płacic czy nie płacić???

Data: 2009-05-09 22:50:49
Autor: bartekk
płacic czy nie płacić???
"jack" <jackglajt@vp.pl> wrote in message news:653d.000006dc.4a05ebc3newsgate.onet.pl...
No mam dylemat,bo termin upływa [7dni] a tu az 300zł.Jeden mówi ze komornika
wysyłają,inny ze z pita zabiertają.Dzwoniałem na komende -mówia ze spoko do
dwóch miesięcy nie ma sprawy.
A jakie Wy macie doświadczenia????
pozdro.jack[w sumie to prawie 5l spirytusu]

Ze mnie od 4 lat nie potrafia dwoch mandatow po 300zl sciagnac...

Data: 2009-05-09 23:26:57
Autor: Łukasz
płacic czy nie płacić???
bartekk pisze:

Ze mnie od 4 lat nie potrafia dwoch mandatow po 300zl sciagnac...

Ze mnie od 5 lat nie potrafia z 4 mandatow sciagnac, kilka "podobno" juz umozyli. Ostatnio pare nowych wpadlo, ale mam dylemat czy czy placic ;)

Data: 2009-05-10 00:21:33
Autor: Leszek Kowalski
płacic czy nie płacić???

Użytkownik "Łukasz" <luki@wp.pl> napisał w wiadomości news:gu4rsd$f4m$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Ze mnie od 5 lat nie potrafia z 4 mandatow sciagnac, kilka "podobno" juz umozyli. Ostatnio pare nowych wpadlo, ale mam dylemat czy czy placic ;)

Ja tam nigdy nie płaciłem (chociaż  tylko dwa mandaty miałem w życiu). Zawsze skutecznie sobie to ściągali z PIT-a. Odsetek nie ma, dochodza jedynie koszty manipulacyjne w wysokości około 10zł. Lepiej kase która ma iśc na mandat wrzucić na lokatę, to się jeszcze troche "zarobi" :-)

Leszek Kowalski

Data: 2009-05-10 08:13:05
Autor: J.F.
płacic czy nie płacić???
On Sun, 10 May 2009 00:21:33 +0200,  Leszek Kowalski wrote:
[...]

To zaczelo byc nieoplacalne - koszta poborcy coraz wyzsze, sciagaja
coraz szybciej, a odsetki na lokatach coraz nizsze. Co prawda to ostatnie jakby rosnie, a i gielda odbija sie od dna..

J.

Data: 2009-05-10 14:41:54
Autor: JG
płacic czy nie płacić???
J.F. pisze:
To zaczelo byc nieoplacalne - koszta poborcy coraz wyzsze, sciagaja
coraz szybciej, a odsetki na lokatach coraz nizsze. Co prawda to ostatnie jakby rosnie, a i gielda odbija sie od dna..
Jednego z 2005 r. mi nie ściągnęli, statystycznie mam gdzieś 1 na rok.
Niemniej jednak egzekucja ostatnio faktycznie jest szybka - ojciec dostał w zeszłym roku w lipcu mandat na 200 zł, we wrześniu już pojechałem za niego do US, aby spotkać się z poborcą.
Swoją drogą jeden z milszych spotkanych przeze mnie urzędników - kiedy wypełniał dokumenty, pogadaliśmy sobie o tempie egzekucji mandatów i gdzie uważać na policję. Zakończył rozmowę stwierdzeniem, że nie poleca mi się na przyszłość ;)

Dodatkowej opłaty było 12 zł.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-05-10 15:29:20
Autor: J.F.
płacic czy nie płacić???
On Sun, 10 May 2009 14:41:54 +0200,  JG wrote:
J.F. pisze:
[...]

Ale to ~ 24% rocznie, drozej to chyba w Providencie :-)

http://prawo.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/koszty;egzekucji;komorniczej,watek,516001.html

Ciekawa lektura .. cos mi tu smiedzi co prawda ..

J.

płacic czy nie płacić???