plagiat mój

Data: 2009-06-04 06:21:40
Autor: MartaDmitruk
plagiat mój
a jam plagiat popełniła! Nabyłam najmniejsza buteleczke spirytusu,
nalałam do musztardówki, ocalałej z lat studenckich - i podpaliłam jak
Maciek Chełmicki na cześć dawnych czasów. Sobie przypominam, jak
dyżurowałam przy stoliku pod szkoła na Żeromskiego i łopatologicznie
tłumaczyłam Warszwiakom, jak maja głosować! Te staruszeczki ledwie
zipiące, które z dumą głosiły, ze głosuja po raz pierwszy od wojny! W
przerwach podjeżdżałam pod wyznaczone punkty i liczyłam frekwencje....
I sobie przypomniałąm ludzi, których "zwycięstwo" wyrzuciło na brzeg:
Herberta, który był działaczem S w hucie Katowice, a którego żona po
wybuchu demokracji zmusiła do emigracji do Kanady, bo nie mogła
znieść, że nadal rządzi ubecja: ubek, który sekował męża zahaczył się
we władzach, jego żona - jako dyrektorka szkoły - niszczyła jej córkę,
superzdolną dziwczynke... Z tego co wiem, ona i dzieci [sześcioro}
dało sobie radę w Kanadzie, on się rozpił...
I naukowca, któremu od składania czcionek z ołowiu powypadały zęby, a
nawet go nie raczyli zaprosic na obchody... Chłopak zdolny jak diabli,
przez konspiracje i podziemna poligrafię zaprzepascił kariere...
Dlatego mnie wkurza, jak jakiś TW robi za elyte...
i "sumienie narodu" i czerpie korzyści z tego, ze sypał...

Data: 2009-06-04 15:40:02
Autor: Stefann
plagiat mój

Użytkownik <MartaDmitruk@aster.pl> napisał w wiadomości news:55fe8df6-c4ab-4cc7-9b0f-e42af73dea5bw40g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Oho! Znow odzywa sie prastary polski nurt martyrologiczno-cierpietniczo-nieudacznicki.

Zennon

Data: 2009-06-04 15:51:11
Autor: Piotr
plagiat mój
Dnia Thu, 4 Jun 2009 15:40:02 +0200, Stefann napisał(a):

Oho! Znow odzywa sie prastary polski nurt martyrologiczno-cierpietniczo-nieudacznicki.

Jasne, trza było jeszcze temu nieudacznikowi resztkę zębów
powybijać,żeby panu wyjątkowo udanemu Zenusiowi perspektywu sukcesu
nie psuł. Tylko kto za ciebie znowu głowy nadstawi liczykrupo, kiedy
tak będziesz chętnych traktował. Z twoją prościutką filozofią zbilżasz
się do wałkunizmu, milowymi krokami.
Piotr

Data: 2009-06-04 16:05:08
Autor: Stefann
plagiat mój

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:12gdzds6o77g0.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Piotrusiu, dajesz sie jak dziecko nabrac na lzawa historyjke o wypadajacych zabkach, bos w zyciu sita, blachy ani powielacza spirytusowego na oczy nie widzial. Nikt praktycznie nie uzywal olowianych trzcionek w podziemiu. No moze w 80tym, na poczatku. Poza tym, od skladania olowianych czcionek nie dostaje sie olowicy. Dopiero praca przy otwartym kociolku z plynnym olowiem, moze stwarzac takie zagrozenie. Ale to facet musialby ze 3 lata, po 8 godzin nad takim kociolkiem siedziec. I na koniec najciekawsze ;) Przy olowicy nie wypadaja zeby !!! Dales sie nabrac jak dziecko ;)

Zennon

Data: 2009-06-04 16:29:29
Autor: Piotr
plagiat mój
Dnia Thu, 4 Jun 2009 16:05:08 +0200, Stefann napisał(a):

[...]

O czym ty pieprzysz Zenuś? Mnie nie interesuje dlaczego komuś zęby
wypadają, niech mu wylatują od kaszanki, nie o tym mowa. Faktem jest,
że ci co rzeczywiście ryzykowali, dziś żyją w biedizie i poniżeniu, a
kapuście i TW, mają ponad ryj.
A ten mi coś o jakichś zębach, ty rzeczywiście taki durny jesteś?
Piotr

Data: 2009-06-04 16:38:08
Autor: awe
plagiat mój

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:grtbd2igh9kr.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
sluchaj oni wszyscy sa po jakis trepanacjach czaszek - wiecej zrozumienia, napisz "yhy:-)" i bedzie z glowy, po co wpadac w dyskusje. ja tez sie lamie ale postanowilem zayhyowac pacjentow
awe

Data: 2009-06-04 16:54:37
Autor: Stefann
plagiat mój

[...]

Jako jak twierdzisz lekarza interesuja mnie wypadajace zabki bohaterow narodowych o ktorych tak cieplo wspominasz : "...Jasne, trza było jeszcze temu nieudacznikowi resztkę zębów powybijać,żeby panu wyjątkowo udanemu Zenusiowi perspektywu sukcesu nie psuł...." ;) Jak widac, cala lzawa historyjka, to wymysl jakiejsc zdewocialej niedouczonej moherowy, a mit o tych, co ryzykowali, a teraz zyja w biedzie i upokorzeniu, to dla nieudacznikow wtedy i dzis tlumaczonko z wlasnych niepowodzen, zyciowych. Zwykly psychologiczny mechanizm obronny. A poniewaz bardzo silnie sie z nim identyfikujesz, rozumiem, ze tez Ci sie nie powiodlo i odczuwasz potrzebe jakiejs kompensacji tych niepowodzen.

Zennon

Data: 2009-06-04 17:00:19
Autor: awe
plagiat mój

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h08n78$cbk$1news.task.gda.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
no dobrze ale kto powiedzial ze temu panu wypadly zeby od olowicy. Pracowanie przy olowiu chyba nie jest zdrowe. Nie wiem co on sobie tam podgrzewal ale byc moze i olow.
w kazdym badz razie nie wiemy nic o okolicznosciach ktore towarzyszyly temy zdarzeniu, ale zalozmy ze pracowal z olowiem, byl zlego stanu zdrowia, nei pracowal, nie dostawal pensji, zle jadl - wypadly zeby panie cenzorze.
awe

Data: 2009-06-04 17:12:13
Autor: Stefann
plagiat mój

[...]

Zeby wypadajace przy olowicy, to bardzo ciekawy przypadek medyczny, zazwyczaj olowica objawia sie skurczami zoladka (kolka olowiowa), przewleklymi zatwardzeniami , niemoca plciowa ;), znuzeniem, brakiem laknienia, bladosc skory z odcieniem szarawym, "...niekiedy na brzegu dziąsel przy szyjkach zębowych pojawia sie czarno szary rabek, zlozony z ziarenek olowiu zwany rabkiem olowiczym. Obecnosc rabka olowiczego nie zalezy od sily zatrucia, a raczej od nieprzestrzegania higieny jamy ustnej..."

Tak wiec idac tym tropem podejrzewam, ze bohater narodowy nie myl zebow.

Zennon

Data: 2009-06-04 17:54:39
Autor: awe
plagiat mój

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h08o88$f5q$1news.task.gda.pl...

[...]

-- -- -- -- --
mozliwe pewnie wszystkie pieniadze wydawal na olow, w sumie mogl robic kulki karabinowe - moze bylo by dzis lepiej

awe

Data: 2009-06-04 18:12:07
Autor: Piotr
plagiat mój
Dnia Thu, 4 Jun 2009 16:54:37 +0200, Stefann napisał(a):

[...]

Nie jak widać, tylko jak ty tak widzisz. A twoje ciągle gadanie o nieudacznikach, jak widać, to wynik zbyt
pospiesznego awansu. Tatuś był ubekiem?
Piotr

Data: 2009-06-04 18:28:20
Autor: Stefann
plagiat mój

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:mwcsxw7ktqud.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Piotrusiu atak zupelnie w stylu czlowieka z wyzszej polki. Nie odpowiem w tym stylu. Ja jestem z nizszej polki ;)
Ale pochyle nad Toba i szczerze zapytam, co Ci sie tak bardzo w zyciu tak bardzo nie udalo, ze ciagle narzekasz na wszystkich dookola, wszedzie widzisz ludzi, ktorzy Ci przeszkadzaja w osiagnieciu sukcesu ? Dlaczego kazdego, ktoremu sie w zyciu udalo, traktujesz jak smiertelnego wroga, komuniste, zyda, niemca, agenta, zlodzieja i czort wie jaka zaraze jeszcze? Dlaczego nie jestes w stanie zrozumiec, ze sa ludzie, ktorzy optymistycznie patrza na swiat, studiuja, ciezko pracuja, sa aktywni,  zdolni i osiagaja sukcesy? Odrobine optymizmu Piotrusiu!!!

Zennon

Data: 2009-06-04 18:33:52
Autor: awe
plagiat mój

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h08smu$vb8$1news.task.gda.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
zenus odpicuj swoj rower
http://dzieci.wp.pl//id,2384,katid,40,name,Odpicuj-swoj-rower,p,7,zabawa.html
awe

Data: 2009-06-04 18:39:32
Autor: Piotr
plagiat mój
Dnia Thu, 4 Jun 2009 18:33:52 +0200, awe napisał(a):

[...]

Aleś sobie nassał z palucha insynuacji... Wyjmij toto z buzi bo się
otrujesz.
Piotr

Data: 2009-06-04 20:04:20
Autor: Stefann
plagiat mój

[...]

Piotrusiu, lata praktyki lekarskiej. Niejedno nieszczescie juz w zyciu widzialem. Chce Ci pomoc.

Zennon

Data: 2009-06-04 22:07:19
Autor: matusm
plagiat mój

Piotrusiu, lata praktyki lekarskiej. Niejedno nieszczescie juz w zyciu widzialem. Chce Ci pomoc.

Zennon
Tia,,,,,stare "lekarzu lecz sie  sam" tylko nie zapomnij ze klamki w drzwiach sa powyjmowane

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-04 22:10:57
Autor: Stefann
plagiat mój

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h099h8$k51$1news.onet.pl...

[...]

Poniewaz wcinasz sie w nie swoj watek, wiec rozumiem, ze to co pisalem do Piotra jakos dziwnie poruszylo czule struny Twojej duszy? Skoro jest Was juz dwoch, to mozemy pomyslec o jakiejs grupie wsparcia albo  terapii gupowej.

Zennon

Data: 2009-06-04 22:29:00
Autor: matusm
plagiat mój

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h099q9$m5d$1news.task.gda.pl...

[...]

Juz napisalem "lekarzu lecz sie  sam",nie czuje potrzeby aby sie z Szanownym bratac na jakis grupach,,lecz sie  sam

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-05 07:26:31
Autor: Piotr
plagiat mój
Dnia Thu, 4 Jun 2009 20:04:20 +0200, Stefann napisał(a):

Piotrusiu, lata praktyki lekarskiej. Niejedno nieszczescie juz w zyciu widzialem. Chce Ci pomoc.

Wzruszasz mnie Zenuś, tyle troski, he, he... To takie ujmujące... Za
szyję...
Piotr

Data: 2009-06-04 22:08:15
Autor: matusm
plagiat mój

Aleś sobie nassał z palucha insynuacji... Wyjmij toto z buzi bo się
otrujesz.
Piotr

Co mu tak sie podlozyles udajesz dobrego sbeka???

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-04 22:13:46
Autor: Stefann
plagiat mój

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h099j0$k9s$1news.onet.pl...

Aleś sobie nassał z palucha insynuacji... Wyjmij toto z buzi bo się
otrujesz.
Piotr

Co mu tak sie podlozyles udajesz dobrego sbeka???

-- "Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia,
Pozdrowienia
matusm

To ja Was juz chlopcy zostawiam i ide po strzykawke i Pavulon ;)))))))))

Zennon

Data: 2009-06-04 22:26:45
Autor: matusm
plagiat mój

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h099tk$mgv$1news.task.gda.pl...

[...]

Bierz duzo  strzykawek w Katowicach paradowalo dzisiaj 5 tys niezadowolonego chlopa,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-04 22:34:50
Autor: Stefann
plagiat mój

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h09alm$nqk$1news.onet.pl...

[...]

Wiec rob rewolucje socjalistyczna!!! Na barykady ludu roboczy! Proletariusze wszystkich wojewodztw laczcie sie, pod przywodztwem Matusma ;))))))

Zennon

Data: 2009-06-04 22:50:13
Autor: matusm
plagiat mój

[...]

No widzisz co napisales ???? Chciales leczyc innych,,,,lekarzu lecz sie  sam

Dla przypomnienia to jak malpy zlazly  drzewa to w miedzyczasie  wymyslily kolo i 8 godz dzien pracy za godziwy  zarobek ale niektore malpy szczegolnie te nowonawrocone na kapitalizm jak poczuly jako wlasne ukradzione pieniadze znow wlazly na drzewo i dostaly zawroty we lbach bo ciagle,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-04 22:54:14
Autor: Stefann
plagiat mój

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h09c1l$si1$1news.onet.pl...

[...]

Matusm, wszyscy dobrze wiemy, ze nie wydobedziesz sie ze swoich urojen bez zastosowania neuroleptykow. Ale w polsce nie ma obowiazkowego leczenia, a Ty oczywiscie nie pojdziesz sie dobrowolnie leczyc, wiec bedziesz sobie tkwil w swoich urojeniach jeszcze nastepne 30 lat. Ale to Twoje zmartwienie, a nie moje. Bye! ;)))

Zennon

Data: 2009-06-04 23:05:09
Autor: matusm
plagiat mój

[...]

To rozumiem ,,,,,,zadem do tylu i won .Tak trzymaj
tylko nie  rob z  siebie zatroskanego filantropa bo recepty sa imienne wiec nikomu ich nie podrzucaj
nawet jezeli bedzie to trwalo 30 lat

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-05 17:38:25
Autor: raff
plagiat mój
Stefann pisze:
[...]

Oho, odzywa sie stara lekarska natura.

R.

Data: 2009-06-05 08:19:09
Autor: Piotr
plagiat mój
Dnia Thu, 4 Jun 2009 22:08:15 +0200, matusm napisał(a):

Co mu tak sie podlozyles udajesz dobrego sbeka???

:-)
Zachęciłem Zenusia do galopu. Spróbuj.
Piotr

Data: 2009-06-04 21:51:19
Autor: matusm
plagiat mój

[...]

I co ???? Z dyskusji ogolnej o zaletach i wadach olowiu przeszedles do inwokacji personalnej imputujac wlasne sklonnosci???

Tyle  ze kwestiach dostepu do sukcesu posel na sejm  obecnego PRL II i pol stwierdzil ze "Pierwszy milion trzeba ukrasc",wyksztalcenie czy jego brak nie jest trampolina awansu,na oczach  calego  spoleczenstwa kuśtyczy sprawa mordestwa
Olewnika a pozniej jawnego mordu na sprawcach  zabojstwa zanim sprawe ostatecznie wyjasniono.

W policji rzadzi ciagle  sbek Rapacki ktory mial i ma  wplyw na wyniki sledztwa mordu Olewnika
itd tylko dlatego za nadal,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-04 21:37:58
Autor: matusm
plagiat mój

[...]

Doskonale rozumiem tok rozumowania zawsze pieknych.mlodych i bogatych dzialaczy PZPR
przepelnionych samymi sukcesami

Wiem ze jestes kmiot wiec nie podolasz prostej odpowiedzi na  zadane pytanie,,,,,,,,,,,,,,,,,ale

skoro twierdzisz ze,,,,,,,,
===================================
"mit o  tych, co ryzykowali, a teraz zyja w biedzie i upokorzeniu, to dla
nieudacznikow wtedy i dzis tlumaczonko z wlasnych niepowodzen, zyciowych. Zwykly psychologiczny mechanizm obronny"
====================================

PYTANIE ,,,pogrubiona trzcionka

Skoro bylo tak dobrze to po jaka cholere obalano
totalitaryzm ????????

Wiem wiem byle sbek do tej pory bierze 5tys to wie jak sie dobrze  zyje
a zarowno w komunie jak i teraz sa niezadowoleni tylko nieudacznicznicy bo ciagle,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-04 21:58:43
Autor: Stefann
plagiat mój

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h097q7$ee2$1news.onet.pl...

[...]

Gdzie napisalelm, ze bylo dobrze? Napisalem, ze wkurza mnie mit o bylych dzielnych dzialaczach podziemia, co teraz klepia biede, bo wiem ilu z nich w jakich spolkach i w jakich firmach siedzi w Krakowie i okolicach. Uwlaszczyla, to sie nomenklatura solidarnosciowa. Przejmowali panstwowe na wyscigi. W teczkach z napisem "Solidarnosc" zamiast "PZPR" ich przynosili. A co przy tym napsuli ;( Moja prosta teoria jest taka: jesli ktos jest niedojda i nieudacznik, to czy w socjalizmie, czy w kapitalizmie pozostaje niedojda i nieudacznikiem. Jesli ktos jest inteligentny, pracowity, przebojowy, to czy to bedzie socjalizm, kapitalizm, czy czort wie jaki ustroj, to bedzie inteligentny, pracowity i przebojowy i wyplynie. A niedojda utonie. Teraz niedojdy ktore mogly przez 40 lat zwalac na komune, stracily obiekt do zwalania i musza wymyslac jakies nowe tematy zastepcze, zeby sobie psyche podratowac. A to ze ubecy, a to ze niemcy, a to ze krasnoludki... A teraz zalecam Ci chwile refleksji nad samym soba i wyciagniecie wnioskow.

Zennon

Data: 2009-06-04 22:23:06
Autor: matusm
plagiat mój

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h0991d$jau$1news.task.gda.pl...

[...]

No to  zdecyduj sie albo albo,,,,,,,,,,,,

Gdzie napisalelm, ze bylo dobrze? Napisalem, ze
============================

wkurza mnie mit o bylych
dzielnych dzialaczach podziemia

To bylo dobrze  czy bylo  zle ???,Jak bylo dobrze to ci dzialacze  z podziemia byli niepotrzebni lub tacy cwani jak piszesz,,,,,,,,,
inteligentny, pracowity,
przebojowy, to czy to bedzie socjalizm, kapitalizm, czy czort wie jaki ustroj, to bedzie inteligentny, pracowity i przebojowy i wyplynie

========================
Facet masz rozdwojenie jazni to traci zydokomuna jak zyd zyda okradnie itd

Bardzo  slusznie  zastanow  sie nad  soba ,dlaczego z braku fokow naginasz teorie zywce  wziete z  polibiura,,,komuna ponoc minela wez sie do roboty

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-04 15:40:20
Autor: awe
plagiat mój
Odkrecil tabliczke z pomnika, podkapowal narzeczona - i pluje sie czerwony w TVN24 - vivat ubekopolonia
awe

Data: 2009-06-05 09:29:23
Autor: CYC
plagiat mój

[...]

To wszystko co opisalas i nie tylko to , nazywa sie walka o byt i jest zjawiskiem naturalnym w calej przyrodzie w tym wsrod ludzi !.
Kto , jak kto ale wielbiciel nowego porzadku , tymbardziej jesli o niego walczyl nie powinien sie taiej kolejnosci spraw sie dziwic .
Wlasnie po to walczylismy aby silni zwyciezali i pelnili role przywodcze a nawet dominanta a slabi byli im podporzadkowani . Ten obraz to obraqz dnia dzisiejszego i nie mozna rozdrapywac ran z powodu dramatu jakiegos , jak sie w koncu okazuje , nieudacznika , ktory sie rozpil !.
Owszem , za dzialanosc nalezy mu sie odznaczenie , nawet wysokie i wdziecznosc ale czy cos wiecej ? .
Mamy w naszym zyciu pblicznym zyt wielu podobnych nieudacznikow , ktorzy dzieki swojemu kombatanctwu " doszli do czegos" i pelnia wazne funkcje w najwyzszych panstwwych wladzach . Co z tego wynika widac na obrazkach , ktore mozna zaobserwowac  w kazdym miescie . Panoszaca sie , wbrew oficjanej propagandzie bieda nie jest wynikiem zemsty opatrznosci , tylko nieudascznictwa wiekszosc tych , ktorzy nami rzadza a ktorzy wyplyneli na fali  kombatanctwa !. Rozni borusewicze nadajacy sie conajwyzej na podrzednego urzednika w niewielkim solectwie , pelnia funkcje od ktorych zaleza losy calego kraju . Czy to dobrze ? .
Jesli sa ludzie  ktorzy potrafia dawac sobie rade w kazdej syutuacji , nalezy ich wykorzystywac i to niezaelznie od ich przetransformacyjnej ideowej przynaleznosci bo nie kto inny a wlasnie tacy , radzacy sobie , sa w stanie wyprowadzic nas z bagna w ktore wdepnelismy dzieki nieudacznictwu ale za to z  kombatanckimi papierami wszystkich dotychczasowych rzadow !.
Czas zaczac myslec i dzialac racjonalnie a nie wciaz zyc dobrymi dla romantykow bogoojczyznianymi haslami , wspomnianym kombatanctwem i dzialaniami ktorymi kieruje glownie zaleganie afektow . Zycie wspomnieniami i konserwowanie w sobie nienawisci do niegdysiejszych ale i dzisiejszych przeciwnikow ideologicznych nie doprowadzi nas do dobrobytu a wrecz przeciwnie . Wystarczy zauwazyc w jaki sposob odbija sie na naszej rzeczywistosci destrukcyjne dzialanie Kaczynskich , dla ktorych wszystkie wymienione wyzej elementy sa wazniejsze niz dobro ojczyzny , niz spokoj w kraju , niz dobrosasiedzkie stosunki .
Tak dalej zyc nie mozemy !! .

cyc

plagiat mój