plandeka przykrywajaca samochod

Data: 2010-08-31 11:17:35
Autor: Sarpedon
plandeka przykrywajaca samochod
chcialbym kupic i zakladac na samochod plandeke calkowicie go
przykrywajaca. widzialem kilka takich na osiedlu i na nich wszystkich
byl napisany flamastrem numer rejestracyjny.

czy bede musial cos takiego zrobic? na jakiej podstawie?

Data: 2010-08-31 20:28:58
Autor: Andrzej Lawa
Sarpedon pisze:
> chcialbym kupic i zakladac na samochod plandeke calkowicie go
> przykrywajaca. widzialem kilka takich na osiedlu i na nich
> wszystkich byl napisany flamastrem numer rejestracyjny.

To po to, żeby było łatwiej znaleźć własny samochód  ;)

> czy bede musial cos takiego zrobic? na jakiej podstawie?

Ty się zgrywasz, czy masz o jeden chromosom za dużo? ;->

Data: 2010-08-31 12:29:09
Autor: Sarpedon
plandeka przykrywajaca samochod
On 31 Sie, 20:28, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:
To po to, żeby było łatwiej znaleźć własny samochód  ;)

nie jest to problemem, kolo pojazdow zawsze jest jakis
charakterystyczny przedmiot, jak np. znak czy murek

Data: 2010-08-31 21:56:04
Autor: Andrzej Lawa
Sarpedon pisze:

To po to, żeby było łatwiej znaleźć własny samochód  ;)

nie jest to problemem, kolo pojazdow zawsze jest jakis
charakterystyczny przedmiot, jak np. znak czy murek

Nie zawsze. Rób co chcesz, możesz sobie nawet dziury na światła i
zielony listek wyciąć.

Data: 2010-09-01 11:57:09
Autor: Kapsel
Tue, 31 Aug 2010 21:56:04 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

aż się zakrztusiłem ;))

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-08-31 20:40:10
Autor: malgosia
plandeka przykrywajaca samochod
> wszystkich byl napisany flamastrem numer rejestracyjny.

zgonie z ustawą samochó nawet nie wruchu musi mieć widoczną TABLICĘ rejestracyją.
Wienc zgdonie z prawem powinienseś wyciąć otwory, flamater to półśrodek

jk

Data: 2010-08-31 12:31:05
Autor: Sarpedon
On 31 Sie, 20:40, "malgosia" <malgosia_zi...@onet.pl> wrote:
zgonie z ustawą samochó nawet nie wruchu musi mieć widoczną TABLICĘ
rejestracyją.
Wienc zgdonie z prawem powinienseś wyciąć otwory, flamater to półśrodek

to analogicznie nie moge parkowac tak, ze tablicy nie bedzie widac i
codziennie musze odsniezac obszar wokol samochodu podczas bardzo
silnej zimy

no dobra, napisze ten numer na plandece dla swietego spokoju. podczas
zimy i tak nie bedzie on glownym wyznacznikiem ktory samochod to moj

Data: 2010-09-01 08:03:35
Autor: malgosia
plandeka przykrywajaca samochod
to analogicznie nie moge parkowac tak, ze tablicy nie bedzie widac i
codziennie musze odsniezac obszar wokol samochodu podczas bardzo

tak zgodnie z literom prawa. Inna praw czy jest to ścigane....

Podobnie jadzonc w słotcie musisz miec czytelno tablice nawet jak co chwila ci ją śniek zalepia, teoretycznie

jk

Data: 2010-09-01 08:05:15
Autor: bagno

Użytkownik "malgosia" <malgosia_zibro@onet.pl> napisał w wiadomości news:i5kqc1$fao$1news.onet.pl...
> [...]

tak zgodnie z literom prawa. Inna praw czy jest to ścigane....

Podobnie jadzonc w słotcie musisz miec czytelno tablice nawet jak co chwila

pierdolone trole

Data: 2010-09-01 10:18:25
Autor: Tapatik
Użytkownik bagno napisał:

[...]

Nie żartuj. Biorąc pod uwagę "jakość" wypowiedzi to ten troll jeszcze długo nie będzie wiedział co to jest ciupcianie.
Może teraz się uspokoi, nowy rok szkolny się zaczął, do dyktanda się trzeba przygotować... :-)

--
Pozdrawiam,
   Tapatik

Data: 2010-09-04 14:15:05
Autor: Bydlę
On 2010-09-01 08:05:15 +0200, "bagno" <bagno@o2.pl> said:

[...]

Gdyby tylko idioci nie wyciągali ich z KF...

--
Bydlę

Data: 2010-09-01 10:18:48
Autor: Michał Gut
plandeka przykrywajaca samochod
bagno prawde rzecze - do plonkownicy marsz

Data: 2010-09-01 11:07:32
Autor: FlashT
plandeka przykrywajaca samochod

Uzytkownik "Sarpedon" <krzysztof.schutz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:7a3637df-2f6f-4bda-abb8-518a84e13bb3j18g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Nie musisz nic pisac. Jesli straz miejska bedzie chciala zobaczyc rejestracje to sobie podniesie plandeke i zobaczy. Wszystko zgodnie z prawem.
Pozdrawiam,
FlashT

Data: 2010-09-01 15:13:09
Autor: Smok Eustachy
plandeka przykrywajaca samochod
Dnia Wed, 01 Sep 2010 11:07:32 +0200, FlashT napisał(a):
/.../
Nie musisz nic pisac. Jesli straz miejska bedzie chciala zobaczyc
rejestracje to sobie podniesie plandeke i zobaczy. Wszystko zgodnie z
prawem. Pozdrawiam,
FlashT

Ale plandekę ukradną....

Data: 2010-09-04 14:16:13
Autor: Bydlę
On 2010-08-31 20:17:35 +0200, Sarpedon <krzysztof.schutz@gmail.com> said:

na nich wszystkich
byl napisany flamastrem numer rejestracyjny.

czy bede musial cos takiego zrobic?

Nie.

na jakiej podstawie?

Na podstawie prawa do wyboru, czy chcesz znakować swoją plandekę, czy też nie.

--
Bydlę

plandeka przykrywajaca samochod