platformowe nowości

Data: 2013-05-18 18:34:40
Autor: Paweł Muszyński
platformowe nowości
http://e-serwis.org/smietnik/licznik_2.JPG

nie wiem czy na tym zdjęciu będzie widać, ale PO chłopaki zainstalowali
nam na skrzyżowaniu licznik czasu, który pokazuje ile czasu pozostało do
zapalenia zielonego światła, fajowa sprawa.

to zupełna nowość, czy Ktoś już gdzieś ma coś takiego?

W Szczecinie od kilku lat jest sporo, a pierwszy raz widziałem w Kaliningradzie - na każdym większym skrzyżowaniu.

Paweł

platformowe nowości