planowane wprowadzenie opłat za przejazd A4 w granicach aglomeracji

Data: 2010-06-23 10:37:30
Autor: J.F.
planowane wprowadzenie opłat za przejazd A4 w granicach aglomeracji
Użytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
http://polskalokalna.pl/wiadomosci/slaskie/katowice/news/burza-wokol-nowych-oplat-za-przejazd-a4,1496433
"Działające m.in. w aglomeracji katowickiej Stowarzyszenie Moje Miasto wystosowało do premiera Donalda Tuska specjalny list, w którym wyraża swój sprzeciw wobec planowanego przez Ministerstwo Infrastruktury wprowadzenia opłat za przejazd autostradą A4 w granicach aglomeracji.

Dzisiaj ponoc ma byc dyskusja w Sejmie nad tematem, wiec komu zalezy to niech napisze do swoich poslow z PO ze jest zmuszony glosowac na innego prezydenta :-)

- "Zgodnie z polskim prawem wszystkie autostrady są płatne i od tej reguły nie ma żadnych wyjątków" - mówił cytowany przez "GW" rzecznik ministerstwa infrastruktury Mikołaj Karpiński.

W praktyce jakos tego nie widac.
I moze sie czas zastanowic nad zmiana prawa :-)

A jak rzad dba o nasze bezpieczenstwo to tez beda dzisiaj omawiac i mozna przeczytac tutaj
http://orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/3075.htm

Dokument ma niestety ponad 200 stron wiec jest co analizowac.

Ale tak na szybko widze:
Prace naukowo-badawcze dla MI: wplyw obowiazku jazdy z wlaczonymi swiatlami w dzien na bezpieczenstwo ruchu drogowego - czesc II analiza danych z lat 2006,7 i 8

Ciekawe co wyszło :-)

J.

planowane wprowadzenie opłat za przejazd A4 w granicach aglomeracji