[Alior] plata za karte

Data: 2010-01-03 09:37:08
Autor: blad
[Alior] plata za karte
od konca lutego opłąta za debetową kartę wzrasta do 5 zł,
a jak ROR w Aliorze nie jest głównym RORem to jeszcze 4 zł - razem 9, więc trzeba sie chyba wynieść
*** blad ***

Data: 2010-01-03 09:52:36
Autor: Mithos
[Alior] plata za karte
blad pisze:
od konca lutego opłąta za debetową kartę wzrasta do 5 zł,
a jak ROR w Aliorze nie jest głównym RORem to jeszcze 4 zł - razem 9, więc trzeba sie chyba wynieść

To pojęcie "główny bank" jest dosyć szerokie i łatwo spełnić warunki. Chociaż mnie się to bardzo nie podoba.

Natomiast za 5 PLN masz bezpłatne wszystkie bankomaty oraz oprocentowany rachunek. W moim przypadku z % będę miał więcej niż to 5 PLN, więc korzystniejszej oferty tak czy inaczej nie znajdę.

--
Mithos

Data: 2010-01-03 14:37:16
Autor: RobertS
[Alior] plata za karte

[...]

a jak się nie posiada karty w ww. to też naliczają te 4 zł?

RobertS

Data: 2010-01-03 07:09:53
Autor: Homzik
plata za karte
a jak się nie posiada karty w ww. to też naliczają te 4 zł?

Nie, ROR bez karty jest darmowy.

Data: 2010-01-03 16:47:39
Autor: wspolna-flaszka.pl
plata za karte

Użytkownik "Homzik" <homzik@gmail.com> napisał w wiadomości news:d7a31adf-ba03-4a47-82d6-37359a18c26dc34g2000yqn.googlegroups.com...
a jak się nie posiada karty w ww. to też naliczają te 4 zł?

Nie, ROR bez karty jest darmowy.

karte można zawiesic

Data: 2010-01-03 17:42:32
Autor: RobertS
plata za karte

Nie, ROR bez karty jest darmowy.

karte można zawiesic

ja swojej nawet nie aktywowałem i opłat brak

RobertS

Data: 2010-01-03 19:42:09
Autor: Bogdan
plata za karte
On Sun, 03 Jan 2010 17:42:32 +0100, RobertS wrote:

ja swojej nawet nie aktywowałem i opłat brak

Najlepszego w Nowym Roku :)
Ja swoją kartę zakmnąłem bodajże 29.12. no i ciekawe, że nie pobrali opłaty 3 PLN. W ostatnim dniu listopada pobrali opłatę. No chyba, że upomną się nią jutro.

Pozdrawiam,

--
Bogdan

Data: 2010-01-03 14:13:28
Autor: Homzik
plata za karte
Ja swoją kartę zakmnąłem bodajże 29.12. no i ciekawe, że nie pobrali
opłaty 3 PLN. W ostatnim dniu listopada pobrali opłatę. No chyba, że
upomną się nią jutro.

Mi pobrali 31 grudnia

Data: 2010-01-03 21:53:59
Autor: mx
plata za karte
Ja swoją kartę zakmnąłem bodajże 29.12. no i ciekawe, że nie pobrali
opłaty 3 PLN. W ostatnim dniu listopada pobrali opłatę. No chyba, że
upomną się nią jutro.

Po co ta panika? Opłaty wchodzą dopiero 1 lutego!

Data: 2010-01-03 21:02:00
Autor: Bogdan
plata za karte
On Sun, 03 Jan 2010 21:53:59 +0100, mx wrote:

[...]

NIE panikuję. Po prostu zamknąłem kartę i tyle. Ciekawi mnie tylko, że póki co nie pobrali opłaty za grudzień. Tyle. A że opłaty wchodzą z dniem 1 lutego, to już wiem. Potrafię czytać ze zrozumieniem
Najlepszego!

--
Bogdan

Data: 2010-01-03 18:49:39
Autor: ls
[Alior] plata za karte
Uzytkownik Mithos napisal:
Natomiast za 5 PLN masz bezpłatne wszystkie bankomaty oraz oprocentowany rachunek. W moim przypadku z % będę miał więcej niż to 5 PLN, więc korzystniejszej oferty tak czy inaczej nie znajdę.

A nie lepiej te >2500zł przenieść do np. EB, gdzie % 2x lepszy, a kartę wyrobić w DB (na razie darmowa)?

--
pozdr.
ls

Data: 2010-01-03 11:33:16
Autor: Krzysiek
plata za karte
On 3 Sty, 18:49, "ls" <n...@nospam.pl> wrote:

A nie lepiej te >2500zł przenieść do np. EB, gdzie % 2x lepszy, a kartę
wyrobić w DB (na razie darmowa)?
Nie całkiem bo możliwe, że te >2500zł ma być cały czas dostepne do
bezpłatnych wypłat i płatności.

Data: 2010-01-04 19:42:42
Autor: Mithos
[Alior] plata za karte
ls pisze:
A nie lepiej te >2500zł przenieść do np. EB, gdzie % 2x lepszy, a kartę wyrobić w DB (na razie darmowa)?

Za 2 PLN kosztów miesięcznie zdecydowanie mi się nie chce. Poza tym gdzie tam na zwykłym ROR jest % 2x lepszy ??

--
Mithos

Data: 2010-01-04 23:16:53
Autor: ls
plata za karte
On 4 Sty, 19:42, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
Za 2 PLN kosztów miesięcznie zdecydowanie mi się nie chce. Poza tym
gdzie tam na zwykłym ROR jest % 2x lepszy ??

Ha, rzeczywiście na RORze EB % spadł na 4.04 :|
Pozostaje Ci zatem zadbać, by Twoje aliorowe konto było "główne" ;)
--
pozdr.
ls

Data: 2010-01-03 18:20:58
Autor: Robert Tomasik
[Alior] plata za karte

Tak bardziej ogólnie. Nie ma sensu przenoszenie rachunku z jednego banku do drugiego, bo w dłuższym okresie czasu raz będzie lepiej, a raz gorzej.

Data: 2010-01-03 20:02:04
Autor: Marcin Lubojański
[Alior] plata za karte
Robert Tomasik wrote:

[...]

Może rozwiń...

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2010-01-03 11:33:10
Autor: Krzysiek
plata za karte
On 3 Sty, 20:02, Marcin Lubojański <konto_tylko_do_usen...@op.pl>
wrote:
Robert Tomasik wrote:

> [...]

> do drugiego, bo w dłuższym okresie czasu raz będzie lepiej, a raz gorzej.

-- www.tramping.slask.pl- relacje z wypraw, galeria, porady, niusy,
tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozkład PKS Katowicewww.duzy-biust.pl- porady dla Pań obdarzonych dużym biustem, recenzje
jędrny biust

Data: 2010-01-03 22:10:33
Autor: blad
[Alior] plata za karte
Użytkownik "Robert Tomasik"
Tak bardziej ogólnie. Nie ma sensu przenoszenie rachunku z jednego banku do drugiego, bo w dłuższym okresie czasu raz będzie lepiej, a raz gorzej.

ja nie przenoszę RORa - powiedziałęm że czas się wynieść z Aliora,
mam jeszcze kilka innych ROR-ow więc mi to wystarczy

Przenosiny to były np z Fortisa do Toyoty, bo trzeba bylo zlecenia stałe
i odbiorców wklepać, a Alior nigdy nie był główny
*** blad ***

Data: 2010-01-03 22:20:34
Autor: MK
[Alior] plata za karte
Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości news:4b4107c6$1news.home.net.pl...

Przenosiny to były np z Fortisa do Toyoty, bo trzeba bylo zlecenia stałe
i odbiorców wklepać, a Alior nigdy nie był główny

Wyzwaniem moze byc przeniesienie sie z Toyoty, zwlaszcza jak masz tam jakies produkty kredytowe;). U mnie karta zamknieta 2 lata temu ciagle zywa z BIKu, a kilka dni temu minely 2 lata mojego oczekiwania odpowiedzi na reklamacje, dostep internetowy tez ciagle aktywny. Lepiej im idzie produkcja samochodow niz prowadzenie banku :).

MK

Data: 2010-01-03 22:42:14
Autor: RobertS
[Alior] plata za karte

[...]

jestem na etapie zamykania konta w TBP, ale jakoś nie mogę się zebrać żeby pójść na pocztę i wysłać list, szkoda że tak jak w GE nie dało się tego faksem załatwić...

RobertS

Data: 2010-01-03 23:07:37
Autor: MK
[Alior] plata za karte
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hhr2vm$1ks6$2opal.icpnet.pl...

jestem na etapie zamykania konta w TBP, ale jakoś nie mogę się zebrać żeby pójść na pocztę i wysłać list, szkoda że tak jak w GE nie dało się tego faksem załatwić...

Nordea ma odpowiedni wniosek w bankowosci internetowej. DC zamyka karte na podstawie dyspozycji mailowej. I tak powinno byc w kazdym banku.

MK

Data: 2010-01-04 00:08:22
Autor: Robert Tomasik
[Alior] plata za karte

Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:hhr4ff$qaq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ma to słąbe punkty. Ktoś komuś może zrobić głupi dowcip. Oczywiście list polecony, to przesada w drugą stronę, ale mail moim zdaniem też nie jest dobrym rozwiązaniem.

Data: 2010-01-03 22:32:01
Autor: krzysztofsf
[Alior] plata za karte
Robert Tomasik pisze:

[...]

Zalezy.
Ja bardzo dlugo zwlekalem z odejsciem z BPH, placac w miedzyczasei juz po kilkanascie zl miesiecznie za konto z karta debetowa i limitem debetowym w koncie 2500zl.
Taktyka przeczekania nie jest korzystna przy wszystkich bankach.

Data: 2010-01-03 22:39:53
Autor: Robert Tomasik
[Alior] plata za karte

Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@op.pl> napisał w wiadomości news:hhr2ch$b3j$3news.onet.pl...

[...]

A ja zwlekam dalej. I może nie tyle z tego powodu, że mi się nie chce, tylko że nie widzę za bardzo jakoś radykalnie lepszej propozycji, by mi się opłaciło przestawanie i poznawanie nowego. Ale powoli do tego dojrzewam. Ostatnio sprzedali moje dane osobowe jakiejś firmie ubezpieczeniowej i od 18 grudnia nawet nikt nie odpisał na reklamację.

Data: 2010-01-04 09:39:53
Autor: Erazmus
plata za karte
On 3 Sty, 18:20, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Zmiana banku nie jest większym problemem niż zmiana operatora
komórkowego dlatego jestem za wybieraniem zawsze lepszej oferty na
rynku produktów bankowych.
Skoro coś można mieć za darmo to po co płacić ?

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-04 20:16:05
Autor: Robert Tomasik
plata za karte

Użytkownik "Erazmus" <jacek.erazmus@gmail.com> napisał w wiadomości news:ed69f65e-69f5-4199-9b1d-9ad3784c39f7a21g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

To zależy jak z tego banku korzystasz. Jak sobie pomyślę o konieczności przestawiania zleceń, uczeniu się nowego systemu, zmianie we wszystkich miejscach podanych numerów rachunku, zmianie zezwoleń na obciążenie rachunku, to przechodzi mi ochota do zmiany. No i wydaje mi się, ze to mimow szystko bardziej skomplikowane, niż zmiana operatora telefonu komórkowego.

Data: 2010-01-04 13:25:27
Autor: witek
plata za karte
Robert Tomasik wrote:

[...]

Jak pomyślę ilu osobom musiałbym dać nowy numer telefonu, w ilu miejscach musiałbym go zmienić, ile numerów "do oddzwaniania", systemów sms, automatycznych powiadomień odkręcić, to wolę zmienić bank niż telefon.
:)

Data: 2010-01-04 21:07:43
Autor: Michal Jankowski
plata za karte
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

[...]

No to jak bedzie zmiana banku bez zmiany numeru rachunku, to pogadamy.
8-)

  MJ

Data: 2010-01-05 00:13:01
Autor: Robert Tomasik
plata za karte

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:hhtfb7$1rd$5inews.gazeta.pl...
Robert Tomasik wrote:

[...]

Ale zmieniając operatora numeru przeważnie nie musisz zmieniać.

Data: 2010-01-05 23:18:42
Autor: Erazmus
plata za karte
On 4 Sty, 20:25, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
Robert Tomasik wrote:

> [...]

sms, automatycznych powiadomień odkręcić, to wolę zmienić bank niż telefon.

Wcale nie musisz zmieniać numeru możesz za darmo przenieść swój numer
do innego operatora w ciągu 7 dni.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-06 08:21:54
Autor: Liwiusz
plata za karte
Erazmus pisze:

Wcale nie musisz zmieniać numeru możesz za darmo przenieść swój numer
do innego operatora w ciągu 7 dni.

   A skąd te 7 dni? Albo 1 dzień, albo ponad miesiąc.

--
Liwiusz

Data: 2010-01-06 10:17:58
Autor: Erazmus
plata za karte
On 6 Sty, 08:21, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
Erazmus pisze:

> Wcale nie musisz zmieniać numeru możesz za darmo przenieść swój numer
> do innego operatora w ciągu 7 dni.

   A skąd te 7 dni? Albo 1 dzień, albo ponad miesiąc.

Faktycznie od niedawna działa przeniesienie w ciągu 24 godzin.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-07 07:51:49
Autor: Pete
plata za karte
W dniu 06.01.10 08:21, Liwiusz pisze:
Erazmus pisze:

Wcale nie musisz zmieniać numeru możesz za darmo przenieść swój numer
do innego operatora w ciągu 7 dni.

A skąd te 7 dni? Albo 1 dzień, albo ponad miesiąc.

E-e. Termin sobie sam wybierasz. I jest to co najmniej 1 dzień.

--
Pete

[Alior] plata za karte