płacic czy nie płacić???

Data: 2009-05-10 19:45:15
Autor: Pa_blo
płacic czy nie płacić???

Użytkownik "jack" <jackglajt@vp.pl> napisał w wiadomości news:653d.000006dc.4a05ebc3newsgate.onet.pl...
No mam dylemat,bo termin upływa [7dni] a tu az 300zł.Jeden mówi ze komornika
wysyłają,inny ze z pita zabiertają.Dzwoniałem na komende -mówia ze spoko do
dwóch miesięcy nie ma sprawy.
A jakie Wy macie doświadczenia????
pozdro.jack[w sumie to prawie 5l spirytusu]

Nie przysylaja komornika - ktos inny sie tym zajmuje i nie jest tak zdeterminowany jak komornik :) Choc komornicy tez na 300 zl maja pewnie zwis! Sciagna ze zwrotu podatku lub jesli US zna Twoj nr konta, to moga ci je zblokowac w najmniej przyjemnym momencie :) Miedzy innymi, wlasnie dlatego nie podaje sie nr konta do zwrotu nadplaty tylko odbiera sie w kasie :)

Kiedys lapalem mnostwo mandatow - teraz nawet jeden na rok nie wypadnie, ale nigdy zadnego nie zaplacilem ... Tak mozesz sobie w kulki leciec kiedy prowadzisz dzialalnosc i nie masz nadplaty podatku, no i jestes zameldowany gdzie indziej a gdzie indziej mieszkasz.

Picasso

płacic czy nie płacić???