[mbank] płacenie odsetek od kredytu w koncie ?

Data: 2009-04-06 09:23:17
Autor: opopopop
[mbank] płacenie odsetek od kredytu w koncie ?
znajomy ma między innymi ekonto i mbiznes w mbanku,
w mbiznesie ma 3000 kredytu obrotowego a na ekoncie 30.000,
i mi mówił, że odsetki naliczane są wyłącznie o godzinie 24,
a więc jak przeleje gdzieś dajmy na to całą kasę (33.000)
sesją o 5 rano i ona wróci sesją o 18
to nie zapłaci ani grosza odsetek - czy to może być prawda ?

Data: 2009-04-06 09:49:06
Autor: RobertS
[...]

i ma rację, tylko tam gdzie przeleje tę kasę odsetek od depozytu również mu nie naliczą

RobertS

[mbank] płacenie odsetek od kredytu w koncie ?