plakat JK

Data: 2010-06-04 19:41:46
Autor: the_foe
plakat JK
powiem szczerze - podoba mi sie...

http://tinyurl.com/33nyahv

--
the_foe

Data: 2010-06-04 19:54:03
Autor: Lorn
plakat JK
the_foe pisze:
powiem szczerze - podoba mi sie...

http://tinyurl.com/33nyahv

Wyczuwalny styl Kurskiego z lekką nutą dekadencji. Tak... Podoba mi się plakacik. ;-P

Data: 2010-06-04 21:16:35
Autor: precz z gnomem
plakat JK

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hubek2$sf3$1news.onet.pl...
the_foe pisze:
powiem szczerze - podoba mi sie...

http://tinyurl.com/33nyahv

Wyczuwalny styl Kurskiego z lekką nutą dekadencji. Tak... Podoba mi się plakacik. ;-P

Rzecz gustu, rzekł buldog liżąc swoje jaja ;-))

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-05 05:48:42
Autor: HaMMeR
plakat JK
On 4 Cze, 19:41, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
powiem szczerze - podoba mi sie...

http://tinyurl.com/33nyahv

--
the_foe

Mnie rowniez sie podoba ta szczerosc hasla.., wyjatkowo adekwatna
sadzac po rezultatach wyborow w 2007 .., brzmi jak memento!
:)))

plakat JK