rok p贸藕niej, po 艣mierci kapitana
Daniela Ambrozi艅skiego 鈥 kt贸ry zgin膮艂 w walce z talibami 鈥 dow贸dca wojsk
l膮dowych gen. Waldemar Skrzypczak zarzuci艂 resortowi obrony, 偶e nie
zapewnia 偶o艂nierzom niezb臋dnego sprz臋tu.

Gen. Skrzypczak straci艂 stanowisko, a premier powt贸rzy艂: 鈥瀂robi臋
wszystko, co w mojej mocy, by 偶o艂nierze zostali wyposa偶eni w odpowiedni
i zapewniaj膮cy im bezpiecze艅stwo sprz臋t鈥. Oby nie trzeba by艂o tego
powtarza膰 nigdy wi臋cej.
Idzie jak po grudzie, dawno nikt nie poleg艂 wi臋c jest cicho.

5.Rz膮d b臋dzie zdeterminowany w przeprowadzeniu reformy administracyjnej
kraju.

Reforma doprowadzi do powstania w 12 miejscach w Polsce obszar贸w
metropolitarnych. Do tej pory nie mieli艣my jasnych, klarownych regu艂
dotycz膮cych metropolii 鈥 maj 2008 r.
PSL tupn臋艂o i po reformie.

6.Chcemy jak najszybciej doko艅czy膰 reform臋 emerytaln膮.

Odpowiednie projekty zostan膮 przedstawione w ci膮gu pierwszych stu dni
funkcjonowania rz膮du. To jest nasz obowi膮zek, by 1 stycznia 2009 r. sie膰
zak艂ad贸w emerytalnych sprawnie wyp艂aci艂a pierwsze emerytury z nowego
systemu 鈥 listopad 2007 r.

Pierwsze emerytury z OFE wyp艂acono sprawnie, szczeg贸lnie te w wysoko艣ci
23,60z艂

7.Przedstawiciele mojego rz膮du ka偶dego miesi膮ca, powtarzam: ka偶dego
miesi膮ca, b臋d膮 informowali Sejm i polsk膮 opini臋 publiczn膮 o kolejnych
decyzjach likwiduj膮cych przywileje w艂adzy, przywileje prawne i
materialne 鈥 listopad 2007 r.

8.Przeprowadzimy niezb臋dne reformy zabezpieczenia emerytalno-rentowego i
zdrowotnego rolnik贸w.

Reforma systemu ubezpiecze艅 rolniczych dokonywa膰 si臋 b臋dzie w dialogu z
organizacjami spo艂ecznymi i zawodowymi rolnik贸w 鈥 listopad 2007 r

Dialog by艂 z PSL-em, Pawlak tupn膮艂 i po ptokach.

9.Trzeba stworzy膰 zach臋ty, by czasowi migranci wracali do kraju. Tu b臋d膮
mie膰 mo偶liwo艣膰 uzupe艂niania wiedzy i umiej臋tno艣ci, pozyskania 艣rodk贸w na
w艂asn膮 dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 rejestrowan膮 szybko i sprawnie 鈥 listopad
2007 r.

Je艣li ju偶 co艣 si臋 dzieje na tym odcinku to najwy偶ej co艣 robi膮 samorz膮dy.
Na szczeblu centralnym nic, zreszt膮 co mo偶na zrobi膰 ak byle jaki zasi艂ek
brytyjski jest lepszy od polskiej p艂acy ci膮gle.

10.Jeszcze w tym roku rz膮d zniesie obowi膮zek meldowania si臋.
To zabytek z epoki bardzo, bardzo poprzedniej 鈥 stycze艅 2008 r.

11.Czas na informatyczn膮 rewolucj臋 w szko艂ach. Tak jak ka偶dy polski
ucze艅 ma prawo do ciep艂ego posi艂ku, tak powinien mie膰 dost臋p do
komputera i internetu. To zrewolucjonizuje polsk膮 edukacj臋 i wyr贸wna
szanse mi臋dzy dzie膰mi z rodzin biednych i bogatych 鈥 maj 2008 r

Ble, ble, ble, program informatyzacji zarzucony, ino te Orliki si臋
zostaj膮 dobre i to. Szko艂a w dalszym ci膮gu naucza wg metod z lat 50-tych.

12.B臋dziemy chcieli podzieli膰 Narodowy Fundusz Zdrowia na konkuruj膮ce
mi臋dzy sob膮 instytucje. Chcemy, aby to ubezpieczyciele zabiegali o nasze
sk艂adki i 偶eby to pacjent sta艂 si臋 wreszcie realnym dysponentem swojej
sk艂adki zdrowotnej 鈥 listopad 2007 r.

13.Naczeln膮 zasad膮 polityki finansowej mojego rz膮du b臋dzie stopniowe
obni偶anie podatk贸w i innych danin publicznych. Dotyczy to i musi to
dotyczy膰 wszystkich: i tych mniej zamo偶nych, i tych bogatszych. Musi by膰
rozwa偶ny marsz, ale chc臋, aby by艂 to marsz zawsze w jednym kierunku,
zawsze w kierunku ni偶szych podatk贸w 鈥 listopad 2007 r.

Na razie ju偶 wiadomo, ze sk艂adk臋 zdrowotn膮 trzeba od przysz艂ego roku
podnie艣膰 z 9 na 12% bo po prostu pozdychamy bez mo偶liwo艣ci leczenia. A
takich drobiazgach jak akcyza nie wspominam bo rz膮d ma do艣膰 ograniczone
pole manewru.

Data: 2010-08-29 18:46:37
Autor: pluton
pl.soc.polityka zeszla na psy
Czy ktos moze zna wartosciowe miejsce gdzie mozna pogadac o polityce,
moze byc moderowane? Tu sie robi zbyt duszno. I zbyt plebejsko.

pl.rec.paranoja

Nullification

Data: 2010-08-29 18:54:46
Autor: Andrzej Adam Filip
Jaksa: pl.soc.polityka zeszla na psy
Jaksa <Jaksa@podole.pl> pisze:
[...]

No to se "za偶ycz" utworzenia pl.soc.polityka.moderowana je艣li potrafisz
co艣 wi臋cej ni偶 tylko marudzi膰. Od razu napisz kto ma by膰 moderatorem
偶eby z miejsca udupi膰 propozycj臋 ;-)

--
Andrzej Adam Filip : 艢wiat jaki jest ka偶dy widzi (inaczej).
Uderz w st贸艂, a no偶yce si臋 odezw膮.

pl.soc.polityka zeszla na psy