płacenie telefonem.

Data: 2020-08-14 21:13:54
Autor: ToMasz
płacenie telefonem.
witam
xiaomi mi5, lineage15, dostęp to roota wyłączony.
millenium - płantości telefonem z ich aplikacją działały dwa lata bez zająknięcia. Alior - telefon ma modyfikowane oprogramowanie - spadaj.
Więc podłączyłem kartę z aliora do google pay - działa. działało 3 miesiace. kilka dni temu komunikat - telefon nie spełnia wymagań bezpieczeństwa. odinstalowałem, zainstalowałem - spełnia da się płacić. dzisiaj w mcdonaldzie: tym razem nie możesz zapłacić telefonem. ale ze byłem głodny poszedłem do kfc - płatność zrealizowana bez problemu. plastikowej karty nie używam.
Też macie takie chocki klocki z google pay?

ToMasz

Data: 2020-08-15 03:09:28
Autor: Dawid Rutkowski
płacenie telefonem.
W dniu piątek, 14 sierpnia 2020 21:13:57 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
[...]

Twardymś antyplastikowcem żeś waść ;>
A czemu się na milka obraziłeś, skoro działało?
Alior w czymś lepszy?
Przywiązany jesteś jakoś?
Bo może spróbuj:
- santandera - darmowy ROR, darmowa debetówka HCE, łatwo o darmową kredytówkę (warunek 10 pyk/mc i dają "na klik", i jeszcze moneyback), do KK też HCE w apce santander, poza tym wszystkie plastiki działają w google pay (własną apką płaci się trochę inaczej niż GP),
- mbanku,
- citi,
- bnp paribas.

Data: 2020-08-15 20:24:19
Autor: ToMasz
płacenie telefonem.

Też macie takie chocki klocki z google pay?

Twardymś antyplastikowcem żeś waść ;>
nie. często nie mam portfela.
A czemu się na milka obraziłeś, skoro działało?
nie przedłużyli mi 3% na kredytówce
Alior w czymś lepszy?
tak. +200 za otwarcie, ale płacić trzeba. no i zwracają 1% za płatność telefonem, NIE zwracają za płatność kartą
Bo może spróbuj:
spróbuję jak dadzą payback albo kasę za otwarcie.

Pozdrawiam

Data: 2020-08-16 01:13:11
Autor: Dawid Rutkowski
płacenie telefonem.
W dniu sobota, 15 sierpnia 2020 20:24:23 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
nie. często nie mam portfela.

Kartę wkłada się pod klapkę od baterii ;>

> A czemu się na milka obraziłeś, skoro działało?
nie przedłużyli mi 3% na kredytówce

O, a jakto dostałeś?

> Alior w czymś lepszy?
tak. +200 za otwarcie, ale płacić trzeba. no i zwracają 1% za płatność telefonem, NIE zwracają za płatność kartą

W różowym T podobno wciąż zwracają 5%, ale jakoś nie mogę się przekonać.

> Bo może spróbuj:
spróbuję jak dadzą payback albo kasę za otwarcie.

To santander (możesz z mojego polecenia założyć - nr 1013777859):
- za konto chyba wciąż są promo na start,
- za KK visa silver pajacyk - 150zł za wyrobienie dodatkowej, 50zł za wyrobienie mobilnej, 12 miesięcy moneyback 1% max. 50zł/mc (liczą się płatności główną, dodatkową i mobilną, więc również google pay), 2 lata bezpłatności.

Citi też ma promocje KK na start.
bnp ciągle ma promocje konta na start, czsem też KK.

płacenie telefonem.