platforma tonie

Data: 2009-05-25 10:44:22
Autor: awe
platforma tonie
i nic nie da pastowanie
awe

Data: 2009-05-25 10:50:21
Autor: cytryna
platforma tonie
i nic nie da pastowanie
awe
Tonie i wydziela szkodliwy fetor gnijacych dorszy po 8,60 zł/porcja. Biedni ogłupieni ludzie wstydzą się swojego głosu oddanego na PO, pewnie tego błędu
juz nie powtórzą.

Data: 2009-05-25 11:20:17
Autor: awe
platforma tonie

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:653d.000014db.4a1a5bcdnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
nie wymagaj tylko myslenia od stefka, on zamiast glowy ma ckwieka ...wbijanego wielkortonie zamiast kafara
awe

Data: 2009-05-25 11:43:57
Autor: MH
platforma tonie

nie wymagaj tylko myslenia od stefka, on zamiast glowy ma ckwieka ..wbijanego wielkortonie zamiast kafara
awe

Ty naprawdę jesteś kretynem !!! Nawet nie wiesz co to jest kafar ...
Zajmij się polityką montrealną ...

MH --

Data: 2009-05-25 11:56:28
Autor: Vic
platforma tonie
MH wrote:
Ty naprawdę jesteś kretynem !!! Nawet nie wiesz co to jest kafar ...
Zajmij się polityką montrealną ...

....i niech sobie troche poparska dla relaksu :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-25 11:57:04
Autor: awe
platforma tonie

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:653d.000014eb.4a1a685dnewsgate.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
dlaczego uwazasz ze nie wiem co to jest kafar, doskonale wiem, mieszkam na wybrzezu w miescie portowym
awe

Data: 2009-05-25 12:09:13
Autor: MH
platforma tonie

> [...]
-- -- -- -- -- -- -- --
dlaczego uwazasz ze nie wiem co to jest kafar, doskonale wiem, mieszkam na wybrzezu w miescie portowym

No to przeczytaj durniu coś napisał n/t Stefka...

MH

Data: 2009-05-25 12:16:55
Autor: Vic
platforma tonie
MH wrote:
No to przeczytaj durniu coś napisał n/t Stefka...

Nie badz okrutny! On moze i wie co to jest kafar, ma jedynie problemy z wyrazaniem swoich mysli w jezyku polskim :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-25 12:42:09
Autor: awe
platforma tonie

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:653d.000014f5.4a1a6e49newsgate.onet.pl...

> [...]
wybrzezu w miescie portowym
awe

No to przeczytaj durniu coś napisał n/t Stefka...
-- -- -- -- -- -- -- -- -
sluchaj MH z nas obojga jak juz to ty jestes duren i generalnie nie pastwie sie nad ludzmi ale od kiedy pusciles moje priv dane an grupe uwazam ze jestes lump ktory sie szlaja i za kase obraca mlodsze od siebie chinki.
no ale wracajac do tematu. widzisz ty masz problem z logicznym mysleniem.

nie wiem co nie lapiesz  ze leb stefka byl wbijany zamiast kafara i ze teraz zamiast glowy ma cwieka?
awe

Data: 2009-05-25 13:07:57
Autor: Vic
platforma tonie
awe wrote:
jestes lump ktory sie szlaja i za kase obraca mlodsze od siebie chinki.

Ze mlodsze obraca to chyba dobrze? Zle by bylo gdyby jakies staruchy pukal...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-25 13:17:23
Autor: Panslavista
platforma tonie

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
awe wrote:
> jestes lump ktory sie szlaja i za kase obraca mlodsze od siebie chinki.

Ze mlodsze obraca to chyba dobrze? Zle by bylo gdyby jakies staruchy
pukal...

Nie znasz się na rzeczy - stara tak robi jakby to byl jej ostatni raz...

Data: 2009-05-25 15:45:28
Autor: awe
platforma tonie

awe wrote:
jestes lump ktory sie szlaja i za kase obraca mlodsze od siebie chinki.

Ze mlodsze obraca to chyba dobrze? Zle by bylo gdyby jakies staruchy pukal...

--
ona to robi za kase i przez to frustruje MH
awe

Data: 2009-05-25 18:26:15
Autor: MH
platforma tonie

nie wiem co nie lapiesz  ze leb stefka byl wbijany zamiast kafara

Głupku Grupowy !! Kafara się nie wbija , lecz nim się wbija !!

i ze teraz zamiast glowy ma cwieka?

Ekonomisto !!! Zajmij się polityką montrealną !!

Borubar (albo jakoś tam .. )

Data: 2009-05-25 13:41:31
Autor: cirrus
platforma tonie
[...]

On wielkortnie zajmuje się polityka montrealną. :)

--
stevep

Data: 2009-05-25 18:40:12
Autor: naprany jak kruk!
platforma tonie
Mon, 25 May 2009 10:44:22 +0200, w <gvdlkr$h4s$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

i nic nie da pastowanie

jedenasta rano a ty napierdolony niczym kruk albo meleks

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

platforma tonie