plaga komarów i innych owadów

Data: 2013-05-22 23:39:35
Autor: Yogi\(n\)
plaga komarów i innych owadów
Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:kngdae$cs9$1node2.news.atman.pl...
znacie może jakiś sprawdzony preparat którym można by było usunąć rozbite owady z przedniej części samochodu? mam takie przypadki, że po paru dniach nie sposób ich niczym zmyć, nawet za bardzo zdrapać paznokciem się nie dają...
próbowałem namaczać, używać płynu do mycia - nic to nie daje, te rozbite insekty trzybaja się jak przyspawane...

Na orlenie sprzedają taki, pod nazwą, nomen omen, "Preparat do usuwania owadów" ;-)
Kosztuje toto 8,50 zeta, psikasz, czekasz 1-3 minut i ścierasz, złażą bardzo ładnie. Ptasie kupy tez złażą. Kupiłem dzisiaj, używałem raz w połowie trasy (po ok. 200 km), potem była burza połączona z gradobiciem i nie był już potrzebny.
Preparaty takie robi wielu producentów, miałem kiedyś plaka, też działał skutecznie.

--
Yogi(n)

Data: 2013-05-22 23:44:05
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@kwasorod.pl> napisał w wiadomości news:519d3b15$0$26694$65785112news.neostrada.pl...

Preparaty takie robi wielu producentów, miałem kiedyś plaka, też działał skutecznie.

Acha, preparat plaka śmierdział acetonem, możesz spróbować lakieru do paznokci - tylko nie na lakier, a na samą szybę.

--
Yogi(n)

plaga komarów i innych owadów