plan urlopow

Data: 2011-01-10 22:42:24
Autor: Ghost
plan urlopow

Użytkownik "andrzej21" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:igftcb$rf7$1inews.gazeta.pl...
Problem nastepujacy:
- pracownicy podczas sporzadzania planu urlopow proponuja swoje terminy w jakich chca urlop w 2011 roku
- pracodawca z uwagi na potrzeby firmy i ryzyko "zawalenia sie produkcji" jest zmuszony odrzucic czesc propozycji urlopowych podanych przez pracownikow
- pracownicy odmawiaja podania nowych propozycji, twierdzac ze chca dokladnie w tych dniach

Co ma zrobic w tym przypadku pracodawca ? Czy moze sam sporzadzic plan urlopow, z  zachowaniem oczywiscie obowiazujacych przepisow dotyczacych nieprzerwanego 2 tygodniowego urlopu itp... Co ma zrobic pracodawca w przypadku odmowy podpisania sie pracownikow pod takim planem urlopow ?

Wydawalo mi sie, ze ostatnie slowo i tak nalezy do pracodawcy, pracownicy otrzymuja do wiadomosci, a nie do podpisu, ale moze sie myle.

Data: 2011-01-10 22:45:01
Autor: andrzej21
plan urlopow

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:igfuro$rcv$1mx1.internetia.pl...
Wydawalo mi sie, ze ostatnie slowo i tak nalezy do pracodawcy, pracownicy otrzymuja do wiadomosci, a nie do podpisu, ale moze sie myle.

I o taka odpowiedz mi chodzilo. Jakby ktos jeszcze podal podstawe prawna to byloby super

Data: 2011-01-10 22:59:42
Autor: Jotte
plan urlopow
Użytkownik "andrzej21" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:igfuk6$2pv$1inews.gazeta.pl...

[...]