platformowe nowoci

Data: 2013-05-19 22:39:39
Autor: tᴏ
platformowe nowoci
identyfikator: 20040501 wrote:

nie wiem czy na tym zdjęciu będzie widać, ale PO chłopaki (...)

Masz jakąś polityczną obsesję? Czy chciałbyś o tym porozmawiać na kozetce?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-19 16:48:01
Autor: kogutek444
platformowe nowoci
W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 00:39:39 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:
identyfikator: 20040501 wrote:

> nie wiem czy na tym zdjęciu będzie widać, ale PO chłopaki (...)

Masz jakąś polityczną obsesję? Czy chciałbyś o tym porozmawiać na kozetce?

-- ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Nikt z tobą nie będzie chciał porozmawiać na kozetce. Ostatni co go namówiłeś pisał że potem strasznie go dupa bolała.

Data: 2013-05-20 10:50:20
Autor: tᴏ
platformowe nowoci
kogutek444 wrote:

Nikt z tobą nie będzie chciał porozmawiać na kozetce. Ostatni co go
namówiłeś pisał że potem strasznie go dupa bolała.

Dlaczego skoro sam masz problemy z tożsamością seksualną, to wydaje Ci się, że mają je też inni? Czy chciałbyś o tym porozmawiać na kozetce?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-20 17:13:47
Autor: Ministerstwo Propagandy
platformowe nowości
jeśli badać mnie będzie długonoga bląd piękność to zawsze...

platformowe nowoci