plan systematycznego oszczedzania

Data: 2009-07-20 13:47:15
Autor: IzabelaWisniewska
plan systematycznego oszczedzania
witam,

urodzila mi sie coreczka :)

chcialabym zalozyc dla niej lokate kapitalu np. plan systematycznego
oszczedzania w ktorym z TFI
na poczatek chcialabym wplacic kilka tys zl i pozniej co miesiac po
100/150zl miesiecznie.

czy ktos analizowal produkty TFI pod tym katem?

ktory z TFI wybrac?

pozdr.

Data: 2009-07-20 22:56:25
Autor: Dombrek
plan systematycznego oszczedzania
Nie polecam nic. Lepiej kupuj obligacje regularnie lub wplacaj na lokate. Wyniki beda znacznie lepsze, procedura prostsza, zadnych kosztów za pseudozarzadzanie partaczy i forsa do dyspozycji w kazdym momencie a nie w bezsensownym wieku 18 lat dziecka (pieniedzy dziecko moze potrzebowac wczesniej).
Dombrek

Data: 2009-07-20 23:26:30
Autor: Fidelio
Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h42llt$f8o$1news.onet.pl...
[...]

Popieram.

Data: 2009-07-23 08:08:05
Autor: Jan Strybyszewski
Dombrek pisze:
[...]

Bzdura...  nie poparta liczbami, tak to jest.

Zasadniczo kazdy fundusz bedzie dobry, czym bardziej agresywny tym lepiej byle mial historie... i nie trafil go szlak likwidacji w dolu co juz sie niektorym przydarzyli jak Uniuon -Investment zlikwudowal fundusz na dnie bessy informatycznej.

Data: 2009-07-23 19:35:24
Autor: Dombrek
[...]

Panie Strybyszewski!
Przestań Pan pierdolić i naganiać. Wszyscy wiedzą, że jesteś żenującym wciskaczem fundów, pewnie robisz dla jakiegoś syfu typu finamo lub openfajnans. Możesz wrabiać ludzi na krótkie terminy, ale jak się ktoś pyta o poważną sprawę jaką jest "posag" dla dziecka, to wciskaj kitu. Nie jestem zwolennikiem przemocy, ale za takie teksty ktoś powinien ci solidnie mordę obić, bo robisz krzywdę innym.
Dombrek

Data: 2009-07-23 22:00:01
Autor: iktorn

Przeca samą prawdę napisał :-)))

> [...]
Bo dostanę prowizję

Bo dostanę większa prowizję

Bo z nowymi jeszcze nie podpisałem umowy

Ostatniego zdania nie zrozumiałem, ale to pewnie dlatego, że nie rozumiem również jak fundusz zrównoważony potrafi wygenerować stratę 50% kapitału w 2 lata (+ inflacja)

Data: 2009-07-20 23:25:38
Autor: george

"IzabelaWisniewska" <izabela.wisniewska1@gmail.com> wrote in message news:7465e0e6-fc69-49fa-a88d-2396b6cea533j32g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

gratuluje potomstwa. Napewno bedzie duzo radosci.
Co do oszczedzania.... absolutnie omijaj TFI z ich nadmuchanymi do granic mozliwosci prowizjami.
Inwestuj indywidualnie...
przy 150 pln / miech. wystarczy  raz do roku (naprawde niewiele czasu to zajmie) kupic za 600 pln akcji ze spolek  wig20 oraz za 1200 obligacji SP. Mozesz to zdaje sie zrobic z mBanku. Kupuj w pazdzierniku.
W miedzyczasie odkladaj 150 co miesiac na jakiejs lokacie.

george

Data: 2009-07-20 23:30:05
Autor: Hubert
plan systematycznego oszczedzania
george wrote:
Kupuj w pazdzierniku.

Dlaczego?

Data: 2009-07-21 08:53:04
Autor: victor s
plan systematycznego oszczedzania
 george wrote:
 Kupuj w pazdzierniku.
  Dlaczego?

bo w październiku wszyscy będa kupować tanie akcje pozdrawiam ......dziecku co miesiac akcje tylko pko BP .....dopóki jest państwowy Gdyby przestał być państwowy , to zrealizuj zyski

Data: 2009-07-21 08:18:04
Autor: Tomek
plan systematycznego oszczedzania
Uzytkownik "george" <george___@vp.pl> napisal w wiadomosci news:h42nvf$mam$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Brednie. Niebezpieczne brednie.

Tomek

Data: 2009-07-21 09:08:36
Autor: george

"Tomek" <swaryniepisz_t@poczta.onet.pl> wrote in message news:h43miv$bdu$1news.onet.pl...
[...]

spoko, ty kupuj TFI za 100% wolnej gotówki, najlepiej te MISIE,
tylko poczekaj az mwig40 podskoczy do 5500.

george

Data: 2009-07-23 08:09:45
Autor: Jan Strybyszewski
plan systematycznego oszczedzania

spoko, ty kupuj TFI za 100% wolnej gotówki, najlepiej te MISIE,
tylko poczekaj az mwig40 podskoczy do 5500.

Tak tak kupuj misie na gorce se sam.
Moje misie daly zarobic :)

Data: 2009-07-23 08:08:51
Autor: Jan Strybyszewski
[...]

Mozna kupowac fundusze indeksowe przeciez nie ?

Data: 2009-07-23 11:55:48
Autor: george

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:h48upk$pk0$2inews.gazeta.pl...

[...]

podaj jakis przyklad...
dawno temu szukalem ale cos widac slabo bo nie znalazlem..
george

Data: 2009-07-23 12:41:02
Autor: Dieter
plan systematycznego oszczedzania
Widze, ze kolega nie lubi uczyc sie historii.

D.

Data: 2009-07-23 19:38:20
Autor: Dombrek

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h49enh$k9h$1news.onet.pl...
Widze, ze kolega nie lubi uczyc sie historii.

Strybyszewski to skurwysyński naganiacz. Wrabia ludzi w fundy, wciska kit. Przyznaję, jestem FUNDOFOBEM i wobec sprzedawców fundów zachowuję się jak bojówka LPRu wobec gejów.
Dombrek

plan systematycznego oszczedzania