plastikowe cyce

Data: 2012-03-21 16:43:42
Autor: Jasio
plastikowe cyce
Cze.

Wiem, że po takim tytule wiele osób kliknie w posta. (:
A ja wła¶nie plastikowych cyców do owiewki szukam. I nie wiem jak je znaleĽć.

O co chodzi? Wzi±ł się i pękł dorabiany plastikowy kołek mocuj±cy owiewkę w gumowym gnieĽdzie.
Jak tego googlać?
¦rubek i dziwadeł typu:
http://allegro.pl/mocowanie-mocowania-owiewki-motocyklowej-komplet-i2166683070.html
trochę znajduję, ale tych "cycków" jeszcze mi się nie udało.

Wydawało mi się, że to taka do¶ć typowa sprawa. Ale skoro poprzedni wła¶ciciel pracowicie co¶ takiego rzeĽbił w (chyba) nylonie to może szukam gruszek na wierzbie?
Pomożecie? Czy też mam sobie cycka wyrzeĽbić? (:

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-03-21 16:58:54
Autor: Leszek Karlik
plastikowe cyce
On Wed, 21 Mar 2012 16:43:42 +0100, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:

[...]
WydawaĹ‚o mi siÄ™, ĹĽe to taka dość typowa sprawa. Ale skoro poprzedni  wĹ‚aĹ›ciciel pracowicie coĹ› takiego rzeĹşbiĹ‚ w (chyba) nylonie to moĹĽe  szukam gruszek na wierzbie?
Pomożecie? Czy też mam sobie cycka wyrzeźbić? (:

Te mocowania to zwykle integralnym elementem owiewki sÄ… chyba, przynajmniej
u mnie tak jest, długo szukałem czy nie da gdzieś dorobić i w końcu
machnąłem ręką, mam boczek trzymający się tylko na 2 z 3 kołków (bo
trzeciego nie ma).

A, po dwóch latach jeżdżenia po polskich drogach boczek w końcu odpadł
gdzieś i tyle go widziałem. Tylko że to był ten, w którym nic nie było
ułamane i trzymał się na 3 kołkach. :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2012-03-21 20:18:13
Autor: Jasio
plastikowe cyce
Użytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisał w wiadomości news:op.wbi2ogaqbkkx24attitude-adjust...
On Wed, 21 Mar 2012 16:43:42 +0100, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:

[...]
Wydawało mi się, że to taka dość typowa sprawa. Ale skoro poprzedni właściciel pracowicie coś takiego rzeźbił w (chyba) nylonie to może szukam gruszek na wierzbie?
[...]

No właśnie ja mam taki problem, że ten kołek jest od frontu i wiatr wygina boczek, co może się skończyć jego zgubieniem i/lub połamaniem.
Widziałem te kołki gdzieś, ale nie mogę sobie przypomnieć jak się to nazywało.
Owszem, w oryginale sÄ… integralne z owiewkÄ…, ale na bank coĹ› takiego istnieje jako element doczepiany.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-03-22 08:07:17
Autor:
plastikowe cyce
Użytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jkcsvf$s57$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zapodaj może zdjęcie cycków, będzie łatwiej, ja swojego czasu szukałem różnych mocowań do owiewki w ramach własnego "patentu" ale cycków nie kojarzę.

--
MW

Data: 2012-03-26 19:46:41
Autor: Jasio
plastikowe cyce
Użytkownik <MW> napisał w wiadomo¶ci news:4f6acff8$0$1266$65785112news.neostrada.pl...

Zapodaj może zdjęcie cycków, będzie łatwiej, ja swojego czasu szukałem różnych mocowań do owiewki w ramach własnego "patentu" ale cycków nie kojarzę.

Tu oryginalny kształt.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b68b4e3e9defd5e.html

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-03-27 02:01:54
Autor: __Maciek
plastikowe cyce
Mon, 26 Mar 2012 19:46:41 +0200 "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl>
napisał:

Tu oryginalny kształt.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b68b4e3e9defd5e.html

Co¶ takiego raczej bez problemu da się zrobić (oczywi¶cie sam
zatrzaskowy cycek, a nie cały widoczny na zdjęciu plastik), musiałbym
jednak wiedzieć jakie to ma dokładnie wymiary i jakie s± możliwo¶ci
zamocowania tegoż cycka do reszty plastiku. Można np. wywiercić w nim
otwór w tym miejscu i zakręcić z drugiej strony nakrętk± M6-M8? Znasz
się na rysunku technicznym? Umiesz suwmiarkę obsługiwać?

Z Warszawy/okolic jeste¶? Jeżeli tak to możesz do mnie wpa¶ć z tym
całym elementem, co¶ wymy¶limy. A jeżeli nie to może masz jeszcze ten
ułamany cycek i mógłby¶ mi go wysłać?

Data: 2012-03-27 02:10:47
Autor: __Maciek
plastikowe cyce
Tue, 27 Mar 2012 02:01:54 +0200 __Maciek <i80c586@cyberspace.org>
napisał:

Z Warszawy/okolic jeste¶?

Eee, widzę żę Grudzi±dz :-(
To trza korespondencyjnie, chyba że masz możliwo¶ć wpa¶ć do Wawki.

Data: 2012-03-27 06:19:40
Autor: Jasio
plastikowe cyce
Użytkownik "__Maciek" <i80c586@cyberspace.org> napisał w wiadomo¶ci news:e912n7hjj7r6q46dtg2qdoe993nr95lt044ax.com...

To trza korespondencyjnie, chyba że masz możliwo¶ć wpa¶ć do Wawki.

Odezwę się na priv po południu.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-03-28 13:39:46
Autor: __Maciek
plastikowe cyce
Tue, 27 Mar 2012 06:19:40 +0200 "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl>
napisał:

To trza korespondencyjnie, chyba że masz możliwo¶ć wpa¶ć do Wawki.
Odezwę się na priv po południu.

No i co, pisałe¶ co¶? Bo jak narazie nie dostałem żadnego maila od
Ciebie.

Data: 2012-03-25 00:22:21
Autor: __Maciek
plastikowe cyce
napisał:

¦rubek i dziwadeł typu:
http://allegro.pl/mocowanie-mocowania-owiewki-motocyklowej-komplet-i2166683070.html
trochę znajduję, ale tych "cycków" jeszcze mi się nie udało.

Daj rysunki techniczne lub chociaż fotki tych cycków, może ja byłbym w
stanie takie wyhodować :-)

plastikowe cyce