platnosc za zakupy w USA w sklepach internetowych

Data: 2012-08-29 12:01:32
Autor: Zyga
platnosc za zakupy w USA w sklepach internetowych
Witam

Jaką metodę polecicie do płatności za zakupy w sklepach internetowych w Stanach?
Pierwszy do głowy przyszedł mi Alior Sync ze zwrotem 5%. Ale czy da radę tam zapłacić debetówką? Czy ktoś to testował?

pzdr
Zyga

Data: 2012-08-29 03:06:56
Autor: krzysztofsf
On 29 Sie, 12:01, Zyga <zyga.d...@wp.pl> wrote:
[...]

O ile w Alior uznaja platnosci Pay Pal to najlepiej podpiac ta karte
do Pay Pal i placic za ich posrednictwem (kurs PayPal chyba jest do
tego lepszy od Aliorowego - w dodatku w A chyba jest podwojne
przewalutowanie)

Data: 2012-08-29 12:21:38
Autor: Zyga
W dniu 2012-08-29 12:06, krzysztofsf pisze:
[...]

Dzięki za odp. ale sporo tego "chyba":
Moje wątpliwości:
1) Nie wiemy czy płatność PyPal zaliczą do programu premiowego 5%.
2) kurs PayPal mi wyliczył na 3,44 a na stronie Synca widzę w tabeli 3,3805. Więc jest odwrotnie niż piszesz, chyba że czegoś nie wziąłem pod uwagę (podwójne przewalutowanie?)
3) zawężam sklepy tylko do tych które przyjmą płatność PayPal

Ponawiam pytanie: czy ktoś płacił zagranicą przez net debetówką Synca?

pzdr
Zyga

Data: 2012-08-29 03:59:35
Autor: krzysztofsf
On 29 Sie, 12:21, Zyga <zyga.d...@wp.pl> wrote:

2) kurs PayPal mi wyliczył na 3,44 a na stronie Synca widzę w tabeli
3,3805. Więc jest odwrotnie niż piszesz, chyba że czegoś nie wziąłem pod
uwagę (podwójne przewalutowanie?)

Nie zauwazylem w ich dokumentach podwojnych przewalutowan i brak oplat
za platnosci w innej walucie niz euro. Moze w takim razie sie oplacac
placic PayPal od razu w USD. Mam tak ustawione w karcie Polbanku.

3) zawężam sklepy tylko do tych które przyjmą płatność PayPal

Ciekawe, czy znajdziesz takie, ktore w USA tego nie obsluguja?
Paypal jest bezpieczniejszy, tak przy okazji, niz placenie
bezposrednio karta poprzez niewiadomego posrednika.

Data: 2012-08-29 14:24:22
Autor: Zyga
W dniu 2012-08-29 12:06, krzysztofsf pisze:> On 29 Sie, 12:01, Zyga <zyga.d...@wp.pl> wrote:

> O ile w Alior uznaja platnosci Pay Pal to najlepiej podpiac ta karte
> do Pay Pal

Wg tego co tu wyczytałem nie uznają PayPal
http://samcik.blox.pl/2012/08/Robisz-zakupy-w-necie-karta-Alior-Sync-Mozesz.html

pzdr
Zyga

Data: 2012-08-29 06:00:44
Autor: krzysztofsf

<zyga.d...@wp.pl> wrote:

 > O ile w Alior uznaja platnosci Pay Pal to najlepiej podpiac ta karte
> [...]

No to kicha.......

Data: 2012-08-29 08:40:59
Autor: krzysztofsf
On 29 Sie, 15:00, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
> [...]

> <zyga.d...@wp.pl> wrote:

>  > O ile w Alior uznaja platnosci Pay Pal to najlepiej podpiac ta karte

W uzupelnieniu.
Niektore sklepy moga Cie zaskoczyc tym, ze beda mialy Pay Pal jako
akceptanta kart kredytowych, takze dla nielogujacych sie do PayPal.
Moja pierwsza platnosc w chinskim (nieebayowym) sklepie odbyla sie
poprzez PayPal - wklepalem dane karty i maila w podanym przy platnosci
formularzu.

platnosc za zakupy w USA w sklepach internetowych