płatności sms premium a urząd skarbowy

Data: 2011-09-19 17:09:22
Autor: bananowoWYTNIJTO
płatności sms premium a urząd skarbowy
od miesiąca jestem pełnoletni, od 3 lat prowadze serwis z ogłoszeniami który
jest darmowy, jednak w zwiazku z osiagnieciem pełnoletności, chce uruchomic
mozliwość płatności poprzez dotpay.pl i mam zagwozdke bo na stronie dotpay.pl
nie ma zadnej informacji w tej sprawie.
Zastanawia mnie że na dotpay.pl sa dwie mozliwosci zalozenia kont dla
prowadzacych dzialalnosc i dla osób prywatnych. Interesuje mnie własnie konto
dla osób prywatnych, no właśnie czy w zwiazku z tym musze odprowadzc podatek od
uzyskanych przychodów, czy ten może ten podatek jest juz wliczony w wysylanego
sms-a.
Czy musze miec dzialalnosc gospodarczą, wydaje się że nie, skoro dotpay.pl
oferuje takze konto dla osób prywatnych, czyli wnioskuje ze jest to jakos
prawnie możliwe, ale chcialbym sie upewnic, aby pozniej ne wpadli do mnie w
czarnych kominiarkach policjanci z urzedu skarbowego :) i dowalili kare finansową.
Zakładam że za mozliwosć dodawania ogłoszeń na mojej stronie, miesięcznie będzie
z tego 100 zł., może 200 zł.
Prosze o podpowiedz w w/w sprawie.

Data: 2011-09-19 18:02:56
Autor: SDD

Użytkownik <bananowoWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7500.0000001d.4e775b22newsgate.onet.pl...

Czy musze miec dzialalnosc gospodarczą, wydaje się że nie, skoro dotpay.pl

źle Ci sie wydaje.

oferuje takze konto dla osób prywatnych, czyli wnioskuje ze jest to jakos

to nie ma nic do rzeczy, gdyż...

Zakładam że za mozliwosć dodawania ogłoszeń na mojej stronie, miesięcznie będzie
z tego 100 zł., może 200 zł.

....planujesz zorganizowana i ciagla dzialalnosc polegajaca na odplatnym przyjmowaniu ogloszen.
A to juz podpada pod dzialalnosc gospodarcza.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-09-19 18:54:12
Autor: zlotowinfo