płaci pan w USD czy PLN?

Data: 2010-08-28 08:25:35
Autor: RobertS
płaci pan w USD czy PLN?
to zdarzyło się w Polsce, podałem kartę Aliora do płacenia i pani uraczyła mnie takim oto pytaniem...płatność na 47 zł a na slipie (jej) było 15,25 USD, na mojej kopii już złotówki, ciekawe ile wyniesie obciążenie = czy będzie jakaś różnica

spotkaliście się z TAKĄ sytuacją w Polsce? oczywiście przy płatności krajową kk...

RobertS

Data: 2010-08-28 03:50:43
Autor: raz-dwa-trzy
płaci pan w USD czy PLN?
On 28 Sie, 08:25, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
[...]

Tak. Rtv euro i karta polbanku.

Data: 2010-08-29 10:40:02
Autor: lolekanabolek
płaci pan w USD czy PLN?
W dniu 2010-08-28 12:50, raz-dwa-trzy pisze:
[...]

też mnie to spotkało w Euro, ale KK była z Aliora
za pierwszym razem kasjerka się mnie zapytała czy USD czy PLN,
jak parę miesięcy później płaciłem to od razu sama już, bez pytania, ustawiała, że PLN

Marcin

Data: 2010-08-28 17:20:39
Autor: Rafał Grzelak
płaci pan w USD czy PLN?
RobertS wrote:

[...]

Citi (polska) + The Mexican we Wrocku.
Tylko placacy przegapil chyba sprawe (mnie przy tym nie bylo) albo
bezczenie nie zapytali... i transakcja poszla w USD.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-08-28 21:09:40
Autor: RobertS
płaci pan w USD czy PLN?

Citi (polska) + The Mexican we Wrocku.
Tylko placacy przegapil chyba sprawe (mnie przy tym nie bylo) albo
bezczenie nie zapytali... i transakcja poszla w USD.

no i? jeżeli placisz i podpisujesz np. 47 zł to jezeli obciążenie przyjdzie na inną kwotę to składamy reklamację...

RobertS

Data: 2010-08-29 01:36:44
Autor: Rafał Grzelak
płaci pan w USD czy PLN?
RobertS wrote:

> [...]
> no i? jeżeli placisz i podpisujesz np. 47 zł to jezeli obciążenie
przyjdzie na inną kwotę to składamy reklamację...

Na paragonie byla klauzula w stylu 'Oswiadczam, ze zostalem
poinformowany o mozliwosci wyboru waluty platnosci bla bla bla...'
Z reszta to nie moja kasa - niech wlasciciel reklamuje.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-08-29 09:24:32
Autor: RobertS
płaci pan w USD czy PLN?

Na paragonie byla klauzula w stylu 'Oswiadczam, ze zostalem
poinformowany o mozliwosci wyboru waluty platnosci bla bla bla...'
Z reszta to nie moja kasa - niech wlasciciel reklamuje.

skoro się właściciel na coś takiego zgodził to już po sprawie...

RobertS

Data: 2010-08-29 09:29:40
Autor: Mithos
płaci pan w USD czy PLN?
W dniu 2010-08-28 08:25, RobertS pisze:
spotkaliście się z TAKĄ sytuacją w Polsce? oczywiście przy płatności
krajową kk...

Ja tak miałem kilka razy. Nawet nie pamiętam gdzie i jaka karta (na pewno raz na stacji benzynowej). Na wyciągu normalnie wszystko było w PLN.

--
Mithos

płaci pan w USD czy PLN?