placenie karta w sklepie a dane klienta

Data: 2015-04-15 01:33:32
Autor: ikarek
placenie karta w sklepie a dane klienta
Takie pytanie: czy jak płacę kartą debetową w polskim sklepie,
to ów sklep dostaje moje dane osobowe? Choćby i samo imię
oraz nazwisko?

Nie chodzi mi o płacenie w Internecie, gdzie czasem wymagane
jest wpisanie różnych danych w osobnym formularzu (dotpay
i tym podobne) - ale o zwykłą transakcję przez terminal płatniczy
w jakimś MediaMarkt czy kiosku z gazetami.

Data: 2015-04-15 01:58:28
Autor: witek
ikarek wrote:
[...]

ma to co na karcie
imie nazwisko, nr karty data waznosci
(czasami ochroniarze maje tez nagrany na monitoringu  pin, a kasjerka cvv) :)

Data: 2015-04-15 10:02:48
Autor: ikarek
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:mgl24r$9gr$7dont-email.me...

ma to co na karcie
imie nazwisko, nr karty data waznosci
(czasami ochroniarze maje tez nagrany na monitoringu  pin, a kasjerka cvv) :)

Dzięki :)

placenie karta w sklepie a dane klienta