[SPAM] planetoutdoor zrobilo przecene przecena kurtki Campus Vart

Data: 2010-06-01 07:18:13
Autor: kml
[SPAM] planetoutdoor zrobilo przecene przecena kurtki Campus Vart
Dostałem dzisiaj spam od planetoutdoor i kurtka za którą dałem 130 zeta jest teraz za 80... Może komuś sie przyda.

http://tiny.pl/ht17d mój test oraz link do strony sklepu http://www.planetoutdoor.pl/vart_p7360.html Zastrzegam, iż nie wiem jak jest z dostępnością etc. po prostu dostałem newsletter ;)

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

Data: 2010-06-01 04:44:49
Autor: piszczel
planetoutdoor zrobilo przecene przecena kurtki Campus Vart
Dzięki za linka  zdążyłem kupić ostatnią z mojego rozmiaru w faktory
we wrocku została jeszcze XL jak by ktoś szukał.

Data: 2010-06-01 15:09:11
Autor: kml

--

Newslettery czasami się przydają :P

Data: 2010-07-23 13:10:30
Autor: mateebee
planetoutdoor zrobilo przecene przecena kurtki Campus Vart
jakby ktoś chciał mam na zbyciu tę kurtkę w rozmiarze L
nowa w folii z metkami
dołączam fakturę zakupu

[SPAM] planetoutdoor zrobilo przecene przecena kurtki Campus Vart